המחשב מופעל והמסך לא נדלק חוץ מקצת צבעים לא ברורים - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המחשב מופעל והמסך לא נדלק חוץ מקצת צבעים לא ברורים


ביני
 Share

Recommended Posts

לפני כמה ימים התחילו להופיע לי צבעים במסך תוך כדי שהשתמשתי בו, ואחרי דקה הוא נכבה. ניסיתי להפעיל שוב והוא פעל טוב במשך חצי שעה עד ששוב פעם הופיעו צבעים ואחרי דקה הוא נכבה. למחרת כשפתחתי את המחשב כבר לא ראיתי מסך נורמלי אלא קצת צבעים ומסך שחור,  ולא היו צפצופים שמראים על הבעיה.

ניסיתי לבדוק מה הבעיה בכל מיני דרכים: הפעלתי את הזיכרון במחשב אחר והמחשב השני פעל כרגיל (כשהמחשב שלי נדלק ללא זיכרון היו שתי צפצופים) חלפתי בטרייה של הBIOS. הפעלתי את המחשב כשהוא מחובר רק למטען, בטרייה, לוח אם, מעבדזיכרון , ומסך (כרטיס מסך נראה לי מובנה בלוח אם) והמחשב נדלק אבל לא הופיע שום דבר על המסך. ניסיתי לנתק הכל ולנקות (לא יודע אם היה ניקוי מאוד יסודי) ולהחזיר והמחשב נדלק אבל המסך לא.

השאלה שלי איפה יכול להיות הבעיה? ואם יש עוד בדיקות שאני יכול לבצע?

אציין כמה דברים שאולי יסבירו מה הבעיה: זה מחשב נייד מסוג inspirion n5010  קניתי אותו יד שנייה (מאח שלי) לאחר שהיה בשימוש כמה שנים. הייתה למחשב בעיה בבטרייה כך שעוד בהתחלה אצלי היא הייתה מחזיקה חמש עשר דקות ולפני שהמחשב נהרס היא לא היתה מחזיקה אפילו שלוש שניות בלי חיבור לשקע (גם עכשין המחשב נדלק ללא בטרייה. המחשב נטה להתחמם בקלות (מחשב מהסוג הזה נוטה להתחמם בקלות) ביום שהוא התחיל לעשות בעיות הוא התחמם במיוחד וגם התקנתי איזה תוכנה כבדה על המחשב שהאטה אותו וגרמה לו עוד להתחמם עוד יותר.

אז אם למישהו יש רעיון אני אשמח...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...