כעת ברשת: כונני SSD של 2 טרה-בייט במחירים מפתים - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כעת ברשת: כונני SSD של 2 טרה-בייט במחירים מפתים


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אני לא יודע מה קרה בזמן האחרון עם המחירים בחו''ל..., או שהאתרים כגון , ניואג וכו', כבר לא מציעים מחירים מי יודע מה תחרותיים, או שבארץ הורידו מחירי חומרה כך שלא משתלם כבר לקנות מחו''ל... אוקיי, בגדול כן, המחירים ''הסטנדרטיים'' בארץ לחומרה יותר גבוהים מהמחירים בחו''ל, אך אל תשכחו שיש לנו את אילת - ופה לדעתי כל התמונה משתנה. הרי בכל מקרה הרבה מאיתנו יורדים לאילת לפעמים, מישהו מעבודה בתור סמינר או משהו כזה, מישהו סתם לנפוש וכו', ואם צריכים איזו חומרה או גאדג'טים, אזי על הדרך אפשר לקנות שם, באילת. ואם תעשו קצת, ממש קצת שיעורי בית, תקחו ותשוו מחירי חו''ל שמוצעים לנו בתור ''הנחות'' ו''מבצעים'', למחירי אותם פריטי החומרה והגאדג'טים באילת, אתם תראו שהמחירים אצלינו באילת לא בהרבה יותר גבוהים ממחירי ה''מבצע'' וה''הנחות'' בחו''ל, ואף לפעמים זהים. ובנוסף נוסיף לזה את עניין האחריות המקומית, שאיך שלא תסתכלו על זה, תמיד תהיה עדיפה יותר מהאחריות מחו''ל (אם בכלל קיימת כזו), אזי בכלל מה להגיד פה: לא משתלם במחירים הללו לקנות מחו''ל, כאשר אצלינו המחירים כמעט זהים ועם אחריות מקומית... כן, אני מסכים, זה לא בכל הארץ אלא רק באילת, אך לגבי תדירות ביקורינו באילת כבר רשמתי קודם... הנה לכם כמה דוגמאות, וזה רק לגבי דגמי 2TB, כי הכתבה על נפחים אלו, כמובן שיש גם נפחים אחרים במחירים טובים גם אצלינו באילת, כגון 1TB, 500GB וכו': 1. באייבורי יש בינתיים רק כונן אחד בנפח 2TB, אותו הכונן עליו מוזכר פה בכתבה שעולה שם בחו''ל כ-760 ש''ח עד הבית (SAMSUNG 860 QVO), אצלינו באילת בסניפי אייבורי עולה 897 ש''ח, כן זה בכ-140 ש''ח יותר יקר, אך אל תשתכחו שתמורת ה-140 ש''ח האלו אתם תקבלו אחריות מקומית של 3 שנים. 2. בסניפי KSP באילת אתם תמצאו: א. A400 1.92TB עם 3 שנות אחריות - 739 ש''ח ב. TRANSCEND SSD230S 2TB עם 5 שנות אחריות מקומית - 846 ש''ח ג. MX500 2TB - כונן מצויין ויותר טוב מסדרת ה-BX500 שמוצע בחו''ל לפי הכתבה הזאת, עם אותה אחריות מקומית אצלינו ל-5 שנים, תקבלו אותו ב-888 ש''ח ד. אותו הכונן שישנו באייבורי, 860 QVO 2TB, תמצאו גם בסניפי KSP באילת במחיר זהה לאייבורי ועם אותה האחריות ל-3 שנים - 897 ש''ח שוב אני אזכיר, אני לא נגד קניות מחו''ל, ההיפך בעד, אך אם בהחלט יש הבדל ניכר במחירים, שבזמן האחרון לפי כל ה''דילים'' הללו מחו''ל אני פשוט לא רואה את ההבדל הניכר הזה במחיר, ולא רואה למשתלם לקנות מחו''ל. ואני לא עושה שום פרסומת לאייבורי או KSP, פשוט היה לי יותר נוח ויותר מהר להציג את המחירים שיש להם להציע, כמובן שאולי יש עוד חנויות חומרה וגאדג'טים באילת שמציעים גם מחירים טובים, כמו שרשמתי קודם - קצת לעשות שיעורי בית כל אחד יכול, זה לא בעיה למצוא. אני בעצמי עכשיו מעוניין לקנות כונן ''2.5 בנפח 2TB, ובינתיים אני לא רואה שום מחיר משתלם יותר מחו''ל, מאשר אצלינו באילת, אם אני כבר קונה כונן כזה (או לא משנה, כל פריט שאפשר להשוות במחיר מחו''ל) במחיר שקרוב ל-1000 ש''ח, אני מעדיף אם צריך, לשלם את האקסטרה 100-150 ש''ח, אך לדעת שקניתי אותו בארץ ועם אחריות מקומית, ועוד מה - 5 שנות אחריות. ואני בדיוק בסוף שבוע הזה אהיה באילת, ואקנה לעצמי את הכונן הטוב והמצויין (שיש לי כבר הרבה שנים נסיון איתם) MX500 2TB במחיר של 888 ש''ח. אז תעשו שיעורי בית, ותקנו את מה שהכי משתלם ואיפה שהכי משתלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יונתן מנדלסון - הפנייה היא אליך: כמובן שתודה רבה לך על המאמצים שלך, שאתה מחפש ומוצא כל מיני מחירים מעניינים לחומרה כזו או אחרת ברחבי הרשת מאתרים בחו''ל, ותודה לך על זה שאתה מנסה לעזור לאנשינו פה בארץ לקנות יותר משתלם, אך אם אתה כבר מנסה לעזור, אז תעזור אם אתה יכול עד הסוף. כלומר, לפחות תזכיר בכתבות שלך את עניין מחירי אילת שאצלינו, אם מצאת כאלו שדיי טובים ביחס למחירי חו''ל ואולי גם משתלמים יותר ואף שווים. כי שוב, לא נשכח שעבור הרבה אנשים עניין האחריות המקומית גם חשוב. לא צריך יותר מידי לפרט בכתבות לגבי מחירי אילת וכו', פשוט תזכורת קטנה של שורה או שתיים (את השאר כבר יעשו לבד), שהאנשים ''יפתחו'' את העיניים ויקנו את מה שבאמת הכי משתלם עבורם ואיפה שהכי משתלם. וכך גם אתה תעזור עוד יותר לאנשים, ותקבל יותר תודות ואהדה מהאנשים (-:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנחת היסוד לגבי אילת היא כוללנית מדי ולא מדויקת. לא כולם מגיעים לאילת באותה תדירות או דווקא בעיתוי שבו הם זקוקים למשהו. לשלוח מישהו לקנות לך עלול להיות מבצעון לוגיסטי קטן (וגם אם אתה שם לא תמיד המוצר במלאי אז צריך לתכנן מראש את הקנייה כדי לתאם אספקה – שוב לוגיסטיקה קטנה) כשהזמנה מהרשת מגיעה אליך עד הבית/משרד בכמה לחיצות כפתור בלי לטרטר אחרים ובלי לתאם לוחות זמנים. ועדיין יש לפעמים פערי מחירים משמעותיים מספיק. לפעמים אין ובפעמים קצת יותר נדירות בארץ אפילו יותר זול, ולכן כל מקרה לגופו.

