Folding@home|תמיכה במחקר רפואי נגד הקורונה(COVID-19) בעזרת המחשב שלכם - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Folding@home|תמיכה במחקר רפואי נגד הקורונה(COVID-19) בעזרת המחשב שלכם


RoronoaZoro

Recommended Posts

 להוריד את התוכנה מהאתר הרשמי של הפרויקט Folding@home - מהקישור הבא

https://foldingathome.org/start-folding/

ציטוט

Folding@home (קרי: Folding at home) הוא פרויקט של חישוב מבוזר קהילתי להדמיית חישוב קיפולי חלבונים. הפרויקט החל את דרכו ב־1 באוקטובר 2000, והוא מנוהל על ידי המחלקה לכימיה של אוניברסיטת סטנפורד, תחת ניהולו של פרופסור Vijay S. Pande שהוביל את הפרויקט עד 2019, את Folding@home מוביל כיום ד"ר Greg Bowman מאוניברסיטת וושינגטון בבית הספר לרפואה בסנט לואיס, סטודנט לשעבר של ד"ר Vijay S. Pande.
הדמיות מדויקות של קיפולי חלבונים מאפשרות למדע להבין יותר טוב את תהליך התפתחות המחלות, בהן מחלת אלצהיימר, הפרה המשוגעת, סרטן, מחלת פרקינסון, סיסטיק פיברוזיס, קורונה ועוד. בזכות כוח המחשוב הרב העומד לרשות הפרויקט, מחקרי התקפלות חלבונים הם עתה מהירים הרבה יותר ממה שציפו. מאמרים מדעיים רבים נכתבו לאור ממצאי הפרויקט.
בשנת 2020 החלו להשתמש בפרויקט על-מנת לחזות מבני חלבון של נגיף הקורונה החדש הגורם למגפה עולמית, במטרה לקדם תרופות למחלה שגורם הנגיף.

ציטוט

איך זה עובד
הפרויקט אינו מסתמך על מחשבי-על אלא דווקא על אלפים רבים של משתמשים ביתיים שהתקינו במחשבם תוכנת לקוח קטנה. התוכנה רצה ברקע ומנצלת את המעבד כשהוא לא בשימוש. במחשבים של היום, תוך כדי עבודה רגילה, נדיר להגיע לצריכת 100% מכוח העיבוד שלו, והתוכנה מסתמכת על עובדה זו.
התוכנה מתקשרת עם שרת כדי לקבל "יחידות עבודה" - כמות נתונים קטנה שעליה מבוצעים החישובים. כל יחידת עבודה שהחישובים עבורה הסתיימו נשלחת בחזרה לשרת עם התוצאות, ומתקבלת יחידת עבודה נוספת, וחוזר חלילה.
לכל אחד מן התורמים לפרויקט יש שם משתמש ושם צוות, שבעזרתם הוא יכול לעקוב אחר ההתקדמות וכמות המידע שהוא תרם. כמו כן, אם לרשות אדם מסוים שני מחשבים, ניתן להתקין את התוכנה על שניהם ולהשתמש באותו שם. בנוסף, משתמשים רבים יכולים לחבור לשם צוות משותף. כל משתמש וצוות מקבלים מעין "ניקוד", בהתאם לכמות המידע שנשלח. הניקוד מתפרסם באתר הפרויקט.

*בעלי מערכות כריית הקריפטו מוזמנים*

 
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...