Sh_Dor_Lq פורסם 2019 בספטמבר 4 Share פורסם 2019 בספטמבר 4 היי לכולם אני רוצה לשתף אתכם בחוויה השלילית שלי מKSP בעת מימוש אחריות. בחודש פברואר האחרון, חברה של המשפחה בשם איריס ירדה לאילת וביקשתי ממנה לקנות עבורי אוזניות גיימינג אלחוטיות בשם SteelSeries arctis pro. נתתי לה 1269₪ מזומן שזהו הסכום מלא של האוזניות. בחודש שעבר זוהתה תקלה באוזניות. התקלה הייתה בקישוריות הBT והפיצ'ר של קבל התראות הטלפון הנייד לא עבדה יותר. לאוזניות יש 24 חודשי אחריות מKSP ובעקבות התקלה ניגשתי לסניף הקרוב למקום עבודתי בכדי לממש את האחריות. האוזניות נמסרו למעבדה עם כל הערכה כולל האריזה וכל החוברות והכבלים. לאחר כמה ימים התקשרו אליי מהמעבדה וטענו שאכן האוזניות אינן תקינות ומכיוון שאין להם את האוזניות מאותו הדגם ברשת יותר, אני רשאי לקבל זיכוי על שם איריס שקנתה עבורי את האוזניות. הם גם טענו שרק היא יכולה לממש את הזיכוי ורק בהגעה פיזית לסניפים ולא לקניה דרך האתר. התשובה הזאת לא מצא חן בעיניי ולא הייתה נראת לי הגיונית שאני צריך עכשיו לשגע את איריס בגלל שעשתה לי טובה ולכן לא הסכמתי להצעה. באותו היום חזר אליי נציג והציע לי אוזניות אחרות שיקרות יותר מה arctis pro בכ200₪ ואמר לי שאם הדגם לא תואם מבחינת הפיצ'רים, הוא יתן לי פתרון נוסף שבו לא נצטרף לערב את איריס.סירבתי להצעה של האוזניות מהסיבה שלאותם אוזניות חסר המון פיצ'רים לעומת ה arctis pro וביניהם הפיצ'ר של הBT שבגללו החזרתי את האוזניות במסגרת האחריות. לאחר יום התקשר אליי הנציג שוב ואמר לי שיש אישור להוציא עבור איריס צ'ק על סכום של 1140₪ שזה סכום נמוך ב129₪ מהסכום ששולם על האוזניות ומן הסתם שסרבתי גם להצעה הזו. ביקשתי מהנציג שירות שיתן לי החזר כספי מלא במזומן כפי ששולם או שמינימום יתן זיכוי מלא על שמי לרכישה ברשת. הנציג אמר שזה לא יתכן וההצעה האחרונה שלו היא סופית ואם זה לא לשביעות רצוני שאפנה לשירות של ksp במייל. הסיפור הזה כבר נמשך שבוע שבו אני בלי אוזניות, בלי כסף לרכוש חדשות, בלי זיכוי והמון כאב ראש. חייב לציין שקרה לי מקרה דומה בIVORY רק ששם קיבלתי את הכסף במזומן במקום ללא כל וויכוחים לאחר שימוש של 10 חודשים במכשיר שהיה עליו אחריות למשך שנה. אז נכון להיום הסיפור אינו נגמר ואעדכן בהמשך. ומה למדנו מהסיפור הזה? אם אתם מבקשים ממישהו לקנות לכם משהו בKSP , תדעו שאתם צריכים את אותו המישהו למימוש אחריות מה שאומר שאם קניתם ממישהו מוצר יד שניה שיש לו אחריות בKSP אז יש סיכוי כזה שאין לכם אחריות ללא המוכר. דבר נוסף הוא שאם האחריות היא של KSP אז הם מורידים לכם מהשווי בו המכשיר נרכש כאילו יש מחירון שיורד במסגרת האחריות ויכולים לספק לכם מכשיר נחות יותר. זו לא הפעם הראשונה שאני מתלונן על השירות של הרשת הזו אבל אני כן מקווה שזו הפעם האחרונה כי אני לא מתכוון לקנות שם יותר שום דבר שהם מספקים לו שירות או אחריות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sh_Dor_Lq פורסם 2019 בספטמבר 4 מחבר Share פורסם 2019 בספטמבר 4 עדכון קטן האוזניות "היקרות" יותר שהציעו לי הם ASUS rog strix Fusion wireless. בKSP דורשים עליהם 1690₪ אך כמו שחשבתי המחיר ממש לא מוצדק ולאחר בדיקה מסתבר שבאתר הרשמי של ASUS, האוזניות האלו עולות 120$ קישור למוצר בKSP: https://ksp.co.il/?uin=58942 קישור למוצר באתר הרשמי של asus: https://store.asus.com/us/item/201811AM210000007/headset-ASUS-ROG-Strix-Fusion-Wireless-Gaming-Headset פשוט לא להאמין קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2019 