שיתוף חווית קנייה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שיתוף חווית קנייה


KobyC92

Recommended Posts

היי..

רציתי לשתף אתכם בחוויות הקנייה שלי בחנות TMS.

ביום שישי האחרון התחלתי תהליך קנייה של מחשב עבור חבר.

הרכבנו את המפרט באתר החברה, לאחר מכן הבחנו ששכחנו להכניס את כרטיס המסך למפרט. 

שלחנו להם הודעה בווטסאפ(מאוד נוח) ונאמר לנו שאין בעיה, הנציג ייצור איתנו קשר.. 

ביום ראשון הנציג יצר קשר עם חבר שלי, והודיע לו שהכרטיס מסך יהיה רק ב12 לחודש (מאוד לגיטימי) ושהכונן הקשיח הוא refurbished. העניין איתו שהוא היה במבצע blackfriday. והיה רשום בתיאור שלו "pull" אני לא הכרתי שזה מה שזה אומר. 

בכל אופן, הוא ביקש להתייעץ ולחזור אליהם. בשלב הזה התחיל העינוי.

התקשרנו אליהם ונאמר לנו שהנציג הספציפי שקיבל את ההזמנה לא זמין ורק הוא יכול לטפל בה. עוד נאמר שהוא יחזור אלינו. אבל מה לעשות, הוא לא התפנה. ניסינו להתקשר שוב, אותה התשובה בשנית.

למחרת כשהוא כבר כן חזר אלינו נאמר ש"עד שנזכרנו" הספק כוח כבר לא המלאי וגם לא יהיה במלאי אף פעם(מילים שלהם). אגב, הקורא התמים שיחפש את הספק שנגמר בעולם ימצא אותו במבצע blackfriday באתר שלהם גם עכשיו.(אחרי שהוא נגמר לעולמים) עכשיו אנחנו צריכים למצוא ספק אחר, כשהקשר בין המלאי לבין האתר הוא מקרי לחלוטין. כאשר להרבה מוצרים אין צפי למלאי. 

ולכל ניסיון חייבים את אותו הנציג. למעשה העבודה שלי הפכה לנסות לתפוס את הנציג שלי או להיות זמין כל היום למקרה שהוא יחזור אלי. זוכרים את אופציית ההודעה בווטסאפ מתחילת התהליך? אז היא קיימת כדי לבדוק מלאי, אבל לא כדי לעדכן את ההזמנה. 

בקיצור עבר כבר קרוב לשבוע ועדיין לא הצלחנו לסיים את ההזמנה. לא ברור לי למה לספק שירות כל-כך מסורבל. מה המשמעות בכלל של כל המוצרים באתר שלא קיימים? ולמה הם לא מסוגלים לתת מענה כחנות עם כלל הנציגים שלהם.

אגב, עדיין לא הצלחנו להוסיף את הספק להזמנה. 

מעניין אותי, עוד מישהו חווה את זה?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי. 

 

דבר ראשון מצטער על חווית קניה שקיבלת.

לא אספר לך על עומס המטורף שיש לנו השבוע

 

איפה הבעיה? במה שאנשים היום מווטסאפ היום

 

@Majh

@Kzer-Za

 

2 לקוחות מפורום שעשו הזמנה מהפורום השבוע , עם הרבה יותר קשיים בהזמנות שלהם.  

תשאל אותם איך הם הרגישו כל בכל התהליך לך הרכישה. מילת מפתח, אימייל. 

 

שוב , מצטער הל הרגשה שלך, אבל בצמב הנתון כל השבוע אנו נמצאים בחנות סביב 13+ שעות על יום, אין 100% .

אם אני יכול לתקן את הרגשה שלך זה המייל שלי - kirill@tms.co.il

 

תשלח לי מספר הזמנה וננסה לתקן את הרושם הראשוני.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני ראיתי את הpull המדובר, כמעט קניתי ואז חיפשתי שניה בגוגל והבנתי שזה יצא ממחשב, אז ויתרתי ושילמתי עוד כמה גרושים על חדש, למרות שביננו אני לא מבין למה קניתי עוד hdd, גיבוי לגיבוי אולי. 

בכל אופן, הבנתי אחרי שתי דקות שיש עומס וגם דיווחו לי והבהירו לי שעם העומס אי אפשר באמת השבוע לדבר ולבנות יחד מפרט בצורה רגועה גם אם אבוא לחנות, זה די מובן, זה בכל זאת עסק. ווידאתי רק על כמה דברים שבמלאי אבל גם עד שאני החלטתי סופית גם לי נעלם כרטיס שרציתי, האשמתי את עצמי תכלס.. בכל אופן, התקשרתי והתייעצתי שם והבנתי שהכי יעיל זה שאבצע הזמנה ויחזרו אלי לגבי המפרט וכל מה שצריך. קיריל חזר אלי וקצת שיגעתי אותו, השאיר אותי עם סימני שאלה שוב כי לא הייתי סגור, אבל לא ניסה לדחוף לי כלום, אלא הציע רכיבים זולים יותר ואפילו בא לקראתי בגלל רכיבים שלא היו במלאי וזרם איתי על מוצרים שלא באתר שלהם. הסכמנו שנדבר במיילים כי ככה שום דבר לא נעלם בכל הלחץ וראוי לציון שהוא התכתב איתי אפילו בשעות הלילה המאוחרות 11-12, שלי זה הרגיש לא נעים ממנו, אבל ממנו לא קיבלתי תחושה כזאת. בסופו של דבר, ענה לי כל הכול, למרות שעשיתי שינויים בערך חמש פעמים ולמרות שקיבלתי כל פעם מחדש מפרט לאישור סופי. הכי פחדתי שמרוב שלקחתי את הזמן יקח להם נצח עם הכמות של האנשים שכבר הזמינו, לחבר את המחשב ולבדוק אותו. שלחתי את ההזמנה סופית בשלישי בצהריים וקיבלתי התחייבות לשבעה ימי עבודה. התקשרו אלי היום, חשבתי שיגידו לי שיש בעיה, אבל הודיעו לי שהמחשב מוכן. מאוד הופתעתי לטובה. 

