קורסים של Full stack js - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קורסים של Full stack js


inevitable5194

Recommended Posts

היי חברים,

אני מתלבט כיום בין מקומות לימוד לקורס Full stack js, מתלבט בין כמה מוסדות, יש לי פגישות במכללת סלע, מקום שנקרא Real time, ג'ון ברייס והאקר יו.

ברור לי שללכת לברר זה קריטי, אבל אני אפגש עם יועץ מטעם המוסד, לא בן אדם שהאינטרסים שלי הם בראש מעייניו אלא יותר איש מכירות, לכן אשמח לחוות דעת שלכם ומשל אנשים שאתם מכירים לגבי מוסדות אלה כי גם על ביקורות ברשת קשה לסמוך אם זה לא מקור ראשון.

תודה לעוזרים ולעונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה , אם אתה עושה לצורך הסבה מקצועית (ואין לך שום תואר אקדמי בתחום) , כלומר מצפה שאחרי קורס כזה תמצא עבודה בתחום, אז אני כבר אומר לך , זה בסבירות מאד גבוה לא יקרה.

 

אם אתה עושה את זה כי זה מעניין אותך אז אני ממליץ ללמוד לבד מהאינטרנט , יש המון מקורות מידע מצויינים וחינמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה חברים שלמדו בג'ון ברייס FS וJAVA, ביקשתי מהם סקירה בזמנו בנושא ההשמה, חלקן סיימו השנה, חלקן לפני כשנתיים:

אלו שהצליחו להתקבל למשרות האיכותיות בעלות השכר הממוצע+ בתחום היו אלה שבנוסף לקורס ישבו והשתפשפו שעות בזמנם הפנוי, הוסיפו ולמדו שפות נוספות ועשו פרוייקטים אישיים מרשימים בשעות הפנאי.

כמה מהם התחילו במשרה הראשונה שלהם בשכר מרשים בכל קנה מידה.

אל תתן לחששות לעצור אותך, אם אתה אוהב תחום מסויים ואתה מוכן להשקיע בו זמן וכוח, קרוב ולודאי שאתה תצליח בו. 

השוק מפוצץ בדרושים, תדאג להיות מהטובים בקורס.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אומר שזה בלתי אפשרי אבל הרוב לא ימצאו עבודה אחרי קורס בלבד.

אני בחיים לא אזמין לראיון עבודה מישהו שעבר קורס תכנות וזה כל הרקע שלו ואני מספיק שנים בתחום בשביל להגיד לך שבהמון מקומות לא יסתכלו אפילו על קורות חיים כאלה.

הקורסים האלו זה לא הדרך ללמוד תכנות ולמצוא עבודה בהיטק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ישנו דיון דיי לעוס בתחום, למשרת מתכנת גרידא, האם עדיף בוגר קורס שיקבל חצי-שני שליש משכורת של בוגר תואר מתחיל, או בוגר תואר שמצריך שכר גבוה יותר ע"פ רוב וכו' וכו'... אופיים שונים של משרות, מעסיקים וצרכיהם.

 

מה שכן, מה שקורה בדרך כלל לבוגרי קורסים שלא הסתדרו על עבודה מצד עצמם לקראת סוף הקורס, הוא שמציעים להם משרה שדורשת הרבה שעות עם שכר הרבה יותר נמוך ממה שהם שמעו\ציפו, והרבה לא ניגשים כי הם מגיעים עם צפיות שכר גבוהות, ובכך בסופו של דבר יורדים מהתחום בגלל אשליה כזו או אחרת שלא התממשה.

בד"כ בשכבה הבינונית מה שקורה הוא שתופסים משרה ל"סטאג' " לשנה+ , מגדילים את הידע הפרקטי ואת הרזומה, מתפטרים\מבקשים העלאה(פחות נפוץ), ואח"כ מגיעים קרוב יותר למשרה המיוחלת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטרף למה שכתב lompy, הקורסים האלו בלי תואר בדרך כלל לא שווים הרבה. (תמיד יש יוצא מהכלל). 

