מחשב גיימינג - אפשרי במחיר שפוי ? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב גיימינג - אפשרי במחיר שפוי ?


King_J

Recommended Posts

שלום לחברי הפורום ,

אני מקווה שאני כותב במקום הנכון ואם לא אז תגידו לי לאן להעביר את הפוסט הזה , אחרי כבערך 10 שנים שלא היה לי מחשב נייח גיימינג ועברתי בין אני שוקל לחזור לעולם המחשבים העניין הוא 

שמחיר של קונסולה ושל מחשב גיימינג הוא הבדל שמיים וארץ , לאחרונה התייעצתי עם חבר שקנה מחשב אבל הוא אומר שמחשב גיימינג נורמלי הוא רק באיזור ה5000 ( ללא ציוד היקפי) ושגם כך תחולת החיים של מחשב היא 5 שנים בלבד ואין אפשרות לשדרג אותו יותר  , אני רוצה מחשב לגיימינג , אני כן בן אדם של משחקי  RPG , שוטרים , ומשחקי , ששואל האם אפשר להשיג מחשב גיימינג ברמה טובה שיחזיק לי כמה שנים טובות ואוכל להינות ממשחקים עם גרפיקה  טובה וכמובן עם אופק לשידרוג חלקים באיזור ה3000-3500 אלף שח  ? והאם מחשב באמת מחזיק 5 שנים עם שידרוגים ויותר מזה אי אפשר לשדרג אותו ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מסכים בכלל עם האמירה לגבי יד שניה.

בודאי שאפשר לבנות מחשב גיימינג נהדר ב-3000-3500 שקלים!

 

אפילו מחשב דוגמת זה יכול להתמודד היום בקלות עם משחקים בהגדרות גרפיות גבוהות, ואם רוצים למקסם אותן אפשר גם לשדרג לכרטיס ברמת 2060 ועדיין להשאר בתקציב.

 

 

לגבי מחזיק ל-5 שנים, לאף אחד אין כדור בדולח. אי אפשר לדעת אילו טכנולוגיות יהיו רלוונטיות וכיצד אפילו משחקים יראו בעוד 5 שנים. קונים מחשב שעכשיו עושה את העבודה, ומשדרגים כשבאמת יש צורך, בין אם זה 3, או 5, או 7 שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...