התייעצות בקשר למפרט שבניתי - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התייעצות בקשר למפרט שבניתי


Majh

Recommended Posts

ציטוט של Majh

המאווררים למעבד שהציעו, כולם יהיו רועשים? 

 יש במקרה מארז מיד טאוור עם זרימה טובה? דווקא למארז הזה אין מאוורר צד גדול, חשבתי שלאלו עם הזרימה יש כאלה.

אין בעיה של חימום של האטה בssd? אם ככה אז אחליף.

מעבר לכך, כל שאר הדברים יעבדו יחד בצורה טובה? יש כאן איפשהו צוואר בקבוק שאני מפספס? 

 

היה לי את הPURE ROCK SLIM, הוא שקט כמו הקבר. בוודאי שגם הPURE ROCK הרגיל אמור להיות אף שקט יותר כי מדובר במאוורר גדול יותר.

 

ממליץ להשקיע על הPURE ROCK הרגיל, לסלים יש בעיה קטנה עם מעבדי שאפשר להרכיב אותו רק כך שהמאוורר כלפי מטה. זה יכול ליצור טמפ' קצת גבוהות בגיימינג אם יש לך כ.מסך שפולט חום לתוך המארז. ובאופן כללי אם כבר קונים ויש אפשרות במארז אז שיהיה משהו עם 4 צינורות נחושת ומאוורר 120 ממ, המחיר הוגן. הSLIM מיועד בעיקר למארזים שאין בהם מקום לקירורים גבוהים (כלומר המרחק בין הלוח אם לפאנל הצדדי הוא קטן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקירור עצמו הוא עם צינורות נחושת. הSLIM קטן עם 3 צינורות, הרגיל גוף גדול יותר עם 4 = הוא מקרר יותר טוב. הכוונה שלי במאוורר היא למאוורר של הקירור עצמו, לא משהו שאתה מוסיף.

 

אם אין במלאי אפשר אולי ללכת על זה -

https://www.tms.co.il/index.php?route=product/product&product_id=101508&search=C400

 

מבחינת ביצועים לא יהיה הבדל, מבחינת שקט כנראה קצת יותר רועש. יש לי אותו במחשב אחר בבית אבל זה לא מחשב שאני משתמש בו ביום יום וגם כל המחשב הזה הרבה יותר רועש בכללי משלי אז קשה לי להגיד כמה הוא שקט. אם מאוד חשוב לך השקט כפי שזה נראה פה לפי מה שאתה מה אומר ולפי החלקים שבחרת, לדעתי be quiet וnoctua זה ההימור הבטוח. אולי אפשר להזמין את הקירור לTMS מחנות אחרת ולבקש שירכיבו? אני חושב שבפלונטר יש אותו.

 

גם הSLIM בסה"כ לא יהיה נוראי. עדיף על סטוק גם בביצועים ובעיקר בשקט. פשוט אם כבר קונים אז עדיף להשקיע עוד כמה עשרות שקלים בשביל גדול יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...