haim855 פורסם 2020 בינואר 29 Share פורסם 2020 בינואר 29 שלום לכולם. חברו אותי לFiber4k כל הבית.. ומאז בקצרה כל מישחק רשת שמשחק זה זורק אותי מהשרת. משחק עצמו נתקע איך התאר את זה.. משחק כאילו נעצר הכל תקוע ואז זורק אותי מהשרת. יש למישהו מושג למה וכמובן פתרון? ואציין שלפי החיבור של Fiber4k היה לי מודם רגיל עבד בסדר! וכמובן שלא צריך לציין שהתמיכה שלהם זוועה שהתיאשתי כבר.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Niseg פורסם 2020 בינואר 31 Share פורסם 2020 בינואר 31 הייתי צריך לבדוק מה זה בגוגל - זה הוט - אולי תוכל להחליף ספק שירות שם כי משחקים לרוב תלויים בספק ולא בתשתית. אם זה אותו ספק כמו מקודם אולי באמת משהו בתשתית לא בסדר. בכל מקרה לא מומלץ לשחק על רשת אל חוטית כי יכול להיות lag ו packet loss בגלל רעש בעיקר ב2.4 . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
haim855 פורסם 2020 בפברואר 2 מחבר Share פורסם 2020 בפברואר 2 ציטוט של Niseg הייתי צריך לבדוק מה זה בגוגל - זה הוט - אולי תוכל להחליף ספק שירות שם כי משחקים לרוב תלויים בספק ולא בתשתית. אם זה אותו ספק כמו מקודם אולי באמת משהו בתשתית לא בסדר. בכל מקרה לא מומלץ לשחק על רשת אל חוטית כי יכול להיות lag ו packet loss בגלל רעש בעיקר ב2.4 . מה לא הבנתי..אני עברתי גם ספק בזקבלאומי וזה לא עזר..מה זה מומלץ לשחק רשת עאל חוטית לא הבנתי כלום..אני משחק מחוברל מחשב דרך כבל רשת קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoavke פורסם 2020 בפברואר 2 Share פורסם 2020 בפברואר 2 רשמת הרבה אבל לא הכל ברור. בגדול אם יש לך בעיות אתה צריך לדבר עם התמיכה. אתה יכול להריץ speed test הרבה פעמים ולבדוק מה הבעיה, אפשר להניח שהבעיה שלך היא פינג גבוה . אתה גם יכול להריץ בדיקת פינג לאורך זמן , הכי פשוט דרך CMD , אפשר לעשות ישירות לשרת שמולו אתה משחק או מול כל כתובת אחרת ping 8.8.8.8 -t יבדוק מול שרתים של גוגל . ( -t אומר שזה רץ עד שאתה עוצר את זה , ככה תראה תמונת מצב לאורך זמן ) היית בעבר עם תשתית של בזק ומאז שעברת לתשתית של HOT יש בעיות ? בהנחה שגם ספק האינטרנט השתנה כאשר עשית את המעבר , אתה יכול לנסות לעבוד עם ספק האינטרנט הישן על התשתית החדשה. אם החלפת ספק אינטרנט לא עוזרת ונותני התשתית ( HOT) לא מצליחים לעזור לך לפתור את הבעיה - תחזור לתשתית הישנה . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
haim855 פורסם 2020 בפברואר 4 מחבר Share פורסם 2020 בפברואר 4 ציטוט של yoavke רשמת הרבה אבל לא הכל ברור. בגדול אם יש לך בעיות אתה צריך לדבר עם התמיכה. אתה יכול להריץ speed test הרבה פעמים ולבדוק מה הבעיה, אפשר להניח שהבעיה שלך היא פינג גבוה . אתה גם יכול להריץ בדיקת פינג לאורך זמן , הכי פשוט דרך CMD , אפשר לעשות ישירות לשרת שמולו אתה משחק או מול כל כתובת אחרת ping 8.8.8.8 -t יבדוק מול שרתים של גוגל . ( -t אומר שזה רץ עד שאתה עוצר את זה , ככה תראה תמונת מצב לאורך זמן ) היית בעבר עם תשתית של בזק ומאז שעברת לתשתית של HOT יש בעיות ? בהנחה שגם ספק האינטרנט השתנה כאשר עשית את המעבר , אתה יכול לנסות לעבוד עם ספק האינטרנט הישן על התשתית החדשה. אם החלפת ספק אינטרנט לא עוזרת ונותני התשתית ( HOT) לא מצליחים לעזור לך לפתור את הבעיה - תחזור לתשתית הישנה . ציטוט של yoavke הייתי בבזק מיזמן התנתקתי.עברתי להוט והוט נט עבד בסדר עם הוט בוקס 2 או 3 אחד מהם. פינג שלי בסדר זה לא הבעיה. התחברנו כל הבית לfiber4k אז נתקו לי תהוטבוקס מהפיבר למחשב התחיל הבעיה. עליתי על הבעיה מהר. ההוטבוקס היה עוד ברשותי..אז חברתי אותו נטו למחשב מישחק עבד. הגיע השלב להחזיר תהוטבוקס אז החזרתי.והבעיה חזרה שוב.. בזה הרגע אמרתי נעשה בנפרד עלי הוטבוקס 4 עכשיו חברו אותי והבעיה ממשיכה.מישהו אמר לי שאני מקבל איפי שיתופי שזה בעיה כנראה.. אני כבר לא יודע מה לעשות.. עריכה: שהפכתי אותו ללברידג' מתפקד כמודם הכל עובד מצוין.. אז חצי נחמה אבל השאלה מה הבעיה שהוא לא מודם למה הוא עושה תבעיה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.