בספטמבר 4 Share פורסם 2019 בספטמבר 4 אכן עצוב שזהו התקן לשירות במקומותינו. חוצפה מצידם לא להציע לך לפחות את הסכום המלא ולא שקל אחד פחות אם אינם יכולים לממש את האחריות, כפי שחובתם לעשות. כנ"ל לגבי אספקת מכשיר נחות במקום. לצערנו הרב, זה לא יחודי לרשת זו. לדעתי יש מקום לחוקק חוק אשר מחייב את הרשת לספק דגם ממיצוב זהה או טוב יותר במידה שאין להם את היכולת לספק דגם זהה. חנויות מרשות לעצמן לספק דגם "מקביל" כביכול, בתנאי הטכנולוגיה המפתחת, ולדעתי אין זה הוגן כלל וכלל (וכאן אפילו זה לא מתקיים כמובן). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
No-One פורסם 2019 בספטמבר 4 Share פורסם 2019 בספטמבר 4 ציטוט של Sh_Dor_Lq בKSP דורשים עליהם 1690₪ אך כמו שחשבתי המחיר ממש לא מוצדק ולאחר בדיקה מסתבר שבאתר הרשמי של ASUS, האוזניות האלו עולות 120$ ממש הזוי, זה כבר לא נקרא הבדל מחירים, זה נקרא הפקעת שערים...בחיים לא ראיתי פעם כזה בין שתי מוצרים בין הארץ לחו"ל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
No-One פורסם 2019 בספטמבר 4 Share פורסם 2019 בספטמבר 4 ולו רק בשביל הספורט הייתי פונה למועצה לצרכנות לברר אם יש "בשר" לתביעה משפטית. אז כבר תקנה מניה בחברת אוזניות. אני הייתי מרים אותם על טיל אם הייתי מגלה שיש פה קייס קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lompy פורסם 2019 בספטמבר 4 Share פורסם 2019 בספטמבר 4 תקרא פה https://www.psakdin.co.il/Document/אל-תהיו-פראיירים-ממשו-את-האחריות-למוצרי-חשמל-ואלקטרוניקה#.XXAWfn9S_IU ופה http://www.consumers.org.il/category/service-and-warranty להבנתי: ציטוט של Sh_Dor_Lq אני רשאי לקבל זיכוי על שם איריס שקנתה עבורי את האוזניות. הם גם טענו שרק היא יכולה לממש את הזיכוי ורק בהגעה פיזית לסניפים ולא לקניה דרך האתר. וגם ציטוט של Sh_Dor_Lq אם קניתם ממישהו מוצר יד שניה שיש לו אחריות בKSP אז יש סיכוי כזה שאין לכם אחריות ללא המוכר. בניגוד לחוק, הם חייבים לממש אחריות אם המוצר במסגרת אחריות , לא משנה מי קנה את המוצר. ציטוט של Sh_Dor_Lq באותו היום חזר אליי נציג והציע לי אוזניות אחרות שיקרות יותר מה arctis pro בכ200₪ ואמר לי שאם הדגם לא תואם מבחינת הפיצ'רים, הוא יתן לי פתרון נוסף שבו לא נצטרף לערב את איריס.סירבתי להצעה של האוזניות מהסיבה שלאותם אוזניות חסר המון פיצ'רים לעומת ה arctis pro וביניהם הפיצ'ר של הBT שבגללו החזרתי את האוזניות במסגרת האחריות. לפי החוק הם חייבים לספק מוצר חליפי זהה או באותה רמה. אם חסרים פיצ'רים זה לא מוצר באותה רמה ולא משנה מה המחיר שלו אצלם בחנות. ציטוט של Sh_Dor_Lq לאחר יום התקשר אליי הנציג שוב ואמר לי שיש אישור להוציא עבור איריס צ'ק על סכום של 1140₪ שזה סכום נמוך ב129₪ מהסכום ששולם על האוזניות ומן הסתם שסרבתי גם להצעה הזו. שוב ,בניגוד לחוק. אם הם לא יכולים לתקן ,לתת מוצר חלופי זהה או באותה רמה הם חייבים לזכות במלוא הסכום וגם הם חייבים לזכות אותך ולא את החברה שלך. אם אתה לא מצליח להגיע איתם להסדר תנסה לפנות למועצה לצרכנות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sh_Dor_Lq פורסם 2019 בספטמבר 5 מחבר Share פורסם 2019 בספטמבר 5 הרגע סיימתי שיחה נוספת עם נציגה של KSP. לאחר שדרשתי זיכוי על הסכום המלא בטענה שבסעיפי האחריות אין דבר הנוגד את זה, הסכימה הנציגה לתת זיכוי מלא אך לא לי אלא לאיריס. שאלתי את הנציגה את השאלה הבאה: אם אני רוכש מוצר יד שניה במסגרת אחריות של KSP מאדם פרטי ואז מממש אחריות בתקופת האחריות ובמסגרת האחריות ואין לכם מוצר תחליפי לספק, האם את הזיכוי הכספי יקבל האדם שרכשתי ממנו? התשובה של הנציגה: כן וזו בעיה שלך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
