מחפש נייר איכותי A4, לא מבריק, להדפסה דו צדדית - לייזר צבע - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש נייר איכותי A4, לא מבריק, להדפסה דו צדדית - לייזר צבע


MichaelZ

Recommended Posts

הממממםם.. למה אין דבר כזה "פורום מדפסות"? (ולא רק פה). פשוט אני מרגיש די מטופש לשאול את השאלה במקום שכולם מתעסקים במקלדות מכניות ועכברים לגיימינג. נו, טוב...

 

עם המיליון סוגים של נייר זה ממש לא קל לעשות את הבחירה הנכונה, לכן אני מוכרח לקבל פה עזרה.

בזמנו היה לי נסיון הדפסה על גבי נייר שזכור לי רק כ-"120 גרם" (הוא היה אחלה להזרקת דיו, לא יודע לגבי לייזר). היה לו לובן מצויין, גימור מאוד חלק אך הוא היה "חד צדדי". צדו השני של הדף לא היה מיועד להדפסה. שם הוא היה יותר כהה וצהוב והדיו היה קצת נמרח עליו.

אני מחפש סוג נייר דומה לו, רק שיהיה זהה בשני צדי הדף. ז"א: לא משהו עבה במיוחד, העובי של ה-120 גרם נראה לי בול (אבל אני אקבל גם סוג שהוא יותר עבה). גימור ללא ברק/בוהק (לא פוטו). שיהיה מאוד לבן, כמה שיותר חלק ואחיד ובעל הפרדה מצויין. בגלל שאני מעוניין בגודל A4 שהוא הכי נפוץ, חייב להיות משהו עם המפרט הזה. (אני יודע שלבקש חומציות ניטרלית זה כבר יהיה מוגזם).

למה אני צריך את זה? להדפיס מפות טופוגרפיות ברזולוציה מאוד גבוהה על גבי שני צדי הדף ואז לעשות לזה למינציה (וגם ללא למינציה).

 

עשיתי חיפוש בגוגל והגעתי לכל מיני חנויות שמוכרות ציוד משרדי והיה שם "נייר מלוטש", "נייר משי"... זה לא מספיק מידע עבורי וגם לא ראיתי כלום לגבי "הדפסה דו צדדית".

 

ועוד בעיה: אני באילת. כל החנויות הללו הינן במרכז ובלי "להכיר" את הנייר אני לא מוכן להזמין מהאינטרנט, רק בהסתמך על המפרט הלא ברור שמופיע באתרים.

עכשיו, יש לנו פה קרביץ, אני די בטוח שעדיין יש את דיפו (עברו דירה כבר מספר פעמים), יש את החנות המקומית "לומדעת" שמחזיקה כל מיני סוגי נייר במלאי, למרות שלא ביקרתי שם מלא זמן, ובדוק יש עוד מקומות שמוכרים ציוד משרדי. בקיצור, הייתי מעדיף ללכת על סוג מוצר שהוא פחות או יותר נפוץ וזמין, כזה שפשוט אוכל לקנות במקום, מתי שבא לי ולקבל מיד.

אם אין ברירה, אצטרך לקנות באינטרנט, רק מקווה שלא מחו"ל, כי זה כבר יהיה ממש דפוק.

 

מישהו הבין מה אני חפרתי פה?

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...