b1yossi פורסם 2020 באפריל 21 Share פורסם 2020 באפריל 21 1. אני מקווה שאני בפורום הנכון - אם לא אז תפנו אותי למקום הנכון בבקשה. 2. מחשב נישא של ASUS דגם UX430U שנרכש מ-KSP ב- 08/2018 (אאל"ט אחריות ל-3 שנים). 3. המספר הסידורי נמחק. 4. את שירות הלקוחות של KSP ו/או ASUS לא ניתן לתפוס (שלחתי מיילים) 5. כדי לפתוח קריאת שירות ב- ASUS צריך את המספר הסידורי שנמחק כאמור. 6. ישנה דרך לחלץ את המספר הסידור של המחשב עצמו? (לא של מערכת ההפעלה) 7. התקלה אגב, מסכים כחולים (BSOD) רנדומליים, או כשמעמיסים אותו (הפעלת מספר אפליקציות כבדות במקביל). תודה ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2020 באפריל 21 Share פורסם 2020 באפריל 21 היי כנס לביוס של הנייד. שם מופיע המספר הסידורי של הנייד. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2020 באפריל 21 Share פורסם 2020 באפריל 21 תפעיל שורת פקודה כמנהל (cmd + run as administrator) ותריץ את הפקודה הבאה: wmic BIOS get serialnumber ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
b1yossi פורסם 2020 באפריל 21 מחבר Share פורסם 2020 באפריל 21 עבד מצויין תודה רבה לשניכם. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2020 באפריל 21 Share פורסם 2020 באפריל 21 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2020 באפריל 21 Share פורסם 2020 באפריל 21 בכ מקרה, אחרי שנה, KSP, או כל חנות אחרת לצורך העניין, היא לא הכתובת לתקלות או אחריות, ובכל זאת לבירורים ושירות לקוחות: 04-8141-600 טלפון של ASUS - 054-9009004 בהצלחה ! ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.