עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

k534d

מילה טובה על מימוש אחריות startpc

Recommended Posts

לפני שנתיים רכשתי מחשב דרך startpc, לאחרונה הכרטיס מסך שבק חיים, אך לא ידעתי אם יש אחריות הרמתי טלפון לחנות קיבלתי מענה מהר ונאמר לי שלכרטיס יש אחריות וניתן לממשה על אף שאין ברשותי את חשבונית.

מסרתי להם את הכרטיס, והם בתורם בדקו אותו ומסרו ליבואן תוך פחות משבועיים כבר חיכה לי כרטיס מסך חדש לחלוטין.

הכרטיס היה מאותה סדרה, אך לא אותו דגם אבל סדרה זהה ובעל זהים.

 

שמסרתי את הכטיס לתיקון פחדתי שאני אקבל כרטיס פחות טוב, או שיטרטרו אותי ללכת לחפש יבואן וכדומה, עקב סיפורים על חנויות אחרות לשמחתי זה לא היה המקרה הכל טופל לשביעות רצוני המלאה.

אני רוצה לציין לטובה את השירות המעולה, כידוע שירות נמדד בשעת הצורך ולא בשעת הקניית והם עמדו בציפיות כמו שצריך.

 

נערך על-ידי k534d

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close