לוח אם ל-Ryzen 2200g - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם ל-Ryzen 2200g


forumate

Recommended Posts

בינתיים אני חושב על: GIGABYTE B450M DS3H. עולה רק 72 דולר כולל משלוח לארץ. השימושים הם יותר לעבודה, ואפשר לעשות אבל לא רציני.

יש המלצות יותר טובות? מחפש כמה שיותר זול ושעדיין יעשה את העבודה ויהיה אמין. ראיתי גם באמזון ב-60 דולר: ASRock B450M-HDV, אבל הוא נראה פחות טוב משום מה.

 

יש לכם המלצות אחרות? 

תודה!

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקטגוריה של לוחות כ"כ זולים אתה לא תמצא הבדלים גדולים ביניהם. צריך פשוט להסתכל על דף המוצר ולהשוות.

 

הגיגבייט עם 4 חריצי זכרון, לאסרוק יש רק 2 וזה ההבדל הכי בולט. נראה גם שלגיגבייט יש יותר חיבורי מאחורה. לאסרוק יש 2 חיבורים למאוררים לעומת 1 בגיגבייט.

 

אוברקלוק כנראה שלא הייתי עושה על אף אחד מהם. אבל עם 2200G, אולי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעתי עליו דברים לא רעים. נראה שיש לו אמיתי לVRM וגם שני חיבורי M.2 אם כי אחד מהם מוגבל לממשק SATA. אבל זה כבר עובר את רף המכס אז ההפרש יהיה הרבה יותר מ8 דולר ולא בהכרח הדברים האלה צריכים לעניין אותך.

 

הגיגבייט בסדר גמור לצרכים שלך לפי איך שזה נשמע. ואולי גם האסרוק הזול ההוא, אתה יודע מה אתה צריך בלוח אם מבחינת חיבורים וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עדיין לא לגמרי מבין איך זה עובד באמאזון אבל צריך לבדוק כי יכול להיות שאם יש לך CREDIT זה עדיין יחייב אותך על מסים כי המוצר עצמו מעל 75 דולר, פשוט שילמת חלק מהמחיר עם הקרדיט.

 

אוברקלוק למעבד כזה כנראה שהלוח אם לא מה שיגביל אותך. אבל אני לא הייתי לוקח את זה כשיקול רציני עם המעבד הזה.

 

ועכשיו נזכרתי בלוח אחר שהוא כנראה בכלל האופציה הכי טובה שלך.

 

https://www.amazon.com/ASRock-MicroATX-Motherboard-B450M-PRO4/dp/B07FVYKFXF/ref=sr_1_2?keywords=b450+pro4&qid=1575638437&sr=8-2

 

4 חריצי , 3 חיבורים למאווררים, 2 חיבורי M.2 (אם כי שוב אחד מוגבל לSATA), אודיו מובנה טוב יותר מהגיגבייט, חיבור Type C מאחורה בלוח ב70 דולר (!). יותר רציני מהגיגבייט. נראה לי שזאת ההמלצה שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הPRO4 עלה במחיר עכשיו אז כבר לא רלוונטי. ב70 דולר שהיה אתמול הוא היה גניבה.

 

קנה את הגיגבייט לדעתי כי לא נראה שאתה צריך\מתעניין בפיצ'רים או חיבורים מסוימים. וגם אני הייתי פשוט קונה בארץ כשמדובר בלוח אם וההפרש לא כזה משמעותי, גם עם המשלוח חינם. ואותו דבר לגבי שגם לגביו שאלת בשרשור אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודקים חיסכון לא בשמיים אבל כולל ספק כוח מאמזון יוצא בערך 200 ש"ח הפרש, זה גם נחמד (אני חושב שאקנה את ה- CX450), נגיד בזה אני יכול להוסיף למסך יותר נחמד, אם אפשר אז למה לא. זה גם לא מאלי אקספרס אז לא צריך לחכות הרבה, מקסימום שבועיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, נראה לי זה טעות.

תקנה בארץ מחנות אחת את כל החלקים אח"כ תסתבך.

אם זה עם הרכבה האחריות על כל המחשב ואז יש לך אבא ואמא שאתה יודע שיש אחריות במקרה ומשהו לא עובד טוב כי החנות בודקת עבורך.

ובשביל מה אתה בודק על כל חלק בנפרד פתח דיון עם בקשה למפרט צריך לקחת את כל הנסיבות ביחד, תקציב וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה מהם טעות? הלוח אם או הספק? פשוט את הרכיבים האחרים כבר יש לי וזה מחשב לעבודה פשוטה, יש מצב שאפילו לא ארכיב את הכרטיס הגרפי. וגם בא לי להרכיב לבד בשביל הכיף, מקסימום יהרס :) בגלל זה לא באלי להשקיע יותר מידי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא מחייב אותך לבקש מהחנות שתרכיב, תרכיב לבד זה גם יחסוך לך כמה ימים לחכות שהמחשב יורכב. אני חושב שאחריות לכל המחשב קומפלט, דווקא לא שווה כזה הרבה למישהו עם ידע בסיסי בחומרה שיכול לעשות קצת troubleshooting בעצמו לתקלות. ואני גם לא בטוח לגבי האותיות הקטנות שם, בפעם היחידה שחנות הרכיבה לי מחשב זו הייתה KSP והם שמו לי מדבקות על המארז שברגע שאני פותח אותו האחריות מסתיימת.

 

בגדול אני תמיד בעד להזמין מאמאזון רכיבים מסוימים. זכרון, , אפילו מעבד תזמין בכיף. ולוח אם הייתי קונה בארץ גם אם זה אומר לשלם קצת יותר. הייתי חורג מהמנהג אם זה עסקה ממש טובה כמו הPRO4 הזה שהיה אתמול 70 דולר ובכלל לא קיים בארץ, אבל להזמין לוח אם\ספק שכן יש בארץ, כדי לחסוך איזה 100 שח סה"כ על שניהם... לדעתי לא משתלם. זה חלקים שאתה רוצה עליהם אחריות בארץ לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם בעד להזמין מהארץ, אבל אז אתה רואה שאותו מוצר שמוכרים בארץ ונמכר ב-320 ש"ח נמכר למשל בהודו ב-220 ש"ח..אני לא מדבר אפילו על ארצות הברית ששם הכל יותר זול.. אז למה? אתה לא חושב שזה מוגזם? ונכון שאני מעדיף לחיות בארץ מאשר בהודו אבל אפשר גם להוריד פה את יוקר המחיה קצת🙃

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...