daniel2828 פורסם 2019 בספטמבר 5 Share פורסם 2019 בספטמבר 5 שורה תחתונה יש זיכוי כספי מלא וזה מצוין,איך בדיוק אתה חושב שיתנו לך זיכוי כספי אם אתה לא בעל החשבונית,ולא אתה הקונה?כסף נותנים מול זיהוי חשבונית ומי שקנה.היגיון פשוט ובריא,בדיוק כמו שאני ישכיר רכב בכרטיס אשראי וישלח את החבר שלי לאסוף את הרכב,נראה לך נורמלי שישחררו את הרכב בלי תעודה מזהה של בעל הכרטיס ,וזיהוי של בעל העסקה? וכן,יש חסרונות ברכישת יד 2 גם בנושא הזה של האחריות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sh_Dor_Lq פורסם 2019 בספטמבר 5 מחבר Share פורסם 2019 בספטמבר 5 ציטוט של daniel2828 שורה תחתונה יש זיכוי כספי מלא וזה מצוין,איך בדיוק אתה חושב שיתנו לך זיכוי כספי אם אתה לא בעל החשבונית,ולא אתה הקונה?כסף נותנים מול זיהוי חשבונית ומי שקנה.היגיון פשוט ובריא,בדיוק כמו שאני ישכיר רכב בכרטיס אשראי וישלח את החבר שלי לאסוף את הרכב,נראה לך נורמלי שישחררו את הרכב בלי תעודה מזהה של בעל הכרטיס ,וזיהוי של בעל העסקה? וכן,יש חסרונות ברכישת יד 2 גם בנושא הזה של האחריות. מתוך עמוד שאלות ותשובות באתר של המועצה הישראלית לצרכנות התשלום בוצע במזומן כך שגם לא מדובר בזיכוי לכרטיס אשראי. ולגבי הקלות ראש שבה ניסו לרמות אותי עם האוזניות שהציעו לי וההחזר הלא מלא של הכסף ללא כל סיבה נראה מאחורי והעיקר שהצלחתי להגיע איתם לתוצאה סבירה? ממש לא! הדבר הזה לא נסלח וכדאי שכולם ידעו איך השירות של הרשת הזאת מתנהל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoavke פורסם 2019 בספטמבר 5 Share פורסם 2019 בספטמבר 5 ציטוט של daniel2828 שורה תחתונה יש זיכוי כספי מלא וזה מצוין,איך בדיוק אתה חושב שיתנו לך זיכוי כספי אם אתה לא בעל החשבונית,ולא אתה הקונה?כסף נותנים מול זיהוי חשבונית ומי שקנה.היגיון פשוט ובריא,בדיוק כמו שאני ישכיר רכב בכרטיס אשראי וישלח את החבר שלי לאסוף את הרכב,נראה לך נורמלי שישחררו את הרכב בלי תעודה מזהה של בעל הכרטיס ,וזיהוי של בעל העסקה? וכן,יש חסרונות ברכישת יד 2 גם בנושא הזה של האחריות. משתמע שאתה חי בעולם שלא נותנים בו מתנות וככל הנראה KSP רוצה להיות חנות שבה אסור לקנות מתנה לאף אחד . מה קורה אם איריס הייתה בת זוגו למשל באותו זמן והוחלפו מתנות יקרות בין השניים אך רק שלו נדפקה ? ונניח שכיום הם שני שונאים שמסרבים להיות בקשר. כל מתנה שאני נותן כיום או מקבל , מלווה בפתק החלפה . וזה כולל את כל בני ביתי . אני חושש שרבות מהן גם באמת מוחלפות , חלקן בזיכוי כספי - על שמי . יש לי 2 זיכויים כאלה בארנק, לא תמיד יש בחנות מה שאני רוצה באותו הרגע או סתם אין לי סבלנות לקנות באותו רגע ואני שומר את הזיכוי . כמעט בכל פעם שהחלפתי מתנה יצאתי בסוף עם רכישה יותר גדולה , חנות שעשתה לי בעיות עם החלפת מתנות היא חנות שלא נכנסתי אליה יותר. לפותח הדיון - תעשה לי טובה, אף אחד לא הולך ל KSP בשביל שירות , קונים שם רק בשביל מחיר זול . זה ככה כבר 20 שנה בערך וזה לא הולך להשתנות , מי שמחפש הכי זול יקנה שם באותו רגע ויסמוך על המזל למקרה צרה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tom Snir פורסם 2019 באוקטובר 23 Share פורסם 2019 באוקטובר 23 KSP זה המיץ של הזבל, כמו שכתבו פה, קונים שם רק אם אין ברירה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.