אינטרנט איטי במחשב נייח - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אינטרנט איטי במחשב נייח


AriLupuss

Recommended Posts

שלום לכם חברים

רציתי להתייעץ איתכם לפני שאחליט החלטה לא נכונה שלא תתרום לי בדבר . 

יש לי בבית ראוטר של בסיסי  HoTbox  בלי אנטנה שמספק מהירות של mbps 85 מהירות הורדה במקרה הטוב כאשר אני נמצא מטר ממנו עם טלפון ומבצע בדיקת speed test . 

כאשר אני בחדר ועושה בדיקת מהירות עם הטלפון היא יורדת לבין 55Mbps - 75Mbps כנראה עקב חסימה מסויימת של הקירות ורהיטים אך עדיין טוב , הבעיה היא במחשב הנייח באותו החדר שמשום מה כאשר אני מבצע איתו בדיקת מהירות הוא בקושי מגרד את ה - 5 Mbps עם כרטיס הרשת שקניתי לו (Qualcomm Atheros AR9485 Wireless Network Adapter והאנטנה שלו יוצאת למעשה מהחלק האחורי של המחשב), כאשר חיברתי אנטנה נוספת לכרטיס המהווה תחליף לכרטיס הרשת ונמצאת במקום פתוח (Realtek RTL8187 Wireless 802.11b/g 54Mbps 2.0 Network Adapter) קיבלתי שיפור של אקסטרא 5 Mbps בלבד, האינטרנט איטי גם בגלישה וגם במשחקים בכללי.

רציתי להבין האם הבעיה היא נטו הכרטיס שאולי לא איכותי מספיק או שמדובר פה פשוט בחסימה רצינית יחסית למיקום המחשב , המחשב נמצא בנוסף לקירות בעוד מלבן עץ שמוצע בכל ספריית מחשב. המרחק הקווי בין המחשב לראוטר הוא לא יותר מ- 10 מטר . 

הוצע לי ב- ksp  לקנות מתאם רשת לחשמל אך פתרון זה לא ריאלי וכך גם תשתית לכבל חוטי אשר לא תוכננה בבית מראש, כמו כן הוצע לי לשנות את החבילה של הוט לפייבר כדי להפוך את הממיר בחדר למשדר .

ארצה להמשיך להשתמש ב- wifi  אבקש ממכם להתייחס אם ניתן לפתור את הבעיה 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...