OmerMan92 פורסם 2019 באוקטובר 19 Share פורסם 2019 באוקטובר 19 היי, מצאתי לפטופ שמצא חן בעיניי של אסוס, אבל החלטתי לחפש קצת באינטרנט על אמינות המכשירים של אסוס, ועל רמת השירות בארץ.. ראיתי המון תלונות על שירות גרוע מהשנים 2015-2016 ולפני.. האם השירות השתפר או עדיין כל כך גרוע? אשמח לתשובות ממי שקיבל שירות ב-2019 או 2018, לא לפני בבקשה.. אגב זה הלפטופ שמצאתי: https://ksp.co.il/index.php?uin=69682&select=&txt_search=Asus VivoBook 15 למישהו יש אותו? הוא טוב? תודה רבה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yonatan Einan פורסם 2019 באוקטובר 20 Share פורסם 2019 באוקטובר 20 מצטרף לשאלה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
No-One פורסם 2019 באוקטובר 20 Share פורסם 2019 באוקטובר 20 קניתי מסך שלהם וגם לפטופ בסיסי מאוד בשנה שעברה, התיעצתי איתם לגבי כל מיני צדדים ועניינים במימוש האחריות במידת הצורך ובמקרה שאזמין מחו"ל, נענתי באדיבות רבה. נראה שהם עבדו שם מאוד חזק על יחסי לקוחות. מה קורה כשמגיעים למעבדה, זה צד אחר, לא נזקקתי לזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OmerMan92 פורסם 2019 באוקטובר 24 מחבר Share פורסם 2019 באוקטובר 24 תודה No-One, אגב, מה הם אמרו על תמיכה בארץ על קנייה מחו״ל באמת? חשבתי להזמין באמאזון גם.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
No-One פורסם 2019 באוקטובר 24 Share פורסם 2019 באוקטובר 24 במחשבים ניידים לחלקן הגדול יש אחריות בינלאומית, בדקתי בתחילת שנה על חלק מסדרת הROG, לחלקן הגדול יש אחריות, אתה צריך לברר את הדגם המדויק של הנייד, וליצור קשר עם אסוס ישראל, כך נאמר לי מהם. ללוחות אם לדוגמא בד"כ אין אחריות בינלאומית קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RoronoaZoro פורסם 2019 באוקטובר 25 Share פורסם 2019 באוקטובר 25 שנה שעברה אחותי רכשה Laptop בסיסי שלהם ולאחר כמה חודשים התקלקל הדיסק הקשיח וגם אני חשבתי שיהיו בעיות לאור התלונות על השירות אבל משיחה איתם הם היו מאוד נחמדים הציעו לתאם הגעה אבל אחותי העדיפה להגיע למעבדה נתנה להם את המחשב וכמה ימים לאחר מכן הדיסק הקשיח הוחלף ולא הייתה בעיה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 באוקטובר 25 Share פורסם 2019 באוקטובר 25 יחד עם זה, מבחינת תקלה אפילו לצרכן, קל וחומר למעבדה, דיסק קשיח זה לא בשמיים. השאלה, מה קורה בדברים היותר משמעותיים מבחינה טכנית, כמו בעיות במסך או כל דבר אחר. התלונות מציינות בד"כ הכנסה למעבדה וקבלת הנייד עם אותה התקלה במקרה הטוב, וכך מספר פעמים עד שהלקוח מתייאש. כך לפחות זה היה עד לא מזמן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RoronoaZoro פורסם 2019 באוקטובר 25 Share פורסם 2019 באוקטובר 25 פותח הדיון כתב ציטוט של OmerMan92 אשמח לתשובות ממי שקיבל שירות ב-2019 או 2018, לא לפני בבקשה.. ככה שיכלתי להוסיף בסוף ההודעה "ברור לי שיש בעיות רציניות יותר" אבל מה זה היה משנה לאחר מה