אני יודע שיש מקומות שמבטיחים עבודה, וגם אומרים לך הנה תראה את זה שלמד פה וכו'... חבל על הזמן שלך. 

אין קיצורי דרך, תלמד באוניברסיטה \ מכללה רצינית לתואר, ואפילו באמצע הדרך תראה שתמצא עבודה הרבה יותר טובה מאשר תמצא בסתם קורס.

כשאתה לומד שפה כמו JAVA או רק WEB, זה כמו ללמוד עלה בלי להכיר את כל העץ... אתה חייב ידע מסויים ב DB בשביל ה WEB, קצת ידע בעיצוב ממשק וכו'......

לא רואה מעסיק רציני לוקח מישהו שסיים קורס בודד ככה. 

זה רק נסיון שלי. 

בהצלחה עם מה שתחליט.

יש לי ניסיון על RealTIme אם תרצה אשמח בפרטי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכי טוב זה ללכת למכללות ולבקש לדבר עם אנשים שלמדו אצלם, אני יכול להציע לך לבדוק גם את INT, אחי עשה אצלם את הקורס הזה והוא פרקטי ומקיף ואצלם אני יודע שהתכנים מעודכנים למה שצריך. אגב, כשהוא סיים את הקורס הם סידרו לו אחלה של עבודה בתחום והוא שוקל להתקדם לתואר בהמשך ובמקביל להתקדם בעבודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מתחילים מקורס ללמוד תכנות , דבר ראשון זה צריך להתחיל מלמידה עצמית ויש באינטרנט בלי סוף חומר למידה .
מקדישים כמה שעות ביום ללמידה לפחות איזה 3-4 כל יום ,  ורואים אם יש אהבה חשק וכן הבנה טובה .
אם כן , במשך הזמן מגיעים לרמת ידע טובה ויכולים למצוא איזה משרה מתאימה לפי היכולת 
ואפשר יהיה לראות איך לשפר את קורות  החיים או ממש השכלה אקדמית  בתחום .

זה אותו כלל לתכנות  או כל מקצועות המיחשוב האחרים , אם יש עינין ומקפידים על למידה עצמית מצליחים , אם לא בסוף יקלטו שאין מקצועיות נדרשת  לתחום ובמקרה הטוב תמצא איזה משרה זוטרת שלא דורשת הכי הרבה כישורים  .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי זמן להעתיק את כל העיתונים בנושא, זו דוגמא, והחפץ ישוטט וימצא בעצמו המון כתבות עדכניות בנושא ממערכות חדשות ניטרליות. 

 

https://www.calcalist.co.il/articles/1,7340,L-3750243,00.html

בקיצור:

שאלנו על כך את מר בני כהן, מנכ"ל Real Time Group, הקבוצה כוללת בית תוכנה, מכללות ארצית למקצועות ההייטק וחטיבת השמה אשר בין השאר דואגת להשים את בוגריה:

 

"כחברת המשתפת פעולה עם מאות חברות הייטק אזרחיות וביטחוניות בארץ ובעולם, אנו מכירים היטב את הכישורים והדרישות שחברות הייטק מחפשות במועמדים.

התשובה לשאלה תלויה בסוג המשרה הנדרשת, במשרות כגון Board Designer או מפתח RT - Embedded המעסיקים לרוב יתעקשו על תואר אקדמי וחלקם אפילו רק מאוניברסיטאות מוכרות,

יחד עם זאת, ישנם תחומים הפתוחים בפני מועמדים אשר סיימו קורס תעודה ללא תואר!

לחטיבת ההשמה שלנו קל יותר להשים בוגרים אשר הוכיחו את יכולתם ע"י סטאז', תיק עבודות או פרויקטים מעשיים מאשר מועמדים בעלי תואר ללא ניסיון מעשי.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...