maor18 פורסם 2019 בספטמבר 3 Share פורסם 2019 בספטמבר 3 שלום לכולם ראשית אקצר תהליכים ואומר שהמחשב היה בתיקון (תחת אחריות רשמית כמובן) ולא נמצאה שום בעיה, דבר שנורא מוזר לי. לבעיה עצמה - אני עם מחשב נייד גיימינג של אסוס, ASUS ROG strix gl503vm. בחודש האחרון התחילו בעיות עם המקלדת, לא בשעה ספציפית ולא במקרה ספציפי, זה קורה פתאום לבד שהמקלדת לא מגיבה. אני צריך בשביל זה להיכנס למנהל ההתקנים, למחוק את התקן המקלדת ואז לחפש מחדש כדי שהמקלדת תעבוד. ב90% מהמקרים זה עובד, יש גם מקרים שזה לא עוזר ורק הפעלה מחדש תורמת לעניין. הסיפור הוא שיש פעמים שזה קורה ברגעים קריטיים ואני לא יכול לסבול את זה יותר. מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה? האם יש לה טיפול עצמאי או ששוב פעם אני נדרש לפתוח קריאה לתמיכה של אסוס? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 בספטמבר 3 Share פורסם 2019 בספטמבר 3 מה אמרו באסוס ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
maor18 פורסם 2019 בספטמבר 3 מחבר Share פורסם 2019 בספטמבר 3 ציטוט של napoleon45 מה אמרו באסוס ? שום דבר מיוחד. הבעיה היא שהיו לי כמה בעיות, וסידרתי אותן בסדר מספרי(1,2,3). כנראה שהם התייחסו רק למה שבתחילת הרשימה כי הם החליפו בעיקרון רק מאווררים, שזה היה בעיה מספר 1 ברשימה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 בספטמבר 3 Share פורסם 2019 בספטמבר 3 בא לי להגיד תשים את המקלדת בראש הרשימה ותישלח .... , אבל בוא נראה. מה שאתה מתאר מצביע לכאורה על בעיה במערכת ההפעלה, בין אם זה באמת דרייבר או משהו אחר שמתנגש איתו. יש לך אפשרות להתקין מ"ה מחדש ? יותר נכון לאפס את המחשב למצב שקיבלת אותו מחנות ( בהנחה שהגיע עם חלונות, כמובן ) ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
maor18 פורסם 2019 בספטמבר 3 מחבר Share פורסם 2019 בספטמבר 3 ציטוט של napoleon45 בא לי להגיד תשים את המקלדת בראש הרשימה ותישלח .... , אבל בוא נראה. מה שאתה מתאר מצביע לכאורה על בעיה במערכת ההפעלה, בין אם זה באמת דרייבר או משהו אחר שמתנגש איתו. יש לך אפשרות להתקין מ"ה מחדש ? יותר נכון לאפס את המחשב למצב שקיבלת אותו מחנות ( בהנחה שהגיע עם חלונות, כמובן ) ? אפשרות יש, ואגיד לך יותר מזה כבר ביצעתי את זה פעמיים (אמנם בלי קשר ישיר למקלדת, אבל איפוס מלא למחשב בוצע כבר פעמיים.). עכשיו המחשב כבר מכיל הרבה יותר דברים חשובים מבעבר, זה יותר קריטי לי לאפס עכשיו. אולי יש פתרון אחר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 בספטמבר 3 Share פורסם 2019 בספטמבר 3 ציטוט של maor18 עכשיו המחשב כבר מכיל הרבה יותר דברים חשובים מבעבר, זה יותר קריטי לי לאפס עכשיו. אולי יש פתרון אחר? זה בהחלט שיקול. "איפוס מלא " אתה מתכוון להתקנה ממחיצת השיחזור של הנייד ? אם כך, להבנתי, כדאי באמת לשלוח אותו לאסוס. דרך אגב, אוף טופיק, איך היית מדרג את השירות של אסוס ? מבחינת זמן, טיב וכו' ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
