הwifi מתנתק מהאינטרנט - N750 (WDR4300( הגיע הזמן לקנות חדש? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הwifi מתנתק מהאינטרנט - N750 (WDR4300( הגיע הזמן לקנות חדש?


Niseg

Recommended Posts

אתמול התקינו לנו סיב של פרטנר בבית ומאז כל ה 5GHz  WIFI הפך לקצת רועש גם בגלל שחיברו לי את הנתב הישן באופן אל-חוטי (MESH) וגם בגלל שכל הבניין התחבר לאחרונה.

הנתב של פרטנר בכניסה משמש רק כמודם פחות או יותר . אני מתכוון להביא טכנאי שיסלול לי כבל לחדר עם המחשבים בשביל להפטר מהקופסאות האל חוטיות .

 

בכל מקרה מה שקורה הוא שהwifi של ה5GHz מחליט להתנתק מהאינטרנט אולי בגלל כל הרעש החדש על הקו הזה. זה היה עושה את זה פעם אבל עכשיו זה קורה יותר מדי. אין דרך לעדכן firmware כי זה נעול לישראל והוא לא נותן לצרוב משהו מעודכן . כשאני עושה לו reset אז זה מסתדר .

 

כדאי לי לקנות פשוט חדש? מה מומלץ היום?

 

אולי נקנה רק switch ונרכב על הנתב של פרטנר או שנהפוך את הנתב הישן לswitch.

 

אני לא יודע מה לעשות אבל מה שבטוח אני סולל כבל מהכניסה לבית לחדר (בניין מאוד ישן). האנשים של פרטנר אמרו שהם לא רוצים לקחת סיכון עם הסיב כי הוא נשבר בקלות אז הם לא סללו לי אותו לחדר. כנראה שכל השידרוג הזה יעלה בסביבות ה1000 שח עם כל השינויים בדירה והנתב החדש .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם יש לך ראוטר+מודם שלהם שהוא color תעיף אותו. הניתוקים נגרמים בגללו. הציוד הכושל שלהם והחלפה לציוד זהה ע"י טכנאים לא עזר (ואתה תגלה על בשרך כמה ימרחו אותך)
עצתי שתקנה ראוטר חיצוני ותגדיר את הראוטר שלהם כמודם או תבקש ציוד מדגם אחר.
הניתוקים אגב, נגרמים גם ברשת האלחוטית וגם ברשת הקווית אז אל תבנה יותר מדי על סלילת קו ישיר או mesh על החשמל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שיש להם מודם אחר חוץ מהtechnicolor שהוא שמתחבר ישר לסיב. הנתב שלהם משמש רק למודם בשביל הנתב שלי. בנתיים החלפתי ערוץ בנתב שלי על 5ghz וזה עזר. חוץ מזה ביום שלישי יתקינו לי כבל מהכניסה לחדר (450 שקל :/ זה די מסובך ) . אמרת שהנתב שלהם על הפנים אז אני כנראה אצתרך לקנות אחד משלי , מה מומלץ היום?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...