מבחן צילום: הגלקסי S20 Ultra מול מצלמה מקצועית - האם אתם מזהים את ההבדל? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מבחן צילום: הגלקסי S20 Ultra מול מצלמה מקצועית - האם אתם מזהים את ההבדל?


צוות האתר
 Share

Recommended Posts

ברור שה-A7iii טובה יותר וזה עוד בלי לקחת בחשבון שבחלק מהתמונות הוא לא השתמש בכל היכולות של הסוני כדי 'להשוות' תנאים בכל מקרה, בשביל להעלות לרשתות החברתיות, גם טלפון בשליש מחיר יעשה עבודה טובה מאוד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה להשוות חישני מצלמות dslr גדולות באלפי מונים מחישן של הצפיפות פיקסלים לא קרובה אפילו כאשר תגדילו את התמונה או תראו אותה בגודל אמיתי תראו שבמצלמת הפלאפון אין פרטים וחדות והתמונה לא חי כמו בצילום במצלמות dslr בנוסף התמודדות במצבי אור קיצוני פלאפון אין אפשרות לעלות בiso ולהשאיר תמונה חדה וברורה ,זה הכול פייק הטלפון מעבד את התמונה רק שתראה יפה על מסך הטלפון שלכם.זה עוד לשם ,לעיין המקצועית .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך a7iii בשביל לרסק איכות פורטרייטים של היום, גם מצלמות קרופ בשבריר מחיר דוגמת Fuji X-T30 עושות את זה אחלה. מצד שני, גם מצלמות קרופ קומפקטיות שכאלה פשוט לא ניידות כמו ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגובות מוזרות. ראיתם בכלל את הסרטון? לטעמי, עד שלא עושים זום לתוך התמונה (ובשנת 2020 כמעט אף אחד לא עושה לשום שימוש אישי - 99% מהתמונות עולות לרשתות חברתיות ובמילא עוברות דחיסה נוספת) - המצלמות בטלפון, בזכות התוכנות שלהן, לא רק שמצליחות לסגור את הפער החומרתי - אלא אפילו עוקפות אותו. חד משמעית התמונות מהטלפונים החכמים המודרנים היום טובות יותר (!!!!) מהתמונות שיוצאות ממצלמת DSLR "טיפשה", ב-90% מהמקרים והשימושים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...