רק אני או שאמזון איכזבו השנה ממש? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רק אני או שאמזון איכזבו השנה ממש?


forumate

Recommended Posts

לפני בלק פריידי ראיתי ברשת שאנשים אומרים שאמזון מעלים מחירים לפני כדי להראות כאילו יש עליהם הנחה בבלק פריידי, ולא האמנתי, כי אני קונה הרבה שנים ועדיין לא ראיתי תופעה כזאת שם.

השנה, הכנתי כמה דברים שאני צריך (אני באמת לא מכור לקניות או סתם אוהב לבזבז, פשוט כל מיני דברים שנהרסו והייתי צריך) ועל כולם - לא הייתה הנחה, או ש-העלו את המחיר!

למשל (וכבר כתבתי בפורום): ה-EVO 860 של סמסונג פתאום לא נשלח לארץ. על כל ה-SSD האחרים לא הייתה הנחת בלק פריידי, אלא פשוט את ההנחה הרגילה שיש על SSD בזמן האחרון בעקבות הצפת השוק בזיכרונות . (המחיר שלהם נשאר זהה למחיר מלפני הבלק פריידי)

כך למשל מחיר ה-970 EVO נשאר זהה (נכון שהוא מאוד נמוך עדיין, במיוחד יחסית לארץ, אבל עדיין זה המחיר בכל האתרים בארה"ב ולא רק אמזון). בנוסף רציתי לקנות חדשות, כי שלי נשברו, והן עלו 79 דולר עד לפני כמה ימים (Sony MDR 7506) - וכשהגיע בלק פריידי - המחיר קפץ ל-90 דולר, ואפילו לא היה כתוב שזה מבצע (כאילו התעלמו מהמוצר לחלוטין). גם מברשות שיניים חשמליות מסוימות שנשלחו עד לא מזמן לארץ הפסיקו להישלח לפה. הרבה דברים שנשלחו לארץ היו פשוט לא רלוונטיים (כמו למשל מסכי מחשב, וכו' - שעם המשלוח יוצאים יקרים).

 

**אולי בגלל שאמזון היא חנות אונליין, הם בעצם מחכים עם המבצעים האמיתיים לסייבר מאנדיי ורוצים לעשות הפרדה בין השניים? אפשר לחכות ליום שני ולראות

 

גם לכם זה קרה? או שדווקא בשבילכם היו מוצרים שכן השתלמו?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה רק אתה.

 

כמות החומרה וציוד ההיקפי והמחירים - הכי נמוך והכי משמעותי שראינו בהסטוריה. לקוח ישראלי מעולם לא היה יכול להשיג כזה מבחר של מוצרים בכאלה מחירים.

 

זה שיש לך מוצרים ספציפיים מאוד, שכבר קיימים מוצרים חדשים עדיפים מהם שאתה מסרב לקנות בזול - לא הוזלו. זה לא בעיה כללית של כולם. אפשר בהינף יד לא רק למצוא מוצרים מקבילים עדיפים על אלו שאתה מחפש, אלא גם משמעותית בזול יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

😥

לקראת סייבר מאנדי אני רוצה לבדוק משהו: נשברה לי המקלדת והגלגלת בעכבר, ואשמח להמלצה ממך על מקלדת (מכנית או לא) שקל לכתוב עליה והיא שקטה בהקלדה (כמה שפחות רעשי תקתוק), ועכבר (ואפשר סט מקלדת עכבר ואפשר גם בנפרד). אני אבדוק את המחיר עכשיו ובעוד יומיים (מחר בעוד יומיים? 😂) כדי לראות עד כמה אני טועה וסתם ממורמר

 

הסט הנוכחי שלי נקנה גם באמזון לפני כמה שנים: MK550 Wireless (סט אבל אם יש לך הצעה טובה לא חייב אלחוטי)  

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי עדיף לא להמתין בידיים שלובות, אלא ללכת לאמאזון ולחרוש את קטגוריית המקלדות שם? לדוג כמה דגמים ולראות ביקורות ממוקדות על ביצועים וכדאיות? כדאי גם לראות הסטוריית מחירים לקינוח כדי לוודא שהמחיר אכן איכותי ופשוט ללכת על הזמנה.

 

אמאזון בזול - על זמן שאול. מי יודע מתי הם יפסיקו לבצע משלוחים חינם לארץ, ואז ההנחה המשמעותית ביותר שקיימת על הזמנות משם פשוט תתאדה.

כנ"ל לגבי . פאק, יש לך פיליפס SHP9500 היום עד הבית בפחות מ-200 שקלים, שאודיופילים עצמם תופסים את הראש ולא מבינים איך דבר באיכות בניה כזאת, עם כבל נשלף, ונוחות שמושיבה במקום של 200 דולר ויותר - בכלל קיימות.

 

סקר שוק ומחקר לא רק יחסוך לך כסף, הוא גם יביא לך אלטרנטיבות מעולות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט לא היה לי זמן לעשות סקר שוק אז הלכתי על מוצרים שאני מכיר (SSD של , אוזניות של שהצליל בהן ממש טוב למרות שעדיין לא היו לי אישית, היו לי AUDIO TECHNICA M40X שנשברו)

לגבי הפיליפס - נראה טוב(חוץ מזה שהיא open back והאחרות הן CLOSED BACK), נראה לי שאנסה. תודה!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...