עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

Vikvik

שירות של Dell

Recommended Posts

שמעתי הרבה על השירות הטוב של .

 

אם זה מעניין מישהו, תקראו לתגובות של אנשים שנתקלו בשירות זה .

 

אני בהלם!

 

https://amp.spot.im/production.html?spot_im_highlight_immediate=true&spotId=sp_bCM1sWqH&postId=Dell#amp=1

 

 

נערך על-ידי Vikvik
תיקון

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

^^^^  וואללה ?  מזעזע.

זו לא נורה אדומה, זה פרוז'קטור  אדום !

 

אם ב - DELL  נפלה שלהבת, לאן נפנה ?

 

כאילו, כל היבואנים / חברות מתחרפנות  בארץ  ?

 

לא יודע מה לומר ! 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לצערי גם אני נפלתי בשירות המזעזע של דל.

וזה נורא כמו שזה נשמע 😖

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של napoleon45

תוכל לפרט ?

הייתי זקוק לתיקון מסך של לפטופ דל שרכשתי לפני שנה ונפל

מהשירות של דל הפנו למעבדה חיצונית שנותנת את השירות עבור דל - יעל פתרונות

 

אין זמינות טלפונית (המתנה של מעל 20 דק עד למענה אנושי!)

אין מנהל לדבר איתו (הנוהל הוא חזרה של מנהל אליך תוך 2 ימי עסקים)

אין עדכון בסטטוס או צפי לתיקון... רק תשובות לאקוניות של: ממתינים לחלקים, עדיין לא מוכן, וכו'

 

ואי אפשר להתעלם מזה שאין תגובות למיילים ששלחתי לכתובת המיועדת לתמיכה ופניית לקוחות- רק טלפונית (כבר ציינתי שזה 20 דק לפחות המתנה בכל שיחה עם מוזיקת מעליות?!)

 

בקיצור, ממש מאכזב

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

גם אני נפלתי בשירות של .

אמנם מדובר על מחשב שנקנה לפני כ5 שנים אבל נותן השירות יעל פתרונות הוא אחד הגרועים ובדיוק כמו שתיארו שם בתגובות..

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ל יש באמת מוניטין של שירות מצויין

אז אולי פעם היה מצויין והיום הם כבר לא טורחים

 

ומכיוון אחר - זו חברה אמריקאית עד כמה שאני יודעת.
בפעם האחרונה שהנציגות המקומית של חברה אמריקאית אחרת נתנה לי שירות מחורבן, שלחתי הודעה דרך האתר הרשמי.
למחרת קיבלתי טלפון מנומס ששואל איך אפשר לעזור, והבעיה נפתרה בזריזות.
 

נערך על-ידי אביטלתל

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

סתם שתדעו.

יש בארץ 2 מעבדות גדולות שנותנות שרות לכל הניידים.

כל היצרנים משתמשים בשתי המעבדות הללו. האחת מתמחה בשרות באתר הלקוח (יעל) והשנייה באיסוף והחזרה (DCS)

ויש גם שרות של מעבדות שנותנים שרות ללנובו (לא זוכר לגבי איזה דגמים בדיוק)

 

לכן השרות של אסוס, דל, , , ועוד כמה הוא ........)

היוצא מהכלל הוא ה SURFACE של שלא מתוקן בארץ אלא עובר לחו"ל לתיקון.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של plonter

סתם שתדעו.

יש בארץ 2 מעבדות גדולות שנותנות שרות לכל הניידים.

כל היצרנים משתמשים בשתי המעבדות הללו. האחת מתמחה בשרות באתר הלקוח (יעל) והשנייה באיסוף והחזרה (DCS)

ויש גם שרות של מעבדות IBM שנותנים שרות ללנובו (לא זוכר לגבי איזה דגמים בדיוק)

 

לכן השרות של אסוס, דל, אפל, אייסר,HP ועוד כמה הוא ........)

היוצא מהכלל הוא ה SURFACE של מיקרוסופט שלא מתוקן בארץ אלא עובר לחו"ל לתיקון.

 

 

שאלה ברשותך:

ה surface אין באמת תמיכה רישמית של בארץ והאחריות זה מול החנויות\יבואן נכון?

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של k534d

 

 

שאלה ברשותך:

ה surface אין באמת תמיכה רישמית של מיקרוסופט בארץ והאחריות זה מול החנויות\יבואן נכון?

 

בדיוק. יש יבואן אחד שנותן מכשיר חלופי (לא חייב להיות בדיוק כמו הנרכש) בזמן שהמוצר מטייל בעולם

ואחרים שיש להם כל מני סוגי מדיניות שונים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תודה על הפוסט החשוב.

לאחר שביצעתי אלימינציה של כל היצרנים נשארתי עם , עכשיו נשארתי בלי כלום...

צריך רציני בינואר הקרוב.

מה עושים?

o.O

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של plonter

ויש גם שרות של מעבדות IBM שנותנים שרות ללנובו (לא זוכר לגבי איזה דגמים בדיוק)

 

 

השירות של הוא לליין  ניידי

גם הפשוטים יחסית כמו E490 / 590  ועד היוקרתיים

שבהם  כמו  CARBON X1  וצפונה.

 

כאן המקום לקרוא לכל אלה שכן מרוצים מהשירות, לנסות ולאזן את התמונה !

 

ציטוט של No-One

צריך נייד רציני בינואר הקרוב.

מה עושים?

 

בוחרים את הנייד שמתאים מבחינת המאפיינים / / מחיר.

עדיין, בזהירות, נדמה לי שה - הם הרע במיעוטו ....

באסה שזה המצב, אבל מה לעשות ?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close