מחשב הרצה לתוכנת ZEMAX - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב הרצה לתוכנת ZEMAX


mj23

Recommended Posts

היי חברים

אני מנסה לבנות מפרט המטרה היחידה של המחשב היא להריץ תוכנה בשם ZEMAX למי שמכיר כולם מייעצים לי לקחת מעבדים אקטסרים של עם 10/20 ליבות שזה המון כסף ואני לא מבין למה לא לקחת 3900X 12/24

שהרבה יותר זול ולדעתי יריץ את התוכנה בלי בעיות אשמח לשמוע את דעתכם...והאם באמת שווה פי 2 עלות מ3900X מה שגם הקאש במעבדים החדשים של בהרבה יותר גדול מאינטל. גם אם מעבדי עדיפים בקצת האם זה באמת שווה לשלם כפול ומשולש

 

שאר המחשב 64 RAM

NVME 480GB

ASUS PRO X570

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו תמיד, הכל שאלה של שימושים, ציפיות מבחינת ביצועים ותקציב.

על פי הבדיקות שעשו Puget Systems והמידע שבאתר של Zemax עצמם, יש שימושים שמרוויחים מריבוי ליבות תדר ויש כאלה שפחות.

אם השימושים שלך מרוויחים מריבוי ליבות אז נראה שעל פניו 3900x הוא בחירה מצוינת. גם 12 ליבות פיזיות, שנראות כמו מספר הליבות שהוא ה-Sweet spot, וגם תדר ו-IPC שלא משתרכים מאחור.

אם יש צורך במספר ליבות גדול יותר, הייתי ממתין ליציאת מעבדי ה- המבוססים על ארכיטקטורת 2, אבל גם הם יקרים משמעותית מפלטפורמת רייזן 3000.

 

כמו כן, אל תתייחס לנפח מטמון מרמות שונות. המתון הזה לכשלעצמו לא מעיד על יתרון או נחיתות כלשהם כי מדובר בארכיטקטורות שונות. לדוגמה: לנפח מטמון גדול יותר יש גם מחיר בזמני הגישה למידע, ככה שצריך להסתכל על המעבד כיחידה שלמה. בחירת נפח המטמון היא חלק מהארכיטקטורה כשהאידאל הוא למצוא את האיזון המושלם להפקת המרב מהארכיטקטורה.

לכן צריך תמיד לבדוק מבחני ביצועים שרלוונטיים לשימושים שלך ולנתח אותם כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי זהות המעבד. במקרה שלך אין ממש מבחני ביצועים, אז צריך לקבל החלטה מושכלת על פי המידע הרלוונטי שכן זמין ולהצליב אותו עם פרופיל הביצועים הכללי של המעבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...