vourt פורסם 2019 בדצמבר 25 Share פורסם 2019 בדצמבר 25 היי, לאחרונה שידרגתי את המחשב הסלוני שלי למטרת משחקים והמפרט שלו הוא - מעבד: I9 9900K לוח אם: GIGABYTE Aurous Z390 Pro כרטיס מסך: Gigabyte 2080 TI Gaming OC זיכרון: Kingstone 2x8 dual channel 3400 ספק כח: Antec 800 אחסון: SSD Samsung 970 pro + 960 pro -- 1TB אחסון: WD Black 6tb מערכת הפעלה win10 pro latest ver הבעיה היא שבאופן שרירותי לגמריי, המערכת קורסת ויוצאת באמצע משחקים שונים או מסך כחול בלי קשר לכלום. קורה בין פעם ל10 פעמים ביום. ניסיתי התקנת וינדוס מחדש, הפעלת 3DMark - רץ בסדר גמור, בדיקת זיכרון - עבר בהצלחה, בדיקת מעבד - עבר בהצלחה. כל הדריברים, הפירמוור והבאיוס עם הגרסאות הכי חדשות שיש. מנסה להמנע מלהגיע למעבדה ולהשאיר את המחשב שם לבדיקות ולנסות להגיע למסקנה מהו הרכיב התקול. כל עצה או טיפ איך להמשיך מכאן יתקבלו בברכה :-). תודה ! ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
andralamusya פורסם 2019 בדצמבר 25 Share פורסם 2019 בדצמבר 25 איזו גרסת ביוס מותקנת? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vourt פורסם 2019 בדצמבר 25 מחבר Share פורסם 2019 בדצמבר 25 ציטוט של andralamusya איזו גרסת ביוס מותקנת? גירסה מותקנת - F12B ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
captaincaveman פורסם 2019 בדצמבר 25 Share פורסם 2019 בדצמבר 25 (נערך) איך הזיכרון מוגדר? XMP Profile? נסה להריץ כמה לופים של memtest86 https://www.memtest86.com/ אם תשלול את זה, נסה לבדוק את המעבד עם משהו כמו aida64 או prime95 נערך 2019 בדצמבר 25 על-ידי captaincaveman ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vourt פורסם 2019 בדצמבר 25 מחבר Share פורסם 2019 בדצמבר 25 ציטוט של captaincaveman איך הזיכרון מוגדר? XMP Profile? נסה להריץ כמה לופים של memtest86 https://www.memtest86.com/ אם תשלול את זה, נסה לבדוק את המעבד עם משהו כמו aida64 או prime95 כן, מוגדר XMP ב PROFILE 1, אין OC על שום רכיב במערכת. הרצתי שעתיים בדיקה על זיכרון, עבר תקין. הרצתי שעתיים בדיקה על המעבד, עבר תקין. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ivan פורסם 2019 בדצמבר 25 Share פורסם 2019 בדצמבר 25 מסכים כחולים בדרך כלל מייצרים דאמפ שניתן לחקור אותו ולרוב לאתר את מקור הבעיה. הם ימצאו בתיקיה c:\windows\minidump לא בקיא\מבין ? תעלה כמה מהם לפורום בקובץ zip אחד. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אליה אליה פורסם 2019 בדצמבר 25 Share פורסם 2019 בדצמבר 25 (נערך) המערכת הפעלה הותקנה על המפרט החדש או שהדיסק נלקח ממחשב אחר? נערך 2019 בדצמבר 25 על-ידי אליה אליה ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vourt פורסם 2019 בדצמבר 25 מחבר Share פורסם 2019 בדצמבר 25 ציטוט של אליה אליה המערכת הפעלה הותקנה על המפרט החדש או שהדיסק נלקח ממחשב אחר? הותקנה מחדש על המפרט החדש. תודה! ציטוט של Ivan מסכים כחולים בדרך כלל מייצרים דאמפ שניתן לחקור אותו ולרוב לאתר את מקור הבעיה. הם ימצאו בתיקיה c:\windows\minidump לא בקיא\מבין ? תעלה כמה מהם לפורום בקובץ zip אחד. מעלה 2 קבצים אחרונים. לא הצלחתי להבין הרבה מתרגום שלהם בdump reader. תודה רבה! dumpfile.zip ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ivan פורסם 2019 בדצמבר 26 Share פורסם 2019 בדצמבר 26 (נערך) הדרייבר stotport.sys הוא מקור הבעיה. נסה עבודה עצמית בגוגול... זה הדרייבר התקין שמותקן אצלי: 03/19/2019 06:43 AM 639,288 storport.sys גוגל: https://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=stopport.sys נערך 2019 בדצמבר 26 על-ידי Ivan ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vourt פורסם 2019 בדצמבר 26 מחבר Share פורסם 2019 בדצמבר 26 ציטוט של Ivan הדרייבר stotport.sys הוא מקור הבעיה. נסה עבודה עצמית בגוגול... זה הדרייבר התקין שמותקן אצלי: 03/19/2019 06:43 AM 639,288 storport.sys גוגל: https://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=stopport.sys הבוקר היה לי את אותה שגיאה פעמיים, יכול להיות שזה רק דרייבר? או שרכיב חומרה מפיל אותו כל פעם? בכל מקרה תודה רבה, אנסה את פתרון החלפת הקובץ היום ואדווח כאן. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ivan פורסם 2019 בדצמבר 26 Share פורסם 2019 בדצמבר 26 כמעט תמיד תמיד זאת בעית דרייבר. יתכן ויש עוד בעיות אבל קודם כל יש לפתור את בעית הדריבר הזה. 1 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vourt פורסם 2019 בדצמבר 30 מחבר Share פורסם 2019 בדצמבר 30 היי, תוקנה הבעיה עם stotport.sys, בעזרת עדכונים דרך Intel Driver Support אך הבעיות המשיכו. מצורפים 2 הDUMP האחרונים. תודה ! latestdump.zip ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ivan פורסם 2019 בדצמבר 31 Share פורסם 2019 בדצמבר 31 עוד בעיה בדרייבר אחר.. לא ניתן לאתר איזה דרייבר כי הוא מובנה בגרעין של חלונות. אולי קשור לכרטיס המסך. אולי. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vourt פורסם 2019 בדצמבר 31 מחבר Share פורסם 2019 בדצמבר 31 בקיצור בעיות שונות, בדריברים שונים, השייכים לרכיבי חומרה שונים. סיבוך רציני. להתחיל בהחלפת m2 SSD והתקנת הוינדוס מחדש? או שללכת ישר לכיוון הMB? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yotam פורסם 2019 בדצמבר 31 Share פורסם 2019 בדצמבר 31 אני הייתי מתחיל בהחלפת הזיכרונות, יכול להיות בעיית תאימות. אם יש לך נסה סטיק של 2666. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.