שהוא קרא ויודע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 באוקטובר 25 Share פורסם 2019 באוקטובר 25 טוב לאור " ריבוי התגובות " , אולי כדאי לחשוב על פלטפורמה אחרת, כמו עמוד הפייסבוק של אסוס ישראל, או בכלל להשתמש בפייסבוק למשאל בנושא. כי ממה שנכתב כאו, אי אפשר להסיק שום דבר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RoronoaZoro פורסם 2019 באוקטובר 25 Share פורסם 2019 באוקטובר 25 ציטוט של napoleon45 טוב לאור " ריבוי התגובות " , אולי כדאי לחשוב על פלטפורמה אחרת, כמו עמוד הפייסבוק של אסוס ישראל, או בכלל להשתמש בפייסבוק למשאל בנושא. כי ממה שנכתב כאו, אי אפשר להסיק שום דבר. וואלה? כי ממש יש "ריבוי תגובות" בעמוד הפייסבוק שלהם https://www.facebook.com/pg/AsusIsrael/posts/ מהחודש https://www.facebook.com/AsusIsrael/photos/a.244983755561346/2555131494546549/ מחודש שעבר https://www.facebook.com/AsusIsrael/photos/a.244983755561346/2515353475191018 בינתיים 2 אנשים שהתלוננו על בעיות ותשובה שחוזרת על עצמה "קיבלנו את הפנייה ומעוניינים לסייע/לטפל" בלה בלה בלה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shmulik akerman פורסם 2019 באוקטובר 25 Share פורסם 2019 באוקטובר 25 לביתי נסדק המסך במחשב הנייד וחלק מהמסך לא הגיב למגע. למרות שהיה חדש, תיקון כזה אינו באחריות. רק אחרי שלקחו את המחשב במעבדה בחיפה, הודיעו לה שאין את החלק ויקח חודש (!) עד שיגיע. היא נאלצה לאסוף את המחשב, כי הוא משמש אותה לצורכי לימודים, ולבוא שוב למסור, ואז לקחת, כשהחלק הגיע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amitdavidi פורסם 2019 באוקטובר 26 Share פורסם 2019 באוקטובר 26 ממליץ מאוד להתרחק מאסוס. לפני פחות משנה קניתי לפטופ גיימינג של אסוס. תוך כמה חודשים הציר של המסך התחיל פשוט לפרק מבפנים את הפלסטיק שמסביב למסך. פניתי לאחריות -- שלחו אותי למעבדה שהם עובדים איתה, נסעתי אליהם והבאתי את הלפטופ. פתאום האדם שמאחורי בתור התערב - יש לו את אותו דגם ואותה בעיה. לפטופ גיימינג, לא דגם מאוד נפוץ. אסוס סירבו להכיר בכך שהבעיה במחשב וגם משכו אותו כמה חודשים, למרות ששילם ותיקנו הבעיה חזרה... השארתי שם את הלפטופ, ואחרי כמה ימים נאמר גם לי תשובה דומה - מבחינתם הבעיה לא באחריות, רוצה לתקן? של 505 ש"ח. זה היה ביולי. שילמתי את הכסף בחוסר ברירה, נאמר לי שהמחשב יהיה מוכן תוך 30 יום. המחשב עדיין אצלם. פעם אחת כבר קראו לי להגיד שסיימו לתקן, רק כשהגעתי ראיתי שהמסך פשוט מודבק בצורה גרועה שתגרום בהמשך ליותר בעיות ונאלצתי להשאיר אותו שם. נשארתי בקשר עם אותו אדם שהיה מאחורי בתור, כנראה שנגיש ביחד תביעה נגדם. בכל מקרה, ממליץ מאוד להתרחק מחברה כזו שלא לוקחת אחריות ומנסה להתחמק ממימוש אחריות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 באוקטובר 26 Share פורסם 2019 באוקטובר 26 תודה לשניכם ! ברור שמצער לשמוע שלא השתנה כלום .... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.