התייעצות לגבי הסבה מקצועית לתחום רשתות MCSA בגיל 41 בקורס אונליין - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התייעצות לגבי הסבה מקצועית לתחום רשתות MCSA בגיל 41 בקורס אונליין


O BRM

Recommended Posts

שלום לכולם,
אני בן 41 מאיזור השרון ולאחר שנים של עבודה בתחום אפור ומשעמם (ניהול תיקים בביטוח פנסיוני) אני רוצה לעשות הסבה מקצועית.

יש לי אוריינטציה גבוהה מאוד לתחום המחשוב (לפני שנכנסתי לתחום הביטוח הייתי טכנאי מחשבים) ואני רוצה ללמוד עכשיו MCSE כדי להיכנס לעולם הרשתות.

 

אני חייב לציין שלפני כשנתיים עשיתי כבר קורס דרך ג'ון ברייס בתכנות בג'אווה, אבל לאחר שנה שבה לא חזרו אלי אפילו, לאחר משלוח קורות חיים להרבה מקומות, אני רוצה לנסות את תחום ניהול הרשתות, שלטעמי ולהבנתי הוא יותר נגיש מבחינת אפשרויות תעסוקה (האירו את עיני אם אני טועה).

 

מכיוון שאין לי יותר בין 15,000ש"ח ל-20,000 ש"ח מיותרים לקורס באחת המכללות (כבר בזבזתי את הסכום הזה בג'ון ברייס) אני רוצה ללמוד דרך הרשת מהבית. יש לי את המשמעת העצמית הדרושה לכך ואת האוטודידקטיות הנדרשת (בגילי יודע צדיק את נפש בהמתו). בהמלצת ידיד הגעתי לאתר https://www.practicu.com שמציע גישה בלתי מוגבלת לתכני האתר ב-350 ש"ח לחודש ללא התחייבות לתקופה מינימלית וכיו"ב. האתר מציע מגוון קורסים בניהול ותכנות וכאמור תמורת 350 ש"ח בלבד בחודש, ללא התחייבות, כל הקורסים והסרטונים פתוחים בפני כמו גם קו פתוח טלפוני להתייעצות עם המרצה במידת הצורך.

 

עכשיו עשיתי חיפוש בגוגל על האתר הזה ולא מצאתי ביקורות חותכות לכאן או לכאן. מה שכן מצאתי זה המלצות על אתרים דומים מחו"ל שהם יותר זולים ואולי אף יותר טובים, כגון:
https://www.cbtnuggets.com
https://www.pluralsight.com
https://www.lynda.com

(לא תהיה לי בעיה ללמוד באנגלית)

 

אני חייב לציין שהסתובבתי קצת באתרים הלועזיים ולא ראיתי שם שזה מסודר כמו באתר הישראלי. למשל התוצאה הזאת ל-MCSA ב-cbtnuggets:
https://www.cbtnuggets.com/search?q=MCSA

מסורבל משהו... לא ברור מי נגד מי, לבחור ירוק בתחום כמוני. באתר הישראלי זה מסודר ונגיש מאוד.


היו גם תגובות ברחבי הרשת פשוט ללכת ללמוד לבד ובחינם מהחומר החופשי שקיים ברשת (מה שלטעמי פחות מזמין כי אז עלי מוטלת העבודה "לבנות" את הקורס בעצמי ואני הרי לא יודע מה צריך ובאיזה מינון, אני בכלל לא יודע איפה להתחיל, על איזה חומר לסמוך וכו' וכו')

 

וכאן מסתיים הפוסט המייגע שלי - מה אתם אומרים?

 

לתת צ'אנס ל-https://www.practicu.com הישראלי? ללכת על אתרי לימוד אונליין מחו"ל? יש לכם המלצות לאיזה אתר? לאיזה קורס באתר כזה או אחר?

 

ובכלל האירו את עיני מנסיונכם ומכל מה שעולה על דעתכם לאור הפוסט הארוך שלי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של O BRM


היו גם תגובות ברחבי הרשת פשוט ללכת ללמוד לבד ובחינם מהחומר החופשי שקיים ברשת (מה שלטעמי פחות מזמין כי אז עלי מוטלת העבודה "לבנות" את הקורס בעצמי ואני הרי לא יודע מה צריך ובאיזה מינון, אני בכלל לא יודע איפה להתחיל, על איזה חומר לסמוך וכו' וכו')

 

 

זו לדעתי נקודה קצת בעייתית בדבריך. בתחום הזה קורסים הם במקרה הטוב חשיפה למוצר + טיפים. הכל נעשה בפרקטיקה. ניסיון, לימוד עצמי וגמישות הם התכונות החשובות ביותר (לדעתי) בתחום.

אתה אומר שאתה אוטו דידקט? מעולה. תקרא מדריכים, תרים לעצמך קטנה בבית (שרת + קליינט) ותתחיל להתנסות.

אם יש לך מספיק אתה יכול להריץ אותם וירטואלית על מחשב אחד.

 

לדעתי זו הדרך הטובה לדעת אם זה מתאים לך ולקבל ניסיון מעשי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

לא רוצה לבאס אותך אבל MCSE \MCSA לא יקדמו אותך ולא בטוח שתמצא עבודה. יש שלל של מכללות (בעיני די זבל) שמייצרות בוגרי MCSA ושאר מקצועות מחשוב בקצב מסחרר. התחרות קשה ולצערי הרבה מקודות עבודה יעדיפו צעירים. לדעתי הדבר הכי חכם שאתה יכול לעשות זה ללמוד כלשהו (ווב \ אנדרויד\ פייתון וכו'), לפתוח חשבון גיטהאב, להעלות לשם פרוייקטים ולתת לאנשים להתרשם. תבנה אתר, תעלה לשם קורות חיים דיגיטליים (לא DPF), תציג פרוייקטים מעניינים וזאת הדרך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...