כשל מתמשך בהגדרה מחדש של מדפסת אלחוטית - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כשל מתמשך בהגדרה מחדש של מדפסת אלחוטית


אנדי
 Share

Recommended Posts

חברות וחברים, זקוק לעזרתכם. מתנצל מראש על החפירה.

 

ביום שלישי האחרון (7.4) הפניתי שאלה בפורום ציוד הקפי, בנסיון לפתור בעיה במדפסת אלחוטית מדגם HP deskjet advantage 5275, שלפני כשבוע החליטה שהיא לא מדפיסה יותר מסמכים מהמחשב השולחני שלי (הדפסה אלחוטית). תחת זאת קיבלתי הודעת שגיאה באיזור ההודעות של .

עד אז חשבתי שמדובר בבעיה במדפסת או בתקשורת האינטרנט בין המחשב למדפסת, אבל במהלך חג הפסח עשיתי ניסוי והתקנתי את תוכנת הניהול של המדפסת על .

לא היו כל בעיות, המדפסת עבדה.

 

המסקנה שהגעתי אליה היא שהבעיה נמצאת במחשב שלי (חלונות 10 אנטרפרייז, מתוחזק היטב).

החומרה אמנם מיושנת מאוד (2012) אבל הבעיה התעוררה כאמור רק בשבועיים האחרונים.

בקווים כלליים מדובר במחשב בעל מעבד core i7, שמכיל 16GB RAM, ולוח אם של msi, מדגם ZH77A-G43.

 

הסרתי את המדפסת ואת תוכנת הניהול שלה מהמחשב והתקנתי מחדש בגרסת 2020 (גם במצב רגיל וגם במצב בטוח > active directory repair).

המדפסת אמנם הופיעה כמדפסת ברשימת ההתקנים (בנוסף לפקס), אבל לא ניתן היה להגדיר אותה כמדפסת ברירת המחדל. ישומים כדוגמת 'אופיס' או ה- reader של אדובי, זיהו אותה רק כפקס.

 

בכל נסיון להוסיף בישומי 'אופיס' קיבלתי את הודעת השגיאה 'שירותי התחום של active directory אינם זמינים כעת'.

אחסוך לכם – אל תשלחו אותי לצפות בסרטוני הדרכה ב'יו-טיוב' בנושא. צפיתי בעשרות כאלה וניסיתי הכל, כולל בדיקת הרשאות בתיקיות מסויימות ברגיסטרי.

זה פשוט לא עובד!

הדברים היחיד שהמדפסת כן הסכימה להדפיס באופן היו דוחות של ממשק הניהול של המדפסת, בין אם ע"י תוכנת הניהול, ובין אם באמצעות ממשק הניהול שלה, אליו הגעתי דרך הקלדת כתובת ה- IP שלה בדפדפן.

 

גם סדרת עדכונים של הביוס שביצעתי אחרי שקראתי תשובה של נציגה מטעם לשאלה דומה, לא עזרה.

ואם זה לא מספיק, אז גם לבצע תיקון של באמצעות מסך האפשרויות המיוחדות (הפעלה מחדש תוך לחיצה על <shift>) אני לא יכול. המחשב פשוט לא מגיע למסך הזה, אלא אתחול רגיל.

 

יש הצעות מועילות או שהגיע הזמן להרים ידיים ולעשות התקנה מחדש של חלונות?

 

תודה ומועדים לשמחה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה להגדיר את יציאת המדפסת ככתובת אייפי: קליק ימני על המדפסת בלוח הבקרה > מאפייני > יציאות > הוספת יציאה > Standard TCP/IP Port > מפה תקליד את האייפי של המדפסת ותסיים את האשף.

במידה ועובד, אל תשכח לקבע את האייפי של המדפסת במידה ולא מקובע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט

תנסה להגדיר את יציאת המדפסת ככתובת אייפי: קליק ימני על המדפסת בלוח הבקרה > מאפייני מדפסת > יציאות > הוספת יציאה > Standard TCP/IP Port > מפה תקליד את האייפי של המדפסת ותסיים את האשף.

 

הגעתי ל'התקנים ומדפסות'

בצעתי קליק ימני על המדפסת

בחרתי ב'מאפיינים'

אין לי 'יציאות'😕...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@אנדי

 

זה אומר שהוא מזהה את ההתקן כסורק בלבד ולא כמדפסת.

תנסה להוסיף את המדפסת מחדש ע"י לחיצה למעלה על הוסף > המדפסת הרצויה לא רשומה > ואז תוסיף אותה דרך כתובת אייפי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט

הייתי ממליץ לך לנסות להוריד מ Microsoft store את HP smart...

האפליקציה הזאת עושה פלאים

 

ברור שזה מה שעשיתי. בפוסט המקורי שכחתי לציין שכדי לנסות ולתקן את הבעיה השתמשתי גם בישום 'print and scan doctor' של . הוא דיווח שתוכנת מנהל ההתקן אינת מותקנת וביצע התקנה חוזרת שלה, אבל זה לא עבד. ניסיתי את זה כמה וכמה פעמים, כולל ב'מצב בטוח'.

 

ציטוט

זה אומר שהוא מזהה את ההתקן כסורק בלבד ולא כמדפסת.

תנסה להוסיף את המדפסת מחדש ע"י לחיצה למעלה על הוסף מדפסת > המדפסת הרצויה לא רשומה > ואז תוסיף אותה דרך כתובת אייפי.

 

ניסיתי גם את זה. בחרתי באפשרות 'הוסף מדפסת אלחוטית או הניתנת לגילוי ברשת'  וזה היה סוף התהליך. אשף ההתקנה פשוט נעלם לו במקום להתקדם לשלב הבא.

נערך על-ידי אנדי
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתקלתי לא מזמן בבעיה דומה רק ששם לא היה שום המדפסת פשוט זוהתה רק כסורק, גם אחרי התקנה מחדש של הדרייבר מהאתר של היצרן.

הפתרון היה לעדכן את הדרייבר עם תוכנה, אני השתמשתי עם driver easy, אתה יכול לנסות לעדכן אותה קודם ממנהל ההתקנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אלי ירדני

נתקלתי לא מזמן בבעיה דומה רק ששם לא היה שום רשת המדפסת פשוט זוהתה רק כסורק, גם אחרי התקנה מחדש של הדרייבר מהאתר של היצרן.

הפתרון היה לעדכן את הדרייבר עם תוכנה, אני השתמשתי עם driver easy, אתה יכול לנסות לעדכן אותה קודם ממנהל ההתקנים.

 

אחרי שיחה ממושכת שניהלתי אתמול עם נציג תמיכה של , הוא וגם אני הרמנו ידיים.
מדובר בתקלה במערכת ההפעלה, עמוק מתחת למכסה המנוע.

האפשרויות היחידות שעומדות בפניי כרגע הן אלה - לעשות התקנה נקייה של או לפרמט ולהתקין הכל מחדש.

 

בימים אלה אני עובד על בניית מפרט למחשב חדש (המחשב הנוכחי משלהי 2012) אז לא כדאי לי להשקיע מאמץ.



 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...