ביצועי 36 ליבות מ-2015 - עמוד 4 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביצועי 36 ליבות מ-2015


ae bd

Recommended Posts

לי גם יצא ב2015 אאל"ט להרכיב מחשב מבוסס E5 2670[גירסה רישמית ולא ES/QS]עם סוקט כפול ולוח של אסרוק, המעבדים הם 8 ליבות כ"א והם עלו סביב ה100$ כל אחת אאל"ט, יצא מיפלצת של WORKSTATION והיה לרינדורים ויצירת תוכן וכו', ושתבינו זה ליפני מהפכת הZEN ומעבדים כאלו אלו המון כסף, אז זה היה דיל מטורף והכי חשוב לוח וזיכרון ניקנה מצג עליתה ככה שהבסיס היה חדש ויציב.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתה היחיד באינטרנט שאומר את הדברם האלו, מוזמן לעשות באנצ'מארק שלך בGTA 5 עם כרטיס המסך ולראות איך זה בהשוואה למעבדים מודרניים, מוזמן גם לעבוד קצת בפוטושופ ולבדוק זמנים.
אין שום ספק שאפשר לעשות את כל הדברים האלו עם המערכת שלך, השאלה היא האם זה שווה את ההשקעה והתשובה היא של90% מהשימושים זה פשוט לא שווה ומעבדים מודרניים(וזולים יותר) יהיו טובים יותר.
ובקשר לרוחב פס של הזכרונות, סבבה צודק במאה אחוז, אבל לאיזו תוכנה זה משנה ואיפה תראה את ההשפעה של זה?
ובקשר למחיר של TR אז תסתכל פה כמה עולה TR 16 ליבות דור ראשון וכמה עולה 12 ליבות דור שני פה, רק הטופ של הטופ עולה כל כך הרבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ae bd

@Moon-Mage

 

ראית את מהירות הפס של הזכרונות ברייזן 9? מגיע ל- 105GB לשנייה? מתומן ערוצים? כמה אפיקי PCIE יש לרייזן 9? מגיע ל-80? יכול להפעיל שני כרטיסי מסך על X16 ועוד ארבעה NVMe ברוחב מלא? כמה יציאות SATA יש לו? יש תמיכה ב- NUMA?

לגבי המשחקים, אצלי אין בעייה כי כרטיס המסך עובד הכי קשה, אני משחק על ULTRA 4k עם VSYNC, אין לי צורך ב-200FPS על 1080P,

לגבי ניצול הליבות, חלונות הכי מתקדם יש לו SCHEDULER שיודע לעבוד עם כל הליבות ולחