אוזניות לא מזוהות לאחר עדכון ווינדוס - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אוזניות לא מזוהות לאחר עדכון ווינדוס


בני מזרחי

Recommended Posts

שלום רc, אשמח לקבל את עצתכם, מדובר על לפטופ של , לאחר עדכון שהווינדוס 10 עבר לפני מס' ימים האוזניות הפסיקו לעבוד, ניסיתי לעדכן גם את מנהל ההתקן שצריך וללא הצלחה

אוזניות אלו עבדו לפני כן על אותו מחשב ועובדות גם במחשב אחר.

נראה שחיבור האוזניה למחשב לא מזיז שום דבר, המחשב מוציא שמע כרגיל מהרמקול הפנימי שלו גם לאחר החיבור של האוזניה ולא נראה שהוא קולט אותה בכלל.

פעמיים קרה שאחרי שהפעלתי מחדש את המחשב או הדלקתי כשהאוזניות היו מחוברות הן עבדו, עד הרגע בו ניתקתי אותן וכשחיברתי שוב כבר לא עבדו.

אשמח לעצה או פיענוח של הבעיה

תודה, בנימין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלק מהבעיות הנפוצות בעדכון KB4535996 זה בעיות עם דריברים של , קרי בעיות כמו שאתה מתאר.

 

אם העדכון קיים במחשב שלך תסיר אותו, אם הבעיה לא נפתרה אז תוריד את העדכונים האחרונים, במיקרוסופט טוענים שזה עשוי לפתור את הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה קודם כל את מה שהציעו מעלי. הפתרון הפשוט.

אני נתקלתי בחודשים האחרונים בתקלות דומות בכמה מחשבים [היו כאלה שבכלל לא עבד הסאונד דרך הרמקולים] העניין הוא שהיו גם כאלה שהיו אחרי התקנות חדשות!! כלומר שאין אפשרות למחוק עדכון בעייתי כמו שכתבו מעלי, וגם אחרי חפירה ברשת וגם אחרי ששאלתי פה לא מצאתי תשובה.     בסופו של דבר עליתי על הבעיה - כל המחשבים שאני נתקלתי היו של ולכן הנחתי שאחד העדכונים של ווינדוס 'מתנגשים' באיזשהו דרייבר של דווקא, ההנחה התבררה כנכונה ולאחר מחיקה של הדרייבר  Waves-MaxxAudio-Pro-Application שזה ניהול הסאונד של ועדכון הדרייבר או התקנה מחדש של הRealtek, הבעיה נפתרה. 

למרות שה Waves-MaxxAudio היא סוג של תוכנה אין לה הסרה מסודרת ברשימת התוכניות להסרה, וגם נטרול ההפעלה שלה באתחול לא פותר את הבעיה, וכן מסובך למחוק אותה דרך קבצי התוכנה [שגיאות הרשאה]. לכן אני עשיתי את המחיקה דרך תוכנה לניהול (לא זוכר אם היא מופיעה ב'מנהל ההתקנים' ואיך.) 

בהצלחה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העדכון שהוזכר לעיל אינו מופיע ברשימת העדכונים אצלי, יש עדכון נוסף שידוע שהוא בעייתי?לנסות סתם להסיר את העדכונים האחרונים?

לגבי ההצעה של אלי ירדני אני מצליח להבין חצי מהדברים שאמרת אבל איני יודע לבצע את זה כל כך כיוון שאיני מבין הרבה במחשבים, אשמח אם תוכל לתת לי הדרכה ספציפית לאן להיכנס ומה להסיר אם תוכל...תודה רבה לכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...