שירות של Dell - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות של Dell


Vikvik

Recommended Posts

ציטוט של napoleon45

תוכל לפרט ?

הייתי זקוק לתיקון מסך של לפטופ שרכשתי לפני שנה ונפל

מהשירות של הפנו למעבדה חיצונית שנותנת את השירות עבור - יעל פתרונות

 

אין זמינות טלפונית (המתנה של מעל 20 דק עד למענה אנושי!)

אין מנהל לדבר איתו (הנוהל הוא חזרה של מנהל אליך תוך 2 ימי עסקים)

אין עדכון בסטטוס או צפי לתיקון... רק תשובות לאקוניות של: ממתינים לחלקים, עדיין לא מוכן, וכו'

 

ואי אפשר להתעלם מזה שאין תגובות למיילים ששלחתי לכתובת המיועדת לתמיכה ופניית לקוחות- רק טלפונית (כבר ציינתי שזה 20 דק לפחות המתנה בכל שיחה עם מוזיקת מעליות?!)

 

בקיצור, ממש מאכזב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל יש באמת מוניטין של שירות מצויין

אז אולי פעם היה מצויין והיום הם כבר לא טורחים

 

ומכיוון אחר - זו חברה אמריקאית עד כמה שאני יודעת.
בפעם האחרונה שהנציגות המקומית של חברה אמריקאית אחרת נתנה לי שירות מחורבן, שלחתי הודעה דרך האתר הרשמי.
למחרת קיבלתי טלפון מנומס ששואל איך אפשר לעזור, והבעיה נפתרה בזריזות.
 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סתם שתדעו.

יש בארץ 2 מעבדות גדולות שנותנות שרות לכל הניידים.

כל היצרנים משתמשים בשתי המעבדות הללו. האחת מתמחה בשרות באתר הלקוח (יעל) והשנייה באיסוף והחזרה (DCS)

ויש גם שרות של מעבדות שנותנים שרות ללנובו (לא זוכר לגבי איזה דגמים בדיוק)

 

לכן השרות של אסוס, דל, אפל, אייסר, ועוד כמה הוא ........)

היוצא מהכלל הוא ה של שלא מתוקן בארץ אלא עובר לחו"ל לתיקון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של plonter

סתם שתדעו.

יש בארץ 2 מעבדות גדולות שנותנות שרות לכל הניידים.

כל היצרנים משתמשים בשתי המעבדות הללו. האחת מתמחה בשרות באתר הלקוח (יעל) והשנייה באיסוף והחזרה (DCS)

ויש גם שרות של מעבדות IBM שנותנים שרות ללנובו (לא זוכר לגבי איזה דגמים בדיוק)

 

לכן השרות של אסוס, דל, אפל, אייסר,HP ועוד כמה הוא ........)

היוצא מהכלל הוא ה SURFACE של מיקרוסופט שלא מתוקן בארץ אלא עובר לחו"ל לתיקון.

 

 

שאלה ברשותך:

ה אין באמת תמיכה רישמית של בארץ והאחריות זה מול החנויות\יבואן נכון?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של k534d

 

 

שאלה ברשותך:

ה surface אין באמת תמיכה רישמית של מיקרוסופט בארץ והאחריות זה מול החנויות\יבואן נכון?

 

בדיוק. יש יבואן אחד שנותן מכשיר חלופי (לא חייב להיות בדיוק כמו הנרכש) בזמן שהמוצר מטייל בעולם

ואחרים שיש להם כל מני סוגי מדיניות שונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של plonter

ויש גם שרות של מעבדות IBM שנותנים שרות ללנובו (לא זוכר לגבי איזה דגמים בדיוק)

 

 

השירות של הוא לליין  ניידי

גם הפשוטים יחסית כמו E490 / 590  ועד היוקרתיים

שבהם  כמו  CARBON X1  וצפונה.

 

כאן המקום לקרוא לכל אלה שכן מרוצים מהשירות, לנסות ולאזן את התמונה !

 

ציטוט של No-One

צריך נייד רציני בינואר הקרוב.

מה עושים?

 

בוחרים את הנייד שמתאים מבחינת המאפיינים / ביצועים / מחיר.

עדיין, בזהירות, נדמה לי שה - הם הרע במיעוטו ....

באסה שזה המצב, אבל מה לעשות ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...