אלוף הסוללה הבא: סמארטפון תקציבי של שיאומי עם קיבולת 5,000mAh - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אלוף הסוללה הבא: סמארטפון תקציבי של שיאומי עם קיבולת 5,000mAh


yonatan.mendelson

Recommended Posts

ציטוט של golde

ה ZENFONE 3 ZOOM של ASUS של 2017 היה עם סוללה 5000 מעבד 625 מצלמות מדהימות מסך אמולד ב FHD ושבב שמע מעולה כך שהשיאומי הזה לא שבר שום שיא בסוללה או פיצר מיוחד...

נחמד ויפה שהיה לו את הסוללה הזאת ושאר הנתונים אבל מבחינת מחיר הוא לא היה שווה את זה אז מה הטעם...

הכוכב האמיתי באותה השנה(2017) היה של שהוא RN4 SD625 וRN4X עם אותו המעבד עם של 4100mAh(קטנה יותר אבל מחיר שפוי ועד היום הוא נמצא במקום גבוהה מבחינת מכשירים עם גדולה והוא גם מחזיק יותר זמן מהRN7).

ציטוט

In October 2017, Lei Jun announced that the sales of Note 4X exceeded 20 million units globally and its reputation was good

ומי שרצה סוללה אפילו גדולה יותר גם באותה השנה(2017) היה גם את Mi Max 2 עם סוללה של 5300mAh וSD625 ומחזיק יותר זמן גם מהMi Max 3 שעם סוללה גדולה יותר 5500mAh ועדיין עלה פחות מהAsus 3 Zoom ושוב למרות נתונים מסוימים שעדיפים אצל הAsus המחיר קובע בסופו של דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קונים טלפון לא קונים מחיר וזה אומר מסך מצלמות מעבד סוללה אמינות ועוד תכונות...ואני לא חסיד של מותגים כגון שלא מרוצה מהשירות שלהם בלשון המעטה כל פעם שמתקלקל הסמסונג השיאומי הניצחי מחליף אותו ואני מדבר על באחריות יצרן + ביטוח שמאז שנישלח לתיקון בפעם הראשונה התקלקל בו משהוא אחר וחוזר חלילה.... השיאומי מלך האמינות בהשואה אליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של golde

קונים טלפון לא קונים מחיר

אבל כשקונים צריך לקנות חכם וזה אומר מכשיר שייתן תמורה למחיר.

ציטוט של golde

כל פעם שמתקלקל הסמסונג השיאומי הניצחי מחליף אותו ואני מדבר על סמסונג באחריות יצרן + ביטוח

זה שהסמסונג באחריון יצרן + ביטוח לא עושה אותו אמין יותר אלא סתם שילמת יותר רק על השם ועל הביטוח בשביל השקט הנפשי שלא קיבלת ע"פ מה שכתבת.

בקיצור...

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...