משחק עם פרטישנים - ווינדוס לא עולה - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משחק עם פרטישנים - ווינדוס לא עולה


Shumy2

Recommended Posts

אהלן,

 

עקב כל מני העתקות כוננים ופרטישנים ריקים של AOMEI ניסיתי למחוק פרטישן קטן ולאחד אותו עם מערכת ההפעלה. התוצאה לא טובה (מצורף תצלום מסך מAOMEI - התקן וכן מסך שחור בעלייה).

יש למישהו רעיון שלא כולל לפרמט הכל? ממש לא בא לי

 

תודה רבה

 

IMG_20191203_220909.jpg

IMG_20191203_220436.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העסק אבוד חבל על האנרגיות הסיכוי היחיד בלי לאתחל זה לבנות מחיצת בוט עם תוכנות לניהול מחיצות, מה שנראה שלא כ"כ אפשרי אא"כ יש להם אופציה מיחודת לזה בתוך התוכנה.

כל התיקונים לעיל הם מתקנים מחיצת בוט קיימת אך פגועה או ללא קבצים. כיוון שאין בכלל מחיצה כזו גם התקנה ללא אתחול של הדיסק לא תעבוד כי הוא צריך לבנות מחיצת אתחול שהיא בסקטור לפני המחיצה הראשית ואת זה יודע לעשות רק עם אתחול של הדיסק. לכן תצטרך לגבות את כל הקבצים ולהתקין התקנה נקייה.

אם אתה ממש מתעקש להעלות את המערכת הקודמת אז יכול להיות שאם תשים דיסק נוסף ועליו תתקין אולי המערכת תזהה גם את ההתקנה השנייה ואז תצליח להעלות... נראה לי מוגזם מידי...

(כולם לומדים גם מטעויות...)

בכל מקרה בהצלחה.. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהיכן אתה מתקין ואיך יצרת את מקור ההתקנה הזאת ?

 

נסה כך:

If the setup program says that you cannot install 10 on the disk because the disk is in GPT format, it is because you have UEFI disabled. 

 

The solution is enter (by pressing a key during startup, either F1 or F10-F12 depending on your computer model), find the option to enable UEFI and enable it. Restart and retry installing exactly like how you did, now setup will pleasantly accept your GPT disk partition to install 10 into.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...