פרסום| Task Force Wolfpack (TFWP) - גיוס לקלאן ArmA 3 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פרסום| Task Force Wolfpack (TFWP) - גיוס לקלאן ArmA 3


RaNgeR024
 Share

Recommended Posts

שלום לכולם,
שמי שון, אני משתמש חדש בקהילה, עם השאיפה להרחיב ולפתח את תחום הסימולציה הצבאית (MilSim או "מילסים").

הנני נציג ומנהל של קלאן בינלאומי עם שורש ישראלי חזק הקרוי Task Force Wolfpack (או TFWP) שמשחק ב-ArmA 3 - הסימולטור הצבאי מבית Bohemia Interactive.
אנו מחפשים להרחיב את אוכלוסית הקלאן שלנו דרך כל מקור קהילת גיימינג בארץ ובעולם, במטרה לגייס שחקנים ותיקים וחדשים כאחד בעלי עניין מאוד חזק בתחום וב-ArmA 3 בפרט.


להלן פרטים על הקלאן:

אודותינו
Task Force Wolfpack הינה קבוצת משחק ב-ArmA 3 אשר נוסדה בספטמבר 2017 ע"י מספר שחקנים ותיקים עם ניסיון וממוצע של עשר שנים יחד בתחום המשחקים הטקטיים והסימולטרי טיסה, כולל ArmA, Squad, Project Reality, DCS וכיוצא בזה. מרבית מחברי הקבוצה הינם יוצא שירות צבאי או משרתים פעילים בענפים ותפקידים שונים של צה"ל. החל ממרץ 2020 פתחנו את דלתינו לקהל הבינלאומי, כאשר השאיפה היא לחלוק את הניסיון, החזון והמציאותיות שלנו עם כל שחקן שמעוניין לקחת חלק - בישראל ובעולם.

מידעט טכני

שפה מרכזית: אנגלית (כל השחקנים בקבוצה הינם דוברי אנגלית וכך גם הפעילות השוטפת, אך אנחנו מתנהלים המון גם בעברית).

זמני אירועים:

  • ימי שישי - אימונים והכשרות, בין השעות 20:00 עד 22:00 (שעון ישראל).
  • ימי שבת - משימות ומבצעים, בין השעות 18:00 עד 21:00 (שעון ישראל).

סטטוס גיוסים: פעיל
תוספי משחק/מודים (addons): רשימת המודים תינתן בעת כניסה לשרת ה-Discord שלנו.

דרכי פעולה ושיטות משחק
קבוצת TFWP מייצגת ומדמה יחידה מיוחדים בינלאומית רב-תחומית ורב-מטרתית, הנמצאת תחת מטה המבצעים של ארגון NATO ופועלת בים, יבשה ואוויר. היחידה משתמשת באמצעי לחימה וטכנולוגיה מתקדמים לפי המודרניזציה הנוכחית, כאשר ההתמקדות המבצעית נמצאת בלוחמת חיל רגלים תוך ביצוע ארבעה סוגים של משימות עיקריות:

 

  • פעולות ממוקדות (Direct actions או DA) - משימות שרובן מתמקדות בצוותים קטנים ופעולות לחימה ממוקדות על יעדים מוגדרים, כולל פשיטות, חבלות, חטיפות, התנקשויות, מארבים, וכיוצא בזה.
  • סיורים מיוחדים (Special reconnaissance או SR) - משימות בעלי רגישות רבה המנוהלות עמוק בתוך שטח האויב, לצורך איסוף מודיעין ופעולות אחרות שאינן בהכרח כוללות התקלויות עם האויב.
  • לוחמה בטרור (Counter-terrorism או CT) - משימות ייעודיות לנטרול, דיכוי או השמדה מוחלטת של ארגוני טרור בעלי מוטיבציה וכוונות לבצע פגיעה באזרחים או בכוחות אכיפה כנגד מטרות שונות.
  • חילוץ בני ערובה (Hostage rescue או HR) - משימות ייעודיות עם רגישות רבה לאיתור וחילוץ של בני ערובה המוחזקים ע"י כוח עוין.

 

למרות שהיחידה בעלת רקע משחק בדיוני, תורת הלחימה שלנו מבוססת ומדמה באופן מרובה את מטה המבצעים המיוחדים של ארה"ב (United States Special Operations Command או USSOCOM), אך אנו מאמצים אלמנטים גם מיחידות אחרות ברחבי העולם שהינם רלוונטיים לפעילותינו. על מנת להבטיח חווית משחק מהנה ומשמעותית, הצוות שלנו אומנם מצומצם אך עובד קשה מאוד - לפעמים מסביב לשעון - על תשתית תורת לחימה שנבנתה מאפס לאורך השנים, במטרה ליצור סביבת משחק ידידותית לשחקן שיוכל להנות יותר מהמשחק עצמו מאשר להרגיש מחויבות וגם להנות מהחברים שרכש בקבוצתנו, תוך שיתוף נושאים הומוריסטיים או פעילויות מגוונות שלא תמיד ניתן למצוא במשחקים אחרים שאינם דומים ל-ArmA 3.

