עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

sharonp28

סנכרון בין AD ל טלפוניה של סיסקו

Recommended Posts

שלום חברים

יש אצלו בארגון שרת DC עם SERVER 2008 R2  ו מערכת טלפוניה VOIP של סיסקו אשר סופקה על ידי בינלאומי.

כדי לבצע שיחות משתמשים בתוכנה בשם Cisco Jaber  התוכנה מותקנת במחשבים ודרכה בעצם מפעילים את הטלפוניה.

כאשר המשתמשים משנים את הסיסמא שלהם ( אן עצמאית דרך ,בעזרת מערכת קריאות או בטלפון מול נציג תמיכה ) זה מצריך להכנס לתוך התוכנה ולשנות ידנית ב 2 מקומות את הסיסמא לססימא החדשה, במידה ולא זאת לאחר זמן מה התוכנה מפסיקה לעבוד ובהמשך אף היוזר ננעל ב AD כיוון שהוא מנסה להתחבר מספר פעמים עם סיסמא שגוייה.

כאשר מדובר בארגון של 1000 איש ומדיניות שמחייבת החלפת סיסמא כל כמה חודשים זה יוצר המון עבודה לצוות Help Desk  שלנו ולהרבה תסכול מצד המשתמשים.

האם יש דרך שתהליך זה יתבצא באופן אוטומטי  בדומה לכך שהמייל למשל מקבל שיר את היסמא החדשה.

בזק בינלאומי לא מצאו לנו פתרון לזה בנתיים

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close