התייעצות- בעיה בביוס - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התייעצות- בעיה בביוס


eli89

Recommended Posts

שלום רב,

 

למחשב שלי יש בעיה עם הביוס.

 

כשאני מדליק את המחשב לא מופיע לי כלום על המסך. לקחתי אותו לטכנאי ליד הבית שאמר שהבעיה שלי היא עם הביוס. הוא תיקן תמורת 420 שקלים. לפני התיקון הוא אמר שיש סיכוי של 40 אחוז שהתיקון יכשל ואז הלוח האם יהרס.

 

הוא הצליח לתקן, כי המחשב נדלק.

 

הפעלתי את המחשב לכמה שעות ואז עוד פעם נוצר מצב שבו על המסך לא מופיע כלום והמחשב מתנהג בצורה דומה ללפני התיקון.

 

אני שואל את עצמי:

 

1) כמה בעייתי לתקן בעיה בביוס. האם הערכה של הטכנאי לגבי הסיכויים לתיקוןנכונה(מדובר בלוח אם עם dual ביוס)?

 

2)  האם יש טעם לנסות לתקן את זה שוב פעם?

 

3) איך נשמע לכם המחיר של התיקון(יקר, זול, בסדר)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של eli89

 

1) כמה בעייתי לתקן בעיה בביוס. האם הערכה של הטכנאי לגבי הסיכויים לתיקוןנכונה

הוא יכול לעדכן או לאפס ביוס או לבדוק אם הגדרת משהו שגוי. אין פיזית מה לתקן.

40% נשמע לי מוזר, או שהבעיה שם או שלא, 50% עוד הייתי מבין, אולי פספתי שיעור בהסתברות.

ציטוט של eli89

2)  האם יש טעם לנסות לתקן את זה שוב פעם?

אם אתה בטוח שהתקלה בלוח, והיא לא בביוס, במחיר תיקון כזה כבר היית קונה לוח חדש(לא כולל הרכבה).

ציטוט של eli89

3) איך נשמע לכם המחיר של התיקון(יקר, זול, בסדר)?

קשה לקבוע בלי פרטים נוספים. מה התקלה הספציפית, האם נסע אליך והחזיר אליך את המחשב וכו'...

 

ומלבד זה, מאחר וכבר שילמת סכום מכובד, מה הוא טוען כרגע? שהלך הלוח ותקנה חדש ותשלם לו עבור הרכבה?

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטכנאי יידע אותו לגבי כל הסיכונים, ופעל כשורה, בנסיבות הקיימות, אין שום טענה כלפי הטכנאי במיוחד שהמחשב עבד לזמן מה, הטכנאי לא גר בתוך המחשב.

והלקוח הסכים לתיקון ולנסיון הפתרון. כרגע כדאי לתקן שוב **בחינם** לפנים משורת הדין, ולבדוק האם קיימת בעיית זכרונות\התחממות, אלא אם כן באמת אתה רוצה ללכת על לוח אם חדש או זהה משומש, מה שלא יצריך התקנה מחדש של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ae bd

הטכנאי יידע אותו לגבי כל הסיכונים, ופעל כשורה, בנסיבות הקיימות, אין שום טענה כלפי הטכנאי במיוחד שהמחשב עבד לזמן מה, הטכנאי לא גר בתוך המחשב.

לא טענתי כלפי הטכנאי ולא חשבתי שהוא גר במחשב...

ציטוט של ae bd

הטכנאי יידע אותו

ההודעה הראשונה נכתבה בגוף ראשון (אני,הפעלתי,לקחתי וכו'..) אתה צד ג' בסיפור?

ציטוט של ae bd

והלקוח הסכים לתיקון ולנסיון הפתרון. כרגע כדאי לתקן שוב **בחינם** לפנים משורת הדין, ולבדוק האם קיימת בעיית זכרונות\התחממות, אלא אם כן באמת אתה רוצה ללכת על לוח אם חדש או זהה משומש, מה שלא יצריך התקנה מחדש של חלונות.

אם אתה הלקוח ויש תיקון בחינם אז אין שאלה. השאלה מתחילה מהצד של הטכנאי.

 

אם הטכנאי בדק ומצא לנכון שהבעיה היא בלוח, הוא מחבר לוח אחר ואין בעיה,

שינסה לתקן בחינם וכנ"ל, ואם לא הצליח תברר אם שווה לך מחיר החלפת לוח אצלו.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...