yonatan.mendelson פורסם 2019 ביולי 24 Share פורסם 2019 ביולי 24 מידע חדש מספר לנו על תוכנית של חברת הענק להתחיל במיזם פרסום מקומי בחודש הבא - ולפתוח את שערי האתר האמריקאי שלה לעסקים מישראל מיד לאחר מכןלכתבה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ea80 פורסם 2019 ביולי 24 Share פורסם 2019 ביולי 24 אם זה לא יוריד את העליות לרמה שנראת בחול לפני משלוח.... אמזון לא עשתה ללקוחות שלה שום דבר....אני מקווה שלא יעשו פה קומבינה והמחירים פה יהיו יקרים יותר מחול והחנות מחול תנעל בפנינו...לא בא לי לפתוח חשבון אחר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
JentuS פורסם 2019 ביולי 25 Share פורסם 2019 ביולי 25 צודק לגמרי. ואני אוסיף עוד ממני: עד שלא יוולדו בארץ המושגים החשובים כגון - ''מתן שירות כראוי'' ו-''הלקוח תמיד צודק'', לא יהיה שום דבר שכזה שיעבוד ויתקתק במיוחד בשיתוף עם מדינה כגון ארה''ב, לא שהבעיה היא באמריקאים, ההיפך - הבעיה היא בנו, ששם יודעים מה היא האחריות והחשיבות בלתת שירות ראוי ללקוח אפילו אם הלקוח אינו צודק, כי האמריקאים אוהבים סדר, אוהבים ללכת לפי חוקים כתובים ולא ''לחתוך פינות'', מה שאצלינו בארץ בדיוק ההיפך, כל המדינה בנויה על קומבינות, האחד מכיר את השני, בכל מקום חותכים פינות! אני רוצה להאמין שאני טועה, ושהעניין יצא לפועל ובאמת יעבוד, אך דיי קשה לי להאמין בזה בגלל....... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RoronoaZoro פורסם 2019 ביולי 25 Share פורסם 2019 ביולי 25 גלובס - כבר לא ידידותית: אמזון חוסמת לקוחות שעושים לה כאב ראש - 23/05/2018 ציטוט ענקית המסחר האלקטרוני חוסמת לצמיתות חשבונות של לקוחות שמחזירים יותר מדי פריטים, ובהם ישראלים רבים, בלי אזהרות או הסברים • לקוחה ישראלית: "אילו ידעתי, לא הייתי קונה בגדים באמזון" • דובר החברה: "יש מקרים נדירים שבהם מישהו מנצל לרעה את השירות שלנו לאורך פרק זמן ממושך" מעניין את מי יחסמו קודם בספטמבר את העסקים או הלקוחות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.