הטירוף החל: קונסולות PlayStation 4 במחירים הנמוכים ביותר - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הטירוף החל: קונסולות PlayStation 4 במחירים הנמוכים ביותר


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אני לא יודע על אילו מבצעים אתם כותבים פה מחו''ל, אם כי בארץ המחירים ל- PRO אותו הדבר: לדוגמה חנות באג מציעה עכשיו לקראת הבלאק פריידיי הקרב ובא את ה- PRO 1TB בלי משחקים, אך ורק ב-1449 ש''ח, או בכלל באילת במחיר של 1239 ש''ח, וזה עוד עם אחריות יבואן רשמי ישפאר, שזה לדעתי אם כבר, לא הוגן להשוות מחירי מוצרים בארץ עם אחריות יבואן רשמית (שזה תמיד מייקר את המוצר), לעומת אותם המוצרים בהזמנה מחו''ל. אם כבר חושבים על הזמנה מחו''ל - זה אוטומטית אומר שפחות אכפת לכם מהאחריות (כי ידוע שמחו''ל אתם לא מקבלים אחריות מוצר כמו בקנייה מקומית), אלא יותר אכפת לכם מהמחיר, שיהיה כמה שיותר נמוך, נכון?, אז אם ככה, צריך להשוות למוצרים בקנייה בארץ עם אחריות לא משנה איזו, כי אז גם המחיר ברוב המקרים יהיה יותר זול, וככה לדעתי הכי נכון להשוות עם מוצרים בהזמנה מחו''ל. נגיד, נגמר הבלאק פריידי של באג או של חנות כזו או אחרת בארץ, עדיין, המחיר כיום הסתנדרטי הזול ביותר בארץ ל- PRO 1TB הוא כ-1400 ש''ח בכל הארץ, או כ-1270 ש''ח באילת. ואם נדבר על משחקים, שבחו''ל מציעים אותם כבאנדל עם ה-, אז גם פה אותו הסיפור - לא בעיה כלל להשיג בארץ את המשחקים הללו בחנויות מסויומות במחירים ''נורמאליים'', לדוגמה אותו המשחק הנודע והחדש COD, עולה 205 שקלים בלבד בחנויות מסויומות - לא כזה יקר, נכון? אז תעשו חשבון, כי אני עשיתי, ולדעתי אני לא רואה פה שום מבצעי על של ממש מאתרים מחו''ל, כעקרון אותם המחירים כמו אצלינו בארץ, אך אל תשכחו כי בהזמנה מחו''ל צריך להמתין למוצר עד שיגיע, לקוות שיגיע שלם ושיגיע בכלל, וכמו כן אין לכם שום אחריות למוצר כי זה בא מחו''ל, יקרה משהו למוצר אחרי חודשיים-שלוש-ארבע, למי תפנו?, לחו''ל?, כאשר לעומת זאת בקנייה בארץ, במיוחד אם ההבדל במחיר כמעט ולא קיים, אתם בכל זאת מקבלים איזושהי אחריות מקומית, אפילו אם היא לא רשמית אך בכל זאת אחריות ממשית, תחשבו על זה. שלא תבינו אותי לא נכון, אני בעצמי בעד במוצרים מסויימים בקנייה מחו''ל העיקר במחיר כמה שיותר זול מאשר בארץ, אם באמת יש הבדל מורגש במחיר, אבל במקרה של הכתבה הזאת - אני לא רואה הבדל של ממש בין חו''ל לארץ לגבי ה-PS4. אל תיהיו עצלנים אנשים, תבדקו, תעשו חשבון, ותבחרו בדרך הנכונה... קנייה מהנה :-)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ספק שהמחיר טוב לחבילת הבסיס שכוללת 3 משחקים, אבל לא מספיק טוב בשביל לוותר על אחריות ועל אחריות מורחבת ל-3 שנים שניתן להוסיף בארץ. כמו גם צריך לזכור שזה בטח מגיע עם חיבור אמריקאי וצריך לקנות מתאמים לחשמל ישראלי. מה שכן, שווה להזמין את המשחקים מאמאזון, רוב המשחקים הכי טובים (god of war, horizon zero dawn, uncharted) עולים 10$ ומקסימום של 20$ ואם מזמינים מעל 50$ המשלוח חינם ואין מע"מ. לעומת מחירים של 100 עד 200 ש"ח בישראל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי אותך בדיוק... על איזו אחריות אתה מדבר בהזמנת מוצר מחו''ל ועל איזה שירות? כמו שכתבתי בתגובה הארוכה הקודמת שלי: קנית מאמאזון, אחרי פחות משנה קרה משהו ל- שלך, איך תפעל?, כי אני פשוט לא יודע, תסביר לי... אתה תפנה אליהם, לחו''ל, ואיך יתבצע מתן שירות האחריות בדיוק? לא נראה לי שהם ישר ישלחו לך מוצר זהה כתחליף, או שאם ניתן לתקן אז מה?, אתה תשלח את זה אלהים, ומה עם דמי משלוח הלוך חזור? בקיצור, אני ממש לא מבין איך אפשר במקרה הזה לממש אחריות של מוצר שכזה מחו''ל... לדעתי באמת עדיף כבר לקבל איזושהי אחריות אצלינו מקומית...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...