הארד דיסק לא מזוהה - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הארד דיסק לא מזוהה


חוי

Recommended Posts

לאחר עדכון של וינדוס נעלם ההארד דיסק. בלחיצה על מחשב זה רואים את ההארד דיסק ורואים שיש בו קבצים, אבל בלחיצה עליו המחשב מודיע שהתיקייה ריקה. כל מה שהיה על שולחן העבודה נעלם ואין דרך להגיע לקבצים. ניסיון להגיע למנהל הקבצים מגלה שההארד דיסק כלל לא נמצא שם. אין אפשרות שחזור ואין אפשרות שחזור. הרצתי שני אנטי (דפנדר של וינדוס שמורץ אוטומטית, מאלרווייר והיטמן פרו, אבל לא נמצא כל וירוס. כל הכוננים הקשיחים החיצוניים עובדים ללא פגע. למחשה פנימי נוסף שהועבר ממחשב ישן, והוא עובד מצוין.

אשמח להדרכה. 

תוצאת ניסיון חיפוש.png

כונן D לאחר לחיצה עליו.png

כונן D עם קבצים.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של חוי

לאחר עדכון של וינדוס נעלם ההארד דיסק. בלחיצה על מחשב זה רואים את ההארד דיסק ורואים שיש בו קבצים, אבל בלחיצה עליו המחשב מודיע שהתיקייה ריקה. כל מה שהיה על שולחן העבודה נעלם ואין דרך להגיע לקבצים. ניסיון להגיע למנהל הקבצים מגלה שההארד דיסק כלל לא נמצא שם. אין אפשרות שחזור ואין אפשרות שחזור. הרצתי שני אנטי וירוסים (דפנדר של וינדוס שמורץ אוטומטית, מאלרווייר והיטמן פרו, אבל לא נמצא כל וירוס. כל הכוננים הקשיחים החיצוניים עובדים ללא פגע. למחשה כונן קשיח פנימי נוסף שהועבר ממחשב ישן, והוא עובד מצוין.

אשמח להדרכה. 

 

תלחצי על לשונית תצוגה ושם תסמני את האפשרות 'הצג קבצים ותיקיות מוסתרים' אם עדיין לא רואים תלחצי שם על 'אפשרויות'>תצוגה, ותורידי את הסימון ב'הסתר קבצים מוגנים של מערכת ההפעלה'.

אם את רואה את הקבצים רק באפשרות השניה עדיף לתקן את זה ולהחזיר את ההסתרה של הקבצים של המערכת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...