מקלדת מפסיקה להגיב - מחשב נייד ASUS - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקלדת מפסיקה להגיב - מחשב נייד ASUS


maor18

Recommended Posts

שלום לכולם

ראשית אקצר תהליכים ואומר שהמחשב היה בתיקון (תחת אחריות רשמית כמובן) ולא נמצאה שום בעיה, דבר שנורא מוזר לי.

לבעיה עצמה  - אני עם מחשב נייד גיימינג של אסוס, strix gl503vm.

בחודש האחרון התחילו בעיות עם המקלדת, לא בשעה ספציפית ולא במקרה ספציפי, זה קורה פתאום לבד שהמקלדת לא מגיבה. אני צריך בשביל זה להיכנס למנהל ההתקנים, למחוק את התקן המקלדת ואז לחפש מחדש כדי שהמקלדת תעבוד. ב90% מהמקרים זה עובד, יש גם מקרים שזה לא עוזר ורק הפעלה מחדש תורמת לעניין. הסיפור הוא שיש פעמים שזה קורה ברגעים קריטיים ואני לא יכול לסבול את זה יותר.

מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה? האם יש לה טיפול עצמאי או ששוב פעם אני נדרש לפתוח קריאה לתמיכה של אסוס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של napoleon45

מה אמרו באסוס ?

שום דבר מיוחד. הבעיה היא שהיו לי כמה בעיות, וסידרתי אותן בסדר מספרי(1,2,3). כנראה שהם התייחסו רק למה שבתחילת הרשימה כי הם החליפו בעיקרון רק מאווררים, שזה היה בעיה מספר 1 ברשימה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בא לי להגיד תשים את המקלדת בראש הרשימה ותישלח ....  :),

אבל בוא נראה. מה שאתה מתאר מצביע לכאורה על בעיה 

במערכת ההפעלה, בין אם זה באמת דרייבר או משהו אחר

שמתנגש איתו.

יש לך אפשרות להתקין מ"ה מחדש ? יותר נכון לאפס את המחשב

למצב שקיבלת אותו מחנות ( בהנחה שהגיע עם , כמובן ) ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של napoleon45

בא לי להגיד תשים את המקלדת בראש הרשימה ותישלח ....  :),

אבל בוא נראה. מה שאתה מתאר מצביע לכאורה על בעיה 

במערכת ההפעלה, בין אם זה באמת דרייבר או משהו אחר

שמתנגש איתו.

יש לך אפשרות להתקין מ"ה מחדש ? יותר נכון לאפס את המחשב

למצב שקיבלת אותו מחנות ( בהנחה שהגיע עם חלונות, כמובן ) ?

אפשרות יש, ואגיד לך יותר מזה כבר ביצעתי את זה פעמיים (אמנם בלי קשר ישיר למקלדת, אבל איפוס מלא למחשב בוצע כבר פעמיים.).

עכשיו המחשב כבר מכיל הרבה יותר דברים חשובים מבעבר, זה יותר קריטי לי לאפס עכשיו. אולי יש פתרון אחר? :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של maor18

עכשיו המחשב כבר מכיל הרבה יותר דברים חשובים מבעבר, זה יותר קריטי לי לאפס עכשיו. אולי יש פתרון אחר?

זה בהחלט שיקול.

 

"איפוס מלא "   אתה מתכוון להתקנה ממחיצת השיחזור של הנייד ?

אם כך, להבנתי, כדאי באמת לשלוח אותו לאסוס.

 

דרך אגב, אוף טופיק, איך היית מדרג את השירות של ?

מבחינת זמן, טיב וכו' ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של napoleon45

זה בהחלט שיקול.

 

"איפוס מלא "   אתה מתכוון להתקנה ממחיצת השיחזור של הנייד ?

אם כך, להבנתי, כדאי באמת לשלוח אותו לאסוס.

 

דרך אגב, אוף טופיק, איך היית מדרג את השירות של אסוס ?

מבחינת זמן, טיב וכו' ?

איפוס מלא דרך הגדרות הווינדוס, לא יודע לעשות מעבר לזה כל כך האמת חחחח

 

אם נדבר על השירות, בעיקרון אפשר להגיד שהוא טוב+. א', באים לקחת(וגם להחזיר) את המחשב מהבית, שזה יתרון משמעותי. ב', יש מעקב בכל דקה ביום אחרי מה עושים עם המחשב, וגם בצ'אט תוכל לשאול אותם ולדעת מה עושים, מה החליפו ומה קורה עם המחשב שלך. בהחלט שירות טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של maor18

בהחלט שירות טוב

יפה. שמח לשמוע וטוב לדעת.

תודה.

 

בחזרה לנושא הדיון - 

ציטוט של maor18

איפוס מלא דרך הגדרות הווינדוס

אההה

זה לא זה, כי יכול להיות שמשהו השתבש באחד העדכונים 

של החלונות, וזה בסה"כ חוזר על עצמו.

 

נו, אתה לא חייב להיות פרופסור לניידים, מבחינתך זו תקלה !

תצרף את מהלך העניינים, האיפוסים והתקלות החוזרות 

וגם לוודא שהם לא מוחקים את כל הכונן.

תבקש שיוודאו שזה לא יחזור מסיבה כזאת או אחרת,

כמו עדכון וכו'. ואם כן, שיסבירו לך מה עליך לעשות.

נקווה לטוב.

 

בהצלחה !  :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של About:blank

אם דגם המחשב הוא GL503GE, התקנת את התיקון ששחררה ASUS (עדכון קושחת המקלדת)?

הדגם הוא VM, לא GE.. אולי יש משהו אחר שאני לא מודע אליו?

ציטוט של Ivan

מה קוד השגיאה במנהל ההתקנים כאשר המקלדת תקועה ?

אין קוד, זה הקטע. אני פשוט עושה משהו שראיתי ביוטיוב, נכנס למנהל התקנים > מקלדות > הסר התקנת התקן > בצע סריקה לגילויי XXXXXX ואז זה לפעמים עובד

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של napoleon45

 

תנסה, מה יש לך להפסיד.

ההבדל בין הדגמים הוא בכרטיס מסך / מעבד.

בטח לא במקלדת.

 

תעדכן.

אין, כשאני מנסה להריץ כתוב לי שהמחשב לא תומך בתוכנה הזו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...