udiudi פורסם 2019 בספטמבר 5 Share פורסם 2019 בספטמבר 5 אהלן, לפני כמה שבועות רכשתי מחשב נייח ומסך חדשים לצרכי העסק מחנות שלא עבדתי איתה בעבר אבל היא מקבלת כאן הרבה אהבה ורציתי לנסות משהו חדש. הבעיה התחילה עם המסך שקיבלתי פגום, ככל הנראה זה פגם בייצור (מסך שעולה כמעט 3 אלף ש״ח, עם המון ביקורות טובות אבל גם כמה שמעידות על התקלה שחווינו). בעבר הלא רחוק כשהייתי קונה ציוד לחברה, תוך יום-יומיים הייתי מקבל מוצר חלופי אפילו אם פתחנו את האריזה (למשל משלוח של מסכי Dell שהגיע עם פינות מתקלפות), הפעם הייתי צריך ממש להתווכח עם הנציג שאמר שאין דבר כזה מוצר חלופי (מזכיר להם שמדובר בעסק שצריך לעבוד עם המחשב הזה), ואם הייתה תקלה בכרטיס מסך למשל לא הייתי מצפה לקבל חדש, נכון? - אבל וואלה, אם אני מקבל מוצר חדש לגמרי ומיד יש איתו תקלות, אז כן. אני הוזה? זאת דרישה מוגזמת? בינתיים עברו יותר משלושה שבועות ואני מחכה שהמסך יחזור מתיקון, בכל החברות בהן הייתי מבצע רכש מעולם לא חוויתי כזה דבר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.