חלקים מ AMAZON - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חלקים מ AMAZON


iveco
 Share

Recommended Posts

iveco - למעט מארזים שם המשקל הופך את המשלוח ללא כדאי, לרכוש באמזון את רב רכיבי המחשב יוצא לעיתים משמעותית יותר זול מהארץ (לא מחשב של שקל וחצי, מחשב יקר). אבל זה נכון שמי שלא יודע לבודד בעיות לבד ושזקוק למעבדה - מומלץ לו לרכוש בארץ.

 

בגל מקרה הדיון הזה כרגל אל רלוונטי - אין כרגע בכלל משלוחים מאמזון לארץ עקב המצב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של huber

אבל זה נכון שמי שלא יודע לבודד בעיות לבד ושזקוק למעבדה - מומלץ לו לרכוש בארץ.

 

 

 

לא הבנתי מה הקשר ? אתה יכול להיות טכנאי עם 100 שנות ניסיון אם הלוח אם מת איך תפתור את זה לבד ? אם הזיכרון הלך איך תפתור את זה לבד ? יש טכנאי שיודע לייצר לבד חלקים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

iveco - בהנחה שהתגובה שלך לא הטרלה - ברור שאפשר. מה יש לי "לפתור לבד"? אם אני יודע שהלוח זה הבעיה - אשלח אותו פשוט לאמזון למימוש אחריות, הכין הבעיה? מה ההבדל בין זה לבין מימוש אחריות פה בארץ (שוב - למעט העובדה שפה אני צריך להגיע לב למסקנה שזה הלוח)?

 

כל המשחב שלי למעט המארז הוזמן מאמזון. היה לי בעיה בזיכרונות. הרצתי MEMTEST בשביל לאשר את זה וכשגיליתי שזו אכן הבעיה שלחתי לאמזון וזה (אפילו המשלוח חזרה על חשבונם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של huber

אבל זה נכון שמי שלא יודע לבודד בעיות לבד ושזקוק למעבדה - מומלץ לו לרכוש בארץ.

 

מי שיודע לבנות מחשב מאפס לא יודע לבודד בעיות ? , הבאסה זה מימוש האחריות לשלוח את החלק לחו"ל במידה והחלק לא תקין ואז זה לוקח זמן לשלוח ולקבל את החלק חזרה למשל אצל היבואן בארץ זה יותר יקר אבל שנדפק חלק מחליפים לך את זה במקום לא צריך לחכות בגלל זה אם ההנחה היא לא משמעותית 40-50 אחוז לפחות אז זה לא משתלם .

נערך על-ידי iveco
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"מי שיודע לבנות מחשב מאפס לא יודע לבודד בעיות ?" - מי אמר את זה? איך הגעת לזה מהמשפט שציטטת? לא לזה התכוונתי...

 

לא מסכים איתך. לי יצא לא מעט פעמים לממש אחריות בארץ, ממש, אבל  ממש אל מחליפים לך במקום (במיוחד למשל אם דיברנו על לוח אם). בהרבה מאוד מיקרים לוקחים לבדיקה שלוקחת כמה ימים, ואז שולחים ליבואן- עוד כמה ימים, זה אף פעם לא "במקום" מניסיון שלי.

 

וכן - לי יצא הנחה משמעותית שהייתה שווה לי את ה"התעסקות" (שוב, בשבילי זה כלום ולכן בהחלט שווה לי לחסוך, כל אחד ישעשה את השיקול שלו). במחיר שהייתי קונה בארץ מעבד 3600X + לוח אם B450 + זיכרון 2600MHX רכשתי באמזון שילוב של 3800X + לוח אם + 3600MHZ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...