אופיס 365 יעבוד ב-ווינדווס 7? - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אופיס 365 יעבוד ב-ווינדווס 7?


MichaelZ

Recommended Posts

אני עושה פה התקנה נקיה של ווינדווס 7 על חדש. צריך כבר לקנות מחשב חדש אבל פשוט אין לי את הזמן.

התכנון הוא להביא מחשב חדש בעוד פחות משנה (ולהתקין עליו ווינדווס 10).אז לבינתיים, יש לי רשיון OEM על ווינדווס 7 והמחשב הזה עוד יכול לשרת אותי.

עכשיו, יש לי גם רשיון של 2010 אבל אני רוצה כבר שיהיה לי משהו יותר טוב, לדוגמא, אקסל גם בסמרטפון ואחסון בענן.

רציתי כבר זמן מה לשדרג ל-365 אבל ראיתי שזה לא כולל OneNote ואני חייב את זה. אומנם, לפני כמה ימים ראיתי שאפשר להוסיף את זה "במקומבינה" ובעוד כמה חודשים OneNote בכלל יהיה כלול בחבילה הזאת.

 

אז באתי כבר לקנות את 365 Personal (מנוי שנתי) וראיתי שם שאחרי 14 לינואר זה לא יתמך בווינדווס 7. ממש לא ברור לי מה פשר הדבר. 365 פשוט יפסיק לעבוד אצלי לגמרי או שמדובר רק בעידכונים? במקום אחד ראיתי שהעידכונים ימשיכו עוד מספר שנים אבל מדובר רק בתיקוני באגנים, וגם, דיברו שם על "365 פרו פלוס" או משהו כזה, אני אפילו לא יודע מה זה.

 

אני ממש בדילמה. מצד אחד אני רוצה לעשות מנוי שנתי ולחסוך את ה-60 שקל, מצד שני אני לא רוצה לשלם 300 שקל ובעוד שבועיים להגיד שלום לאופיס 365 החדש שלי.

בכל מצב, לעשות את המנויי החודשי (כדי לא להפסיד מלא כסף במקרה שאני ארצה לבטל) זה עדיין - להתקין את ה-365 ואז להסיר כדי להתקין את 2010.

אני אשמור את האימג' של הכונן לפני שאני מתקין את 365, אבל זה עדיין באסה, כי גם אם אחליט לשחזר לאותו האימג' במקום להסיר את האופיס, אצטרך שוב להתקין עוד מלא תוכנות... כאב ראש ומלא, מלא זמן.

 

מישהו יודע מה יהיה עם זה?

אני אוכל להשתמש ב- 365 Personal על ווינדווס 7 גם בעוד שבועיים?

מישהו יודע בודאות שאפשר להוסיף את OneNote?

*יש פה את הקישור לגבי ה-OneNote:

https://support.office.com/en-us/article/onenote-2016-is-missing-after-installing-office-365-or-office-2019-1844ba87-7248-4bd8-a735-66a52f98e6e5

 

תודה!

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רוצה להתחיל ללמוד חדשה(ויש שם מה ללמוד) וחוץ מזה, בזמנו בדקתי וראיתי שלא הכל יעבוד אצלי ב-10. יש לי כל מיני תוכנות ישנות שאני חייב אותן וגם ציוד היקפי שאני לא בטוח אם יעבוד. זה מאוד לא קל.

אני בכלל חשבתי שהקטע הזה שרשיון ווינדווס 7 = רשיון ווינדווס 10 זה משהו שכבר לא תקף, לא שזה משנה לי משהו.

 

בכל מקרה, אני מבקש מחברי הפורום להתייחס רק לשאלות המקוריות שלי ולא להציע לי פתרונות שכוללים בתוכם את ווינדווס 10 בצורה כזו או אחרת. שאלת ה-OneNote הרבה יותר חשובה לי, מפני שאם אי אפשר לשים את זה באופיס 365 אז כל השאר הופך ללא רלוונטי. אם אני לא יכול לקבל את OneNote באופיס 365, אני אהיה חייב להתקין את האופיס הישן, וזה כבר לא קשור במערכת ההפעלה.

 

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...