המחשב לא מעלה מערכת הפעלה - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המחשב לא מעלה מערכת הפעלה


bsod
 Share

Recommended Posts

המחשב שלי לפני שבוע עבד מצוין לא התקרבתי אליו כל השבוע והיום כאשר אני מדליק אותו הוא לא עבר ביוס פתחתי את המחשב הוצאתי חיברתי ראמים עם צמיש אנטי סטטי ושהוא כבוי ו והמחשב עבר ביוס ולא העלה מערכת הפעלה  cannot find grldr.. לאחר כמה ניסיונות המערכת עלתה והיו רעשים חלשים ומאוד מוזרים מכיוון הארד דיסק שרק אם מתקרבים עם האוזן שומעים בנוסף לכך בעת הרעשים נורה מתחת לכפתור ההדלקה הבהבה כל פעם שהיה את הרעש כיביתי מיד מחשש לנזק פיזי בהארד דיסק האם אתם אומרים שהבעיה היא הארד דיסק גוסס מצורפת הודעה של השגיאה(שלא הצלחתי למצוא באינטרנט את ההודעה הספציפית הזאת)  ובנוסף לכך הנורה מתחת לכפתור ההדלקה בצבע אדום זאת המהבהבת בעת הרעשים מהארד דיסק אשמח לעזרהc37c049a-d412-4c1d-a37d-ffe8f13be12b.thumb.jpg.30f3717395569c5202957b021b29243f.jpg

e6ebc29b-8db6-4d94-86a7-d392ab450ed1.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרעש הוא לא רעש של טיקטוק או  של מחט אני יודע איך הרעש של זה והנורה מהבהבת בזמן הרעש ולפעמים גם מפסיקה להביא אור וחוזרת אחרי כמה שניות מה אתה חושב שההארד דיסק מת/ הולך למות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...