Vikvik פורסם 2019 בנובמבר 27 Share פורסם 2019 בנובמבר 27 שמעתי הרבה על השירות הטוב של Dell. אם זה מעניין מישהו, תקראו לתגובות של אנשים שנתקלו בשירות זה . אני בהלם! https://amp.spot.im/production.html?spot_im_highlight_immediate=true&spotId=sp_bCM1sWqH&postId=Dell#amp=1 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 בנובמבר 28 Share פורסם 2019 בנובמבר 28 ^^^^ וואללה ? מזעזע. זו לא נורה אדומה, זה פרוז'קטור אדום ! אם ב - DELL נפלה שלהבת, לאן נפנה ? כאילו, כל היבואנים / חברות מתחרפנות בארץ ? לא יודע מה לומר ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Earambo פורסם 2019 בנובמבר 28 Share פורסם 2019 בנובמבר 28 לצערי גם אני נפלתי בשירות המזעזע של דל. וזה נורא כמו שזה נשמע 😖 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 בנובמבר 28 Share פורסם 2019 בנובמבר 28 תוכל לפרט ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Earambo פורסם 2019 בנובמבר 28 Share פורסם 2019 בנובמבר 28 ציטוט של napoleon45 תוכל לפרט ? הייתי זקוק לתיקון מסך של לפטופ דל שרכשתי לפני שנה ונפל מהשירות של דל הפנו למעבדה חיצונית שנותנת את השירות עבור דל - יעל פתרונות אין זמינות טלפונית (המתנה של מעל 20 דק עד למענה אנושי!) אין מנהל לדבר איתו (הנוהל הוא חזרה של מנהל אליך תוך 2 ימי עסקים) אין עדכון בסטטוס או צפי לתיקון... רק תשובות לאקוניות של: ממתינים לחלקים, עדיין לא מוכן, וכו' ואי אפשר להתעלם מזה שאין תגובות למיילים ששלחתי לכתובת המיועדת לתמיכה ופניית לקוחות- רק טלפונית (כבר ציינתי שזה 20 דק לפחות המתנה בכל שיחה עם מוזיקת מעליות?!) בקיצור, ממש מאכזב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 בנובמבר 28 Share פורסם 2019 בנובמבר 28 ציטוט של Earambo בקיצור, ממש מאכזב מאכזב זה לא מילה ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
evy פורסם 2019 בנובמבר 28 Share פורסם 2019 בנובמבר 28 גם אני נפלתי בשירות של Dell. אמנם מדובר על מחשב שנקנה לפני כ5 שנים אבל נותן השירות יעל פתרונות הוא אחד הגרועים ובדיוק כמו שתיארו שם בתגובות.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אביטלתל פורסם 2019 בנובמבר 29 Share פורסם 2019 בנובמבר 29 ל Dell יש באמת מוניטין של שירות מצויין אז אולי פעם היה מצויין והיום הם כבר לא טורחים ומכיוון אחר - זו חברה אמריקאית עד כמה שאני יודעת. בפעם האחרונה שהנציגות המקומית של חברה אמריקאית אחרת נתנה לי שירות מחורבן, שלחתי הודעה דרך האתר הרשמי. למחרת קיבלתי טלפון מנומס ששואל איך אפשר לעזור, והבעיה נפתרה בזריזות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
plonter פורסם 2019 בנובמבר 30 Share פורסם 2019 בנובמבר 30 סתם שתדעו. יש בארץ 2 מעבדות גדולות שנותנות שרות לכל הניידים. כל היצרנים משתמשים בשתי המעבדות הללו. האחת מתמחה בשרות באתר הלקוח (יעל) והשנייה באיסוף והחזרה (DCS) ויש גם שרות של מעבדות IBM שנותנים שרות ללנובו (לא זוכר לגבי איזה דגמים בדיוק) לכן השרות של אסוס, דל, אפל, אייסר,HP ועוד כמה הוא ........) היוצא מהכלל הוא ה Surface של מיקרוסופט שלא מתוקן בארץ אלא עובר לחו"ל לתיקון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
k534d פורסם 2019 בנובמבר 30 Share פורסם 2019 בנובמבר 30 ציטוט של plonter סתם שתדעו. יש בארץ 2 מעבדות גדולות שנותנות שרות לכל הניידים. כל היצרנים משתמשים בשתי המעבדות הללו. האחת מתמחה בשרות באתר הלקוח (יעל) והשנייה באיסוף והחזרה (DCS) ויש גם שרות של מעבדות IBM שנותנים שרות ללנובו (לא זוכר לגבי איזה דגמים בדיוק) לכן השרות של אסוס, דל, אפל, אייסר,HP ועוד כמה הוא ........) היוצא מהכלל הוא ה SURFACE של מיקרוסופט שלא מתוקן בארץ אלא עובר לחו"ל לתיקון. שאלה ברשותך: ה Surface אין באמת תמיכה רישמית של מיקרוסופט בארץ והאחריות זה מול החנויות\יבואן נכון? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
plonter פורסם 2019 בנובמבר 30 Share פורסם 2019 בנובמבר 30 ציטוט של k534d שאלה ברשותך: ה surface אין באמת תמיכה רישמית של מיקרוסופט בארץ והאחריות זה מול החנויות\יבואן נכון? בדיוק. יש יבואן אחד שנותן מכשיר חלופי (לא חייב להיות בדיוק כמו הנרכש) בזמן שהמוצר מטייל בעולם ואחרים שיש להם כל מני סוגי מדיניות שונים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
No-One פורסם 2019 בדצמבר 1 Share פורסם 2019 בדצמבר 1 תודה על הפוסט החשוב. לאחר שביצעתי אלימינציה של כל היצרנים נשארתי עם Dell, עכשיו נשארתי בלי כלום... צריך נייד רציני בינואר הקרוב. מה עושים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 בדצמבר 1 Share פורסם 2019 בדצמבר 1 ציטוט של plonter ויש גם שרות של מעבדות IBM שנותנים שרות ללנובו (לא זוכר לגבי איזה דגמים בדיוק) השירות של IBM הוא לליין ניידי ThinkPad, גם הפשוטים יחסית כמו E490 / 590 ועד היוקרתיים שבהם כמו CARBON X1 וצפונה. כאן המקום לקרוא לכל אלה שכן מרוצים מהשירות, לנסות ולאזן את התמונה ! ציטוט של No-One צריך נייד רציני בינואר הקרוב. מה עושים? בוחרים את הנייד שמתאים מבחינת המאפיינים / ביצועים / מחיר. עדיין, בזהירות, נדמה לי שה - Dell הם הרע במיעוטו .... באסה שזה המצב, אבל מה לעשות ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.