איך השירות של Asus ב-2019? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
adplus-dvertising
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

איך השירות של Asus ב-2019?


OmerMan92
 Share

Recommended Posts

היי,

 

מצאתי לפטופ שמצא חן בעיניי של , אבל החלטתי לחפש קצת באינטרנט על אמינות המכשירים של , ועל רמת השירות בארץ..

 

ראיתי המון תלונות על שירות גרוע מהשנים 2015-2016 ולפני.. האם השירות השתפר או עדיין כל כך גרוע? 

 

אשמח לתשובות ממי שקיבל שירות ב-2019 או 2018, לא לפני בבקשה..
 

אגב זה הלפטופ שמצאתי:

 

https://ksp.co.il/index.php?uin=69682&select=&txt_search=Asus VivoBook 15

 

למישהו יש אותו? הוא טוב? 

 

 

תודה רבה

נערך על-ידי OmerMan92
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי מסך שלהם וגם לפטופ בסיסי מאוד בשנה שעברה, התיעצתי איתם לגבי כל מיני צדדים ועניינים במימוש האחריות במידת הצורך ובמקרה שאזמין מחו"ל, נענתי באדיבות רבה. נראה שהם עבדו שם מאוד חזק על יחסי לקוחות.

 

מה קורה כשמגיעים למעבדה, זה צד אחר, לא נזקקתי לזה.

 

נערך על-ידי No-One
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במחשבים לחלקן הגדול יש אחריות בינלאומית, בדקתי בתחילת שנה על חלק מסדרת הROG, לחלקן הגדול יש אחריות,  אתה צריך לברר את הדגם המדויק של הנייד, וליצור קשר עם אסוס , כך נאמר לי מהם.

ללוחות אם לדוגמא בד"כ אין אחריות בינלאומית

נערך על-ידי No-One
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שנה שעברה אחותי רכשה Laptop בסיסי שלהם ולאחר כמה חודשים התקלקל הדיסק הקשיח וגם אני חשבתי שיהיו בעיות לאור התלונות על השירות אבל משיחה איתם הם היו מאוד נחמדים הציעו לתאם הגעה אבל אחותי העדיפה להגיע למעבדה נתנה להם את המחשב וכמה ימים לאחר מכן הדיסק הקשיח הוחלף ולא הייתה בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יחד עם זה, מבחינת תקלה אפילו לצרכן, קל וחומר למעבדה,

דיסק קשיח זה לא בשמיים.

השאלה, מה קורה בדברים היותר משמעותיים מבחינה טכנית,

כמו בעיות במסך או כל דבר אחר. 

התלונות מציינות בד"כ הכנסה למעבדה וקבלת הנייד עם אותה

התקלה במקרה הטוב, וכך מספר פעמים עד שהלקוח מתייאש.

 

כך לפחות זה היה עד לא מזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פותח הדיון כתב

ציטוט של OmerMan92

אשמח לתשובות ממי שקיבל שירות ב-2019 או 2018, לא לפני בבקשה..

ככה שיכלתי להוסיף בסוף ההודעה "ברור לי שיש בעיות רציניות יותר" אבל מה זה היה משנה לאחר מה שהוא קרא ויודע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב

לאור " ריבוי התגובות "  , אולי כדאי לחשוב על פלטפורמה אחרת, כמו עמוד הפייסבוק

של אסוס , או בכלל להשתמש בפייסבוק למשאל בנושא.

כי ממה שנכתב כאו,  אי אפשר להסיק שום דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של napoleon45

טוב

לאור " ריבוי התגובות "  , אולי כדאי לחשוב על פלטפורמה אחרת, כמו עמוד הפייסבוק

של אסוס ישראל, או בכלל להשתמש בפייסבוק למשאל בנושא.

כי ממה שנכתב כאו,  אי אפשר להסיק שום דבר.

וואלה? כי ממש יש "ריבוי תגובות" בעמוד הפייסבוק שלהם
https://www.facebook.com/pg/AsusIsrael/posts/
מהחודש
https://www.facebook.com/AsusIsrael/photos/a.244983755561346/2555131494546549/
מחודש שעבר
https://www.facebook.com/AsusIsrael/photos/a.244983755561346/2515353475191018

בינתיים 2 אנשים שהתלוננו על בעיות ותשובה שחוזרת על עצמה "קיבלנו את הפנייה ומעוניינים לסייע/לטפל" בלה בלה בלה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לביתי נסדק המסך במחשב הנייד וחלק מהמסך לא הגיב למגע. למרות שהיה חדש, תיקון כזה אינו באחריות.

רק אחרי שלקחו את המחשב במעבדה בחיפה, הודיעו לה שאין את החלק ויקח חודש (!) עד שיגיע. היא נאלצה לאסוף את המחשב, כי הוא משמש אותה לצורכי לימודים, ולבוא שוב למסור, ואז לקחת, כשהחלק הגיע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממליץ מאוד להתרחק מאסוס.

לפני פחות משנה קניתי לפטופ גיימינג של .

תוך כמה חודשים הציר של המסך התחיל פשוט לפרק מבפנים את הפלסטיק שמסביב למסך.

פניתי לאחריות -- שלחו אותי למעבדה שהם עובדים איתה, נסעתי אליהם והבאתי את הלפטופ. פתאום האדם שמאחורי בתור התערב - יש לו את אותו דגם ואותה בעיה. לפטופ גיימינג, לא דגם מאוד נפוץ. סירבו להכיר בכך שהבעיה במחשב וגם משכו אותו כמה חודשים, למרות ששילם ותיקנו הבעיה חזרה...

השארתי שם את הלפטופ, ואחרי כמה ימים נאמר גם לי תשובה דומה - מבחינתם הבעיה לא באחריות, רוצה לתקן? של 505 ש"ח.

זה היה ביולי. שילמתי את הכסף בחוסר ברירה, נאמר לי שהמחשב יהיה מוכן תוך 30 יום. המחשב עדיין אצלם.

פעם אחת כבר קראו לי להגיד שסיימו לתקן, רק כשהגעתי ראיתי שהמסך פשוט מודבק בצורה גרועה שתגרום בהמשך ליותר בעיות ונאלצתי להשאיר אותו שם.

 

נשארתי בקשר עם אותו אדם שהיה מאחורי בתור, כנראה שנגיש ביחד תביעה נגדם.

בכל מקרה, ממליץ מאוד להתרחק מחברה כזו שלא לוקחת אחריות ומנסה להתחמק ממימוש אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

חדש באתר