maor18 פורסם 2019 בספטמבר 3 מחבר Share פורסם 2019 בספטמבר 3 ציטוט של napoleon45 זה בהחלט שיקול. "איפוס מלא " אתה מתכוון להתקנה ממחיצת השיחזור של הנייד ? אם כך, להבנתי, כדאי באמת לשלוח אותו לאסוס. דרך אגב, אוף טופיק, איך היית מדרג את השירות של אסוס ? מבחינת זמן, טיב וכו' ? איפוס מלא דרך הגדרות הווינדוס, לא יודע לעשות מעבר לזה כל כך האמת חחחח אם נדבר על השירות, בעיקרון אפשר להגיד שהוא טוב+. א', באים לקחת(וגם להחזיר) את המחשב מהבית, שזה יתרון משמעותי. ב', יש מעקב בכל דקה ביום אחרי מה עושים עם המחשב, וגם בצ'אט תוכל לשאול אותם ולדעת מה עושים, מה החליפו ומה קורה עם המחשב שלך. בהחלט שירות טוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 בספטמבר 3 Share פורסם 2019 בספטמבר 3 ציטוט של maor18 בהחלט שירות טוב יפה. שמח לשמוע וטוב לדעת. תודה. בחזרה לנושא הדיון - ציטוט של maor18 איפוס מלא דרך הגדרות הווינדוס אההה זה לא זה, כי יכול להיות שמשהו השתבש באחד העדכונים של החלונות, וזה בסה"כ חוזר על עצמו. נו, אתה לא חייב להיות פרופסור לניידים, מבחינתך זו תקלה ! תצרף את מהלך העניינים, האיפוסים והתקלות החוזרות וגם לוודא שהם לא מוחקים את כל הכונן. תבקש שיוודאו שזה לא יחזור מסיבה כזאת או אחרת, כמו עדכון חלונות וכו'. ואם כן, שיסבירו לך מה עליך לעשות. נקווה לטוב. בהצלחה ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
About:blank פורסם 2019 בספטמבר 3 Share פורסם 2019 בספטמבר 3 אם דגם המחשב הוא GL503GE, התקנת את התיקון ששחררה ASUS (עדכון קושחת המקלדת)? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ivan פורסם 2019 בספטמבר 3 Share פורסם 2019 בספטמבר 3 מה קוד השגיאה במנהל ההתקנים כאשר המקלדת תקועה ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
maor18 פורסם 2019 בספטמבר 3 מחבר Share פורסם 2019 בספטמבר 3 ציטוט של About:blank אם דגם המחשב הוא GL503GE, התקנת את התיקון ששחררה ASUS (עדכון קושחת המקלדת)? הדגם הוא VM, לא GE.. אולי יש משהו אחר שאני לא מודע אליו? ציטוט של Ivan מה קוד השגיאה במנהל ההתקנים כאשר המקלדת תקועה ? אין קוד, זה הקטע. אני פשוט עושה משהו שראיתי ביוטיוב, נכנס למנהל התקנים > מקלדות > הסר התקנת התקן > בצע סריקה לגילויי XXXXXX ואז זה לפעמים עובד קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 בספטמבר 3 Share פורסם 2019 בספטמבר 3 ציטוט של maor18 הדגם הוא VM, לא GE.. אולי יש משהו אחר שאני לא מודע אליו? תנסה, מה יש לך להפסיד. ההבדל בין הדגמים הוא בכרטיס מסך / מעבד. בטח לא במקלדת. תעדכן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
maor18 פורסם 2019 בספטמבר 3 מחבר Share פורסם 2019 בספטמבר 3 ציטוט של napoleon45 תנסה, מה יש לך להפסיד. ההבדל בין הדגמים הוא בכרטיס מסך / מעבד. בטח לא במקלדת. תעדכן. אין, כשאני מנסה להריץ כתוב לי שהמחשב לא תומך בתוכנה הזו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 בספטמבר 3 Share פורסם 2019 בספטמבר 3 נו, ניסית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ivan פורסם 2019 בספטמבר 3 Share פורסם 2019 בספטמבר 3 בדוק אולי נרשם משהו ב"מציג האירועים" קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.