 

אנו עובדים בעל מכנה משותף אחיד - להיות חברים ושחקנים קודם כל. אנו לא מאמצים גישה של מחויבות כזו או אחרת בסגנון צבאי, כמו לדוגמה לענות למפקדים בכירים ב-"כן/לא, המפקד", להצדיע, לבצע אימוני בשעות המוקדמות של הבוקר, או לעשות כל פעולה אחרת שעלולה לסבך את עצמכם עם הרס"ר. הסגנון שלנו תמיד יהיה נאמן יותר למגבלות המשחק מאשר למציאות.

 

המערכות שלנו לפיתוח השחקן מאפשרות לנו לתת לשחקנים הישגים ותארים שיוצגו בתור הערכה על שיתוף פעולה ופעילות סדירה בקבוצה - לשחקנים הרציניים ביותר ייפתחו הזדמנויות חדשות שיוכלו לשגר אותם במעלה הסולם ההיררכי עד כדי קידום לתפקידי מפתח ופיקוד על משימות.

אירועים רשמיים
האירועים המרכזיים של TFWP מתקיימים פעמיים בשבוע - ימי שישי ושבת (ראו למעלה לפרטים נוספים) - בהם חברי היחידה מחויבים להשתתף באופן סדיר למעט סיבות אישיות או מקרים מיוחדים שלא מאפשרים להם להשתתף. בתקופות של כל שלושה עד שישה חודשים אנו מקיימים קמפיינים של משימות מתמשכות בעלי עלילות שונות ומגוונות אשר משפיעות אחת על השנייה בהתאם לדרכי הביצוע של השלמת היעדים ולבסוף התוצאות שהתקבלו.

מלבד אירועים אלו, לצורך העשרת הגיוון ובתנאי זמן מתאימים, יתבצעו משחקים הפתוחים גם לקהל הציבורי שאינו חלק רשמי מ-TFWP, ומשחקים אלו כוללים מגוון שימוש במודים ומשימות לפי דרישה משותפת. כמובן, כל המעוניינים להשתתף מחויבים להיות בעלי עותק חוקי של ArmA 3 ולהיות בקיאים בכל החוקים שלנו.

 

מבנה היחידה
היחידה מנהלת את כל המשימות, המערכות והתשתיות שלה ע"י חלוקת עבודה המתאפיינת בארבעה ענפים:

 

  • ענף ניהול ומטה (Administration & Headquarters branch) - הגוף המנהל שמפקח על התפקוד השוטף של היחידה.
  • ענף הדרכה (Training branch) - הגוף המחנך שמנהל את האימונים + וקידום השחקנים לפי הישגיהם.
  • ענף (Operations branch) - הגוף המבצעי שאחראי על בניית המשימות המבצעיות והניהול של הפיקוד הטקטי והאסטרטגי בשטח.
  • ענף לוגיסטיקה ופיתוח (Logistics & Development branch) - הגוף הטכני שמתרכז בצד הפיתוחי, יוצר תוכן למשתמש ומוודא שהיחידה מתוחזקת כל יום - כל היום.

 

תהליך גיוס

כל שחקן חדש שמעוניין להצטרף ל-TFWP מחויב לעמוד בתנאי הקבלה הראשוניים:

 

  • דובר אנגלית ברורה או שוטפת (אל דאגה, הגרעין הוא ישראלי ולפיכך גם מתנהלים בעברית אבל לא באופן קבוע)
  • גיל 16 ומעלה (שחקנים מתחת לגיל 16 רשאים להגיש מועמדות, אך רק הרציניים ביותר יתקבלו ליחידה)
  • מיקרופון תקין וברור
  • תקשורת תקינה
  • תוכנות ה-Discord ו-TeamSpeak 3 מותקנות ומעודכנות
  • עותק מקורי של ArmA 3

 

בהנחה וכל הדרישות הללו נענו, עליכם להכיר את השלבים שאותם תחויבו לבצע על מנת לסיים את תהליך הגיוס:

 

  • שלב ראשון - מילוי טופס הרשמה דרך האתר הרשמי של הקלאן בכתובת הבאה: https://www.tfwolfpack.com/enlist.php
  • שלב שני - השתתפות בריאיון גיוס אישי עם שני אנשי סגל לפחות.
  • שלב שלישי - לסיים בהצלחה את האימון הבסיסי (Basic Combat Training) הנארך עד שעתיים (אורך האימון תלוי בניסיון האישי שלכם). בתום האימון הבסיסי תיערך תוכנית הסתגלות המתקיימת בהשתתפות של עד שלושה אירועים רשמיים, בהם יתקבלו פידבק חיובי או שלילי בהתאם לתפקודכם הקובע את המשך הפעילות ביחידה.

 

במידה ויש לכם שאלות או בקשות, הינכם מוזמנים להגיב כאן בדיון, ליצור איתי קשר בהודעות בפורום, או דרך הלינקים המצוינים למטה.
אם הנכם מעוניינים להצטרף, באתר הרשמי של היחידה קיים קישור מהיר לשרת ה-Discord הרשמי שלנו (במידה ולא עובד, נא ליצור איתנו קשר).

 

לינקים
אתר רשמי: https://tfwolfpack.com/
אלבומי תמונות: https://taskforcewolfpack.imgur.com/
ערוץ יוטיוב (כרגע ריק מתוכן): https://www.youtube.com/channel/UCPF...qkW1WezJBizmmg
 

"The strength of the pack is the wolf, and the strength of the wolf is the pack"

 

Asset_31steam.png

נערך על-ידי RaNgeR024
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...