אישי555 פורסם 2019 ביולי 29 Share פורסם 2019 ביולי 29 בשבועות האחרונים יש לי התנתקויות לפרקי זמן קצרים של מספר שניות בכל פעם. הספק בהתחלה ניסה לאתחל את הראוטר והגדרות שונות אבל זה לא עזר. אחרי זה אמרו לי להחליף כבל פילטר אבל גם זה לא עזר. הם אומרים שהבעיה בתשתית אצלי ויש לי תחושה שהם צודקים כי לא יכול להיות שכל הלקוחות סובלים מניתוקים ולא עושים בלגאן. מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה? כי אני לא רוצה להזמין טכנאי שיגיד לי דברים טריוויאלים. אני גולש בבזק עם ראוטר שמחובר בכבל רשת ישירות למחשב. אין טלפונים שמחוברים לקו טלפון ובכל מקרה החלפתי פילטר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
About:blank פורסם 2019 ביולי 29 Share פורסם 2019 ביולי 29 הצעות מספר בסדר עולה מהחשוב יותר לפחות מבחינת ההסתברות ששם טמונה הבעיה: אם אתה לא בשוק הסיטונאי (כלומר משלם בנפרד על התשתית ועל הספקית) תתחבר זמנית לספקית אחרת (תתקשר ותבקש חודש ניסיון) לשם הבדיקה. תן לזה איזה שבוע־שבועיים ותראה אם יש שינוי. להחליף את המודם/נתב (די מתבקש ורצוי לדגם אחר). להחליף כבל טלפון (מהפילטר שמחובר לשקע הטלפון שבקיר למודם). להחליף כבל רשת (מהמודם/נתב למחשב). ואם כל זה לא עוזר, להזמין טכנאי של התשתית (אם אתה מחובר "לשוק הסיטונאי" אתה צריך לעשות את זה מול הספקית כי אתה לא נחשב לקוח של בזק. אם אתה משלם ישירות לבזק על התשתית, לתאם זאת מולם). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.