עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

liorrrb1991

בדיקה לגבי מדיניות של אסוס בנוגע לפיקסלים שרופים/תקועים

Recommended Posts

היי,

 

אני מתכנן לקנות את המסך ASUS Swift PG279Q, מסך שנחשב מעולה כשהוא עובד כמו שצריך. אבל לפי ביקורות ותלונות שראיתי, מגיע הרבה פעמים עם פיקסלים שרופים ובעיות תצוגה וגאמה אחרות.

 

אני לא מתכנן לקבל מסך עם תקלות בייצור ולכן אני רוצה להכין את עצמי מראש לפני הרכישה. מה המדניות של לגבי פיקסלים שרופים? אם יום לאחר שקניתי את המסך אני מחבר אותו בבית ומוצא פיקסל שרוף, אני אוכל להחזיר אותו לחנות ולבטל עסקה? יש חנויות שיסכימו לבדוק איתי את המסך במעמד הרכישה?

 

תודה מראש לעוזרים :)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close