 

האחריות בארץ לא תמיד שווה משהו, בעיקר על מוצרים מועדים לפורענות כמו כונני . בארץ יש נטייה מובהקת (של היבואנים, שהם נותני האחריות מרגע שהעסקה נסגרה בחנות ובטח לאחר שהאריזה נפתחה. אם כי חשוב לציין שיש גם מי שבסדר ועושה עבודתו נאמנה אבל זה עדיין קצת הימור) להתנער מאחריות ואז צריך בכל מקרה לפנות ליצרן כך שלא נחסך כלום. יש מוצרים שאחריות מקומית רלוונטית לגביהם, או לכל הפחות היא האפשרות הפרגמטית יותר מבחינת ניהול סיכונים (לדוגמה: מוצר יקר שתקלה כשאין אחריות תחייב לקנות מוצר חדש או תיקון יקר), ויש כאלה שפחות.

המחירים בארץ אכן ירדו (ובלי קשר השנה לא היו בחו"ל מבצעים מעניינים במיוחד על כונני , בטח לא 2TB), לפחות על חלק מהרכיבים, ויש לזה גם קשר להיקף הקניות בחו"ל.

 

אני די בטוח שרוב מי שמתכנן לקנות איזה מוצר בחו"ל כחלק מאיזה או כך סתם מתנהג כמו צרכן נבון ומשווה מחירים מול חנויות רלוונטיות אחרות בחו"ל, בארץ ואפילו מול היסטוריית המחיר של אותו מוצר באמאזון, ואז מקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורו בהתאם לצרכיו ושיקוליו. יש מי שמחפש לחסוך כל שקל, יש מי שזמינות מיידית חשובה לו יותר, יש מי שמעדיף אחריות מקומית, יש מי שאילת יותר/פחות רלוונטית לו וכן הלאה.

כך שאין כאן נכון או לא נכון, יש כאן נסיבות והעדפות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגדלים כאלה, תצורת M2 תשתלם יותר ובחיבור PCIE תהיה מהירה יותר מ-SATA. תצורת 2.5 אינץ' היא רק למחשבים שמחייבים חיבור SATA. לכל החדשים, רק M2; בחלק מהניידים יש כבר 2 תושבות M2, ומצער שזה לא נפוץ עדיין, כי המקום שהן תופסות הוא בקושי חצי מדיסק 2.5 אינץ' (שאומר שוב שהתצורה של החיבור אידיוטית שהיא לא כמו RAM? אמרתי שוב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...