אני יודע מה זה להיות מוכר ומכיר את הימים של בלק פריידי, ליפול לפעמים בין הכסאות זה בעייתי וקורה, עם כל הבאסה. 

אני משווה את זה לksp נתניה שם קיבלתי יחס אנטיפטי לאורך רוב הזמן, פרט לרגע שלקחו ממני את האשראי. 

דווקא בגלל שדיברו איתי ישירות ולעניין המלצתי גם למעבדה שלנו לרכוש מהם מחשב לעיבוד .

לא יודע מה הקטע עם נציגים ספציפים אולי זה קטע של אחריות על הזמנות אבל בלי קשר, רצוי לדרוש מנהל אם רוצים לבוא בטענות, לפני ששופכים הכול בפורומים, לרוב זה סוגר את העניין. אבל זאת דעה שלי. מקווה שתמצא ספק מתאים ותסיים את המפרט

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפותח הדיון אציין שלכל חברה / שירות / חנות יכולים להיות פספוסים. אני מבין שזה מתסכל ויותר מהכל מבאס כשקורה במיוחד אם לא מצליחים לקבל מענה טוב באותו רגע. אני בטוח שאם תיצור קשר עם קיריל הוא יפעל לפתרון הבעיה שלך וגם לנסות לשנות את החוויה הראשונית שלא הייתה מוצלחת.

אני קונה ב-TMS כבר מספר שנים והפניתי אליהם לא מעט אנשים שקיבלו חוויה טובה ברכישה ושירות.

 

השנה הם חיכו עם המבצעי בלק פריידיי שלהם ליום שישי עצמו (בניגוד לשאר החנויות שכבר פרסמו בתחילת השבוע) וזה כנראה יצר המון לחץ בחנות.

 

אני התקשרתי לבצע הזמנה של כמה רכיבים למחשב חדש ובאתי עם ציפיות מורכבות (עבור יום מכירות גדול כזה):

1. ביקשתי לקבל חשבונית למייל באותו יום שישי (או לפחות לא יאוחר מיום ראשון) כי רציתי להירשם למבצע קשבק של אסוס

2. ביקשתי לקבל את המספר הסידורי של הלוח בהקדם האפשרי (שוב לעניין המבצע של אסוס)

3. היות וב-2 רכיבים שבחרתי היה הפרש מחיר לעומת חנות אחרת, ביקשתי להשוות מחיר (שירות שTMS יכולים לתת כתלות באמינות האלטרנטיבה)

 

קיריל ענה לי לטלפון ולמרות ששמעתי את העומס והלחץ הוא ממש ניסה לעזור וחזר אליי אחרי שעות העבודה בחנות ביום שישי וטיפל בכל הנושאים.

למרות שבשביל להשוות מחיר הם צריכים זמן לבדוק את המחיר המקביל, נתן לי הנחה במקום כדי לא לעכב את ההזמנה שלי.

קיבלתי ממנו חשבונית כבר באותו יום.

ביום ראשון הזמנה כבר נשלחה ובשני הייתה אצלי בבית.

 

אחרי שהוא חזר אליי טלפונית את כל שאר התקשורת עשינו במייל לשביעות רצוני המלאה.

 

מסקנות ל-TMS בכל אופן מהמקרה של פותח הדיון - כדאי לנקות מהאתר רכיבים שיצאו מהמלאי (יש כמה כאלו) ואולי להכניס ניטור מלאי יותר טוב כמו באתר של אייבורי או קספ.

 

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח לשמוע שהחוויה שלכם הייתה שונה מאוד מהחוויה שלי.

מבחינת עדכון, אחרי הפוסט פניתי באופן אישי לקיריל שהוא טיפל בפנייה שלי באמצעות המייל. עבד מצויין.

באשר לשאר הדברים, נראה שהמכנה המשותף לחוויות החיוביות זה למעשה קיריל ותקשורת באמצעות מייל.

אבל מה לעשות שזה לא מי שקיבל לעבוד על ההזמנה שלי. ושאף אחד לא חשב להגיד לי במהלך התהליך שככה זה עובד.

Majh

לא הייתי צריך עזרה בבניית מפרט, רק לדעת אם משהו במלאי ולהוסיף/להוריד מההזמנה. הרבה מאוד עוגמת נפש הייתה יכולה להיחסך אם לא הייתי צריך נציג ספציפי.

"שפכתי" את זה בפורום רק אחרי שבוע של מאמץ עיקש להצליח לקבל שירות. אחרי שהתלוננתי יותר מפעם אחת בטלפון ובווטסאפ.

Kzer-Za

גם במקרה שלך נראה שקיריל עשה עבודה מצויינת הרבה מעבר למצופה, שוב, שונה לגמרי מהתשובות שאני קיבלתי במהלך התהליך.

 

בכל אופן, העניין נסגר. תודה לקיריל על הטיפול המהיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...