הזמנות מאמזון - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הזמנות מאמזון


iliagildin

Recommended Posts

שלום

תמיד כאשר הזמנתי מאמזון ההזמנות היו מגיעים אלי עם ש

חברת המישלוחים בר עד הבית לרוב עם שליח נחמד מאוד😜

הפעם עשו לי טרור עם זה שאמור להגיע לנקודה האחרונה שזה הבית שלי

פעם ראשונה שהמישלוח מגיע אלי עם DHL (לא שהיה לי משהו נגדם לפני היום)

כמו תמיד שלחו לי סמס עם זה שאני צריך לבחור נקודת מסירה.

בהתחלה חשבתי שזה אותו דבר כמו עם בר ואם אני לא יבחר נקודת מסירה יגיע אלי הביתה כמו תמיד.

אפילו בקישור היית אפשרות לבחור שכנים דלת שער ועוד דברים....

כל הזמן הזה היה כתוב לי בשילוח שהמשלוח בהמתנה 😶😐 לא שהבנתי אז מה הכוונה

שלחתי מייל ל DHL עם בקשה להסבר 

זה היה מייל ראשון נורא מנומס כי חשבתי בהתחלה שזה איזו טעות באתר ושזה אף עוד יגיע אלי בהמשך

לאחר מכן קיבלתי תשובה שאני צריך לבחור נקודת מישלוח התחיל להיות הזוי

שלחתי מייל יותר תקיף שבו אף צילמתי את מסך האפשרויות של מסירה לבית

כתשובה למייל הנציג "רשם" אותי לנקודת מישלוח שבקצה השני של העיר 50 קילומטר מאיפה שאני גר😶😐

כמובן ששיניתי לאחת שהיא ליד הבית שלי

ושלחתי לנציג מייל ממש זועם ותקיף שאמרתי שאם אתם לא שולחים לבית זה אמור להיות יותר ברור בסמס ואף יותר שיורידו את האפשרות באתר שלהם

מה עוד שכאשר אני מזמין מאמזון אין לי כל לבחור חברת שליחויות לצערי😢

לכן "הניסיון" הזה לא יעזור להבא 

הרי לא מונע שיש לאמאזון מוצרים סוף הדרך

אבל השאלה היא יותר כללית האם עכשיו זה הנוהל לשלוח את המישלוח שלי ל"נקודת איסוף"? כי אז הם לא שונים מ אלי אקספרס ששולחים לדואר ולכן המישלוח הרבה יותר זול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DHL אמור להגיע אליך כברירת מחדל - אבל צריך לקרוא היטב ובמפורש את ההודעות שמגיעות אליך, אי אפשר להניח שמשהו יקרה או לא יקרה עם המשלוח. אם אתה מתבקש לבחור דרך לקבל את החבילה - אז תבחר. במקרה של בר הם מנסים לנג'ס לך בשביל לא להשתמש בשליח אליך אבל כתוב במפורש בהודעה שאם לא תבחר יגיע שליח.

 

השירות של DHL הוא מעל ומעבר, אני יודע את זה כלקוח קבוע שלהם שמנהל לא מעט שיחות עם האנשים שלהם במחלקות מכס ושילוח. אבל חשוב לשים לב לתוכן ההודדעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרך SMS של DHL אפשר לקבוע הכל מהקישור שנותנים לך. את המקום, את הדרך, את התאריך.

בשנת 2019 קיבלתי מהם אני חושב 20-25 חבילות ולא נתקלתי במצב שבו נאלצתי לצאת מהמשרד בשביל לקבל חבילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

 

 

השירות של DHL הוא מעל ומעבר, אני יודע את זה כלקוח קבוע שלהם שמנהל לא מעט שיחות עם האנשים שלהם במחלקות מכס ושילוח. אבל חשוב לשים לב לתוכן ההודדעות.

 

אני דווקא נתקלתי אצלם בבעיות לא קטנות (עיכוב משלוח אקספרס בכמעט שלושה שבועות!!! ועוד). היחס שקבלתי היה זוועתי והיתה תחושה שאין להם מושג איך לטפל.

 

כמה שבועות אח"כ התחיל לעבוד אצלנו מישהו שעבד אצלם בעבר ואמר לי שמצבי טוב לעומת מה שנתקל בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...