הקירור למעבדים שהצליח להפתיע אותנו בגדול - Snowman M-T6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הקירור למעבדים שהצליח להפתיע אותנו בגדול - Snowman M-T6


djelectric

Recommended Posts

את מי הייתם צריכים לשחד בשביל שהחבילה תגיע תוך שבוע? אני עוד עדיין מחכה לחבילות שהוזמנו ב11.11, וחלקן גם במשלוח ePacket. בנוגע לביקורת, מעניין מאוד! יהיה גם מעניין לשמוע על AIO, ראיתי שיש כאלה גם באליאקספרס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על הביקורת ובהחלט קירור מרשים. מעניין לראות אותו מול קירורים יותר חזקים של . guy950 מביין ללבך, גם החבילות שלי עוד לא הגיעו. בדרך כלל אני כבר מבקש החזר בשלב הזה אבל אני מודע שדואר יכול להיות איטי בצורה בלתי רגילה ולכן אני עוד ממתין..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבירם, תודה על הביקורת. לא מבין איך נותנים למאוורר תו "התמורה הטובה ביותר" אם הוא נבחן אל מול מאורר יחיד. אולי יש יצרן בשם AlumShem שתוצרתו טובה באותה המישה? לטעמי - "תמורה טובה למחיר" - זה תו מתאים. אבל תמטרה "טובה ביותר" זה קצת מוגזם. לא שוכנעתי :-)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיקור נחמד. הזמנתי את הגירסה עם ה 4 צינורות (יצא פחות מ 50 שקל) בעקבות סקירה של בריאן מ YES TECH CITY , עדין לא הרכבתי אותו. הוא בדק את 2 הדגמים ואומר שאין בינהם כמעט הבדל. אני מניח שזה בגלל שגוף עצמו הוא אותו גוף ככה שעוד 2 צינורות לא מוסיפים הרבה.

דרך אגב לפי הבדיקות שלו הקירור הזה הוא ברמה של CM EVO 212

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה ליאור! סקירה מעולה וסופר שימושית. אני זוכר אשתקד כשהמותג snowman רק התחיל להיות מוכר בברנג'ה, עשה עליו כתבה וסקירה מעניינת האתר yes tech city. המלצתי מאד לברק ידידנו לרכוש, והוא קנה כמה וגם התרשם מאד. מאוחר יותר הם הוציאו את הדגם המשופר עם 6 צינורות נחושת וגם הוא קיבל תשבוחות. אני מאד שמח שלקחת את היוזמה והבאתם סקירה כחול לבן משלנו, משום שאני סובר שזהו אחד המוצרים ברשימה הפותחת, שכל חובב מחשבים מצוי חייב להכיר. מוצר שעולה גרושים אך עושה עבודה מעולה, עבור כל היישומים שרשמת. גם מאפשר לאכול את העוגה וגם להשאירה שלמה וזה נדיר. היום הרוב קונה ממילא ריזן, וסדרת מעבדי ריזן, כל מה שהיא צריכה זה לשדך אליה את הקירור הזה שעולה גרושים על מנת לפרוח ובאמת לעבוד שקט וקר. הנה הראת והוכחת לנו אפילו עד כמה וזה היה פער דרמטי לעומת פתרון הקירור הדיפולטי שמגיע באריזה. הגדלת בחוכמה יש לציין - לנפץ את אשליית הקירור הדיפולטי של ריזן, וזה עוד משהו שהרוב לא היה מודע לו. וזה חשוב. אז שוב תודה, בחרת את המוצר הנכון להשקיע בו את הזמן. תבורכו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...