אל תשלמו יותר: כרטיס מסך Geforce RTX 2080 SUPER מבית Gigabyte בביקורת - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אל תשלמו יותר: כרטיס מסך Geforce RTX 2080 SUPER מבית Gigabyte בביקורת


djelectric

Recommended Posts

אחלה סקירה, אהבתי במיוחד את הגרף האחרון של מחיר לביצועים+הצעה קטנה לשיפור: כמו שהוא עכשיו נראה שהפרש המחירים בין השורות זהה בגלל שהרווחים זהים. לשים את ציר המחיר (Y) ככזה שייצג את הערך האמיתי יעזור לדעתי להעביר את הנקודה אפילו טוב יותר של תוספת משמעותית כספית עם תמורה שולית מאוד לביצועים בסגמנט הגבוהה.


אגב, זו תופעה נפוצה וסבירה בהחלט לאור מצב השוק. אם אין תחרות בטופ (ואין) אז NV יכולה לדרוש כמה שהיא רוצה. כשאין אלטרנטיבה הרבה יותר קל לפתוח את הארנק כי "אין ברירה, אני חייב כל FPS אפשרי".

אם וכאשר גדול יגיע, אולי תהייה תזוזה במחיר (זה הרי קורה גם באופן טבעי לרוב המוצרים עם הזמן) אבל עד אז יש כמה חודשים טובים של אפס אופציות. כשהוא יגיע הליין החדש של NV שיעבור ל-7NM כבר יהיה באופק מה שיקטין את האטרקטיביות של 5800XT או איך שלא יקראו לו.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ספק שהוא הכרטיס הכי פחות "מרשים" מבין כל שלושת הריבראנדים, ובאופן כללי הכי פחות מלהיב מבחינת התמורה הכללית למחיר.

גם אם התמחור היה טוב יותר, ה-2070S עושה עבודה נהדרת בצמצום הפערים וכמובן עולה פחות.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

יש פה סוג של אחיזת עניים מצד אחד יוצאים כרטיסים יקירים מאוד שאין שום דבר שיודע ממש להשתמש בהם שמבחינת עלות תועלת ??? . כיום חוץ מ 3 כותרים אין למעשה משחקים שמשתמשים ב אולי זה בכלל מיועד לשוק אחר (לא של משחקים) https://www.youtube.com/watch?v=9_XDlIxAkFs&t=471s

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ממש אחיזת עיניים, פשוט שיווק אגרסיבי שנחוץ (לראיית NV והמנכל שלה) כי המוצר פשוט לא מוכר את עצמו ואינו משכנע בצורך בו.
NV ימשיכו לדחוף את הפיצ'ר הזה על מנת ליצור לעצמם יתרון (נוסף) על פני ואינטל שיכנסו לתמונה עוד כשנה.

כולם אומרו וזה נכון גם לעכשיו- RT אינו בשל כרגע ויהיה רלוונטי רק כש-NV ירדו ל-7NM בתהליך הייצור (AMD יצטרכו למצוא פתרון אחר כי הם כבר שם אך בלי שום יכולות RT)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...