sharonp28 פורסם 2020 בינואר 20 Share פורסם 2020 בינואר 20 שלום חברים יש אצלו בארגון שרת DC עם SERVER 2008 R2 ו מערכת טלפוניה VOIP של סיסקו אשר סופקה על ידי בזק בינלאומי. כדי לבצע שיחות משתמשים בתוכנה בשם Cisco Jaber התוכנה מותקנת במחשבים ודרכה בעצם מפעילים את הטלפוניה. כאשר המשתמשים משנים את הסיסמא שלהם ( אן עצמאית דרך מערכת הפעלה,בעזרת מערכת קריאות או בטלפון מול נציג תמיכה ) זה מצריך להכנס לתוך התוכנה ולשנות ידנית ב 2 מקומות את הסיסמא לססימא החדשה, במידה ולא מבצעים זאת לאחר זמן מה התוכנה מפסיקה לעבוד ובהמשך אף היוזר ננעל ב AD כיוון שהוא מנסה להתחבר מספר פעמים עם סיסמא שגוייה. כאשר מדובר בארגון של 1000 איש ומדיניות שמחייבת החלפת סיסמא כל כמה חודשים זה יוצר המון עבודה לצוות Help Desk שלנו ולהרבה תסכול מצד המשתמשים. האם יש דרך שתהליך זה יתבצא באופן אוטומטי בדומה לכך שהמייל למשל מקבל שיר את היסמא החדשה. בזק בינלאומי לא מצאו לנו פתרון לזה בנתיים ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2020 בינואר 21 Share פורסם 2020 בינואר 21 תסנכרנו את התוכנה עם AD/LDAP? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jetstar112 פורסם 2021 ביוני 17 Share פורסם 2021 ביוני 17 ניסית לעיין כאן? https://www.cisco.com/c/en/us/td/docs/voice_ip_comm/jabber/10_5/CJAB_BK_D6497E98_00_deployment-installation-guide-ciscojabber/configure_directory_integration.html אישית הייתי מוריד את הטלפון מהדומיין ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.