djelectric פורסם 2019 בנובמבר 2 Share פורסם 2019 בנובמבר 2 כנס Blizzcon 2019 - ההדלפות מתבררות כנכונות. בליזארד מכריזה על משחק דיאבלו חדש לחלוטין שמבטיח לחזור למקורות האפלים של המותג הקלאסי והממכרלכתבה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ae bd פורסם 2019 בנובמבר 2 Share פורסם 2019 בנובמבר 2 וואו תודה, נחכה וניתן בראש קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
No-One פורסם 2019 בנובמבר 2 Share פורסם 2019 בנובמבר 2 Its about time... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
XnirX פורסם 2019 בנובמבר 3 Share פורסם 2019 בנובמבר 3 .this time Blizzard nailed it - best Blizzcon ever קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Mdk25 פורסם 2019 בנובמבר 3 Share פורסם 2019 בנובמבר 3 בתור מישהו ששיחק בדיאבלו 3 לא מעטֿ, חייב לציין ש-4 נראה דומה עד זהה ל-3. ללא ספק אין פה את קפיצת המדרגה שהיתה בין 1 ל-2 או בין 2 ל-3. נראה יותר כמו חבילת הרחבה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2019 בנובמבר 3 מחבר Share פורסם 2019 בנובמבר 3 ציטוט של Mdk25 בתור מישהו ששיחק בדיאבלו 3 לא מעטֿ, חייב לציין ש-4 נראה דומה עד זהה ל-3. ללא ספק אין פה את קפיצת המדרגה שהיתה בין 1 ל-2 או בין 2 ל-3. נראה יותר כמו חבילת הרחבה... הם... לא נראים אפילו דומים במעט, וזה בא מאדם שלצערו עדיין משחק D3 המון, כמות 5-ספרתית של שעות מאז שהושק ב-2012. D3 מגיע מאותם קווי עיצוב שבליזארד השתמשה בהם בWOW. מאוד ציורי, דל פוליגונים, יחסית בהיר. D4 אפל, יותר טקסטורות ספציפיות, פאלטת צבעים אפרורית וכהה. כשהושק דיאבלו 3 הוא היה חשוך יותר ממה שהוא היום. בטלאי 1.0.4 של אותו הקיץ הפך המשחק לבהיר עוד יותר. סגנון העיצוב עדיין נשאר יחסית צבעוני, והדם עדיין נראה קצת... קטשופי. אישית, אחרי צפיה בהמון תוכן מבליזקון על דיאבלו 4, אני מודאג בעיקר בנושא החפצים והנתונים שנותנים להם. נראה מאוד מאוד רדוד, ולא קרוב לרמת הפרטים של חפצים בדיאבלו 2, שיכלו להכיל כמות אדירה של נתונים: דיאבלו 4 הוא.... כרגע... רע מאוד בעניין. נתון מאוד כללי של Attack, Defense ואולי עוד כלי עזר כללי בחפץ ברמת Rare, וזה מדאיג. זה אפילו יותר רדוד מדיאבלו 3 שכולל נתונים מאוד ברורים ומאוד צפויים בכל חפץ שנופל. שם אם נופל Bracers אני יודע בדיוק שהוא צריך להכיל נזק אלמנטלי, Vitality, Mainstat ו-6% Crit hit chance ושם נסגר כל העניין. דיאבלו 2 הוא פרוע לחלוטין עם נתונים, וזה החלק היפה במשחק. אוסיף היפר קישור כאן להסבר גרפי פשוט בנושא. המרדף אחרי ציוד הוא האלמנט המרכזי במשחק, ואם הציוד צפוי ומשעמם, זו פגיעה אנושה במשחקיות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tom Snir פורסם 2019 בנובמבר 4 Share פורסם 2019 בנובמבר 4 כמו ש @djelectric אמר, זה נראה שהם מנסים לחזור לאסטתיקה של D2, שזה סבבה (מסכים גם ש D4 לא נראה כמו 3, הם גם הזכירו שהוא רץ על מנוע חדש שהם פיתחו). מסכים גם שה LOOT הוא בחשיבות עליונה לסוג המשחקים האלה. אם תראה את PATH OF EXILE לדוגמא, שבהתחלה היה קרוב יותר ל D2 מאשר D3, יש שם מערכת מאוד מורכבת של GEAR, אני עם הרבה שעות במשחק ואין לי מושג מה הולך שם חצי מהזמן. אני משחק גם D3 וגם POE, ונראה לי ששילוב של השניים יהיה המשחק האולטימטיבי. אבל צריך לזכור ש D4 לא יצא לפני 2021, מה שראינו ב BLIZZCON לא יהיה אותו המשחק ב RELEASE. שלא לדבר על איך D3 היה כששוחרר, לעומת שנה לאחר מכן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2019 בנובמבר 4 מחבר Share פורסם 2019 בנובמבר 4 נכון מאוד. יש עוד המון פיתוח על המשחקים האלה. עוד לא סיימו עם ה-2 קלאסים הנותרים להשקה אפילו. מקווה שלפחות נזכה לאחד מאלה: Necromancer Monk - סבירות נמוכה אולי, אנחנו משחקים על חלק במפה שקצת רחוק מהמנזר ב-Ivgorod Rouge \ Assasin \ Demon Hunter Amazon - כמו Monk, יחסית רחוק מהאיים שמהם האמזון מגיעות, אבל תמיד יש תקווה Paladin \ Crusader - איך אפשר בלי אני מקווה שבאיזשהו שלב בשנתיים הקרובות גם יגשו לאנימציה. חלקות וזרימה של אנימציה היא דבר מאוד חשוב שהרבה מפתחי ARPG מפספסים. דוגמה היא אם דמות מבצעת פעולה שדורשת רק פלג גוף עליון בעוד שהתחתון עושה פעולה מסויימת, שיראה טבעי. הרבה משחקים מפספסים את זה וכל הדמות נכנסת למצבים שונים כשהיא מבצעת פעולות שדורשות רק חלק מהגוף לזוז. נראה מאוד לא טבעי ומטוסרט. גם האנימציה עצמה צריכה לכלול הרבה שלבים ולהיות חלקה ואמינה. דברים צריכים להרגיש בעלי משקל והשפעה, בעלי מומנטום ותנועה משתנה. זה משהו שדווקא דיאבלו 3 קלע אליו בצורה מדהימה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Mdk25 פורסם 2019 בנובמבר 4 Share פורסם 2019 בנובמבר 4 ציטוט של djelectric דיאבלו 2 הוא פרוע לחלוטין עם נתונים, וזה החלק היפה במשחק. אוסיף היפר קישור כאן להסבר גרפי פשוט בנושא. המרדף אחרי ציוד הוא האלמנט המרכזי במשחק, ואם הציוד צפוי ומשעמם, זו פגיעה אנושה במשחקיות. אני מודה שאמנם לא שיחקתי בדיאבלו 2 המון (הייתי יותר חסיד דיאבלו 1 בזמנו), אבל חייב לציין שהלינק בלבל אותי. לא הצלחתי להבין ברוב הדוגמאות מה בדיוק הפך את השלל בדיואבלו 2 יותר טוב מדיאבלו 3? שהיו לו יותר slots של בונוסים שונים? שהבונוסים לא היו מוגבלים לקלאס מסוים, והיית יכול לקבל בקלאס שלך יכולות מיוחדות של קלאס אחר? באמת שלא הצלחתי להבין... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.