metttalllica92 פורסם 2019 באוקטובר 10 Share פורסם 2019 באוקטובר 10 אהלן, לפני שנה וחודשיים קניתי טלוויזית LG 55inch מדגם 55UK6100YVA. לצערי, במהלך צפייה השבוע, חצי המסך התחתון הפך לאפור מרצד. הזמנתי טכנאי שהסתכל אמר מיד שהפתרון הוא להחליף את הכרטיס מאחורה ושבגדול הטלוויזיה התקלקלה. ממש מתסכל שאחרי שנה וחודשיים טלוויזיה כזו, שהייתה שמורה בצורה טובה מאוד - מתקלקלת. רציתי לדעת האם אכן כדאי כבר לקנות טלוויזיה חדשה או שהחלפה של הכרטיס שלה זול (באופן משמעותי) מקנייה? בנוסף, האם יש המלצות לטלוויזיה / חברה שתוכל להחזיק לנו (כמובן שאין וודאות) יותר זמן? תודה רבה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gimel פורסם 2019 באוקטובר 10 Share פורסם 2019 באוקטובר 10 להחליף את הכרטיס זה כמה מאות שקלים (500-600 בערך) תעשה את החשבון אם שווה לך לקנות חדש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
metttalllica92 פורסם 2019 באוקטובר 10 מחבר Share פורסם 2019 באוקטובר 10 ציטוט של Gimel להחליף את הכרטיס זה כמה מאות שקלים (500-600 בערך) תעשה את החשבון אם שווה לך לקנות חדש. אם ככה, יש סיבה מדוע הטכנאי לא הציע לי אפילו להחליף את הכרטיס? הבנתי ממנו שזה לא שווה, אבל לא דיבר בסכומים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gimel פורסם 2019 באוקטובר 10 Share פורסם 2019 באוקטובר 10 אולי כדאי לברר ב-LG. זה באמת לא שווה בטלויזיות זולות שעולות פחות מ-1000 שקל. כמה תעלה לך טלויזיה חדשה באותה רמה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RoronoaZoro פורסם 2019 באוקטובר 10 Share פורסם 2019 באוקטובר 10 ציטוט של Gimel זה באמת לא שווה בטלויזיות זולות שעולות פחות מ-1000 שקל. אבל הטלויזיה שלו עולה היום 2148ש"ח עם 3 שנות אחריות של היבואן הרשמי. https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=984379 אגב @metttalllica92 מה לגבי תיקון במסגרת האחריות? היא של יבואן רשמי או מקביל? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
none77 פורסם 2019 באוקטובר 11 Share פורסם 2019 באוקטובר 11 בדקת אחריות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
metttalllica92 פורסם 2019 באוקטובר 17 מחבר Share פורסם 2019 באוקטובר 17 החזירו לי תשובה לגבי האחריות - היא אכן תקפה ל-3 שנים. איך זה עובד עכשיו, האם החברה של האחריות צריכה להגיע אלי לקחת את הטלוויזיה / אני לוקח אליהם? מה התנאים בד"כ? תודה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RoronoaZoro פורסם 2019 באוקטובר 17 Share פורסם 2019 באוקטובר 17 ציטוט של metttalllica92 החזירו לי תשובה לגבי האחריות - היא אכן תקפה ל-3 שנים. איך זה עובד עכשיו, האם החברה של האחריות צריכה להגיע אלי לקחת את הטלוויזיה / אני לוקח אליהם? מה התנאים בד"כ? תודה. נראה שהכי טוב יהיה פשוט לשאול אותם. אתר היבואן הרשמי LG - קבוצת ח.י. מרכזי השירות *מספר הטלפון של מרכז השירות הוא אותו הדבר לכל האזורים בארץ יצירת קשר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
metttalllica92 פורסם 2019 באוקטובר 18 מחבר Share פורסם 2019 באוקטובר 18 תיאמתי איתם לשבוע הבא. אעדכן במידה ואצטרך סיוע נוסף. תודה רבה! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
metttalllica92 פורסם 2019 באוקטובר 23 מחבר Share פורסם 2019 באוקטובר 23 הפעלתי אחריות. הגיעו והביאו טלוויזיה חדשה מהניילון. תודה רבה לכולם! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RoronoaZoro פורסם 2019 באוקטובר 23 Share פורסם 2019 באוקטובר 23 נשמע שיש ליבואן הרשמי אחלה שירות, תתחדש קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
metttalllica92 פורסם 2019 באוקטובר 31 מחבר Share פורסם 2019 באוקטובר 31 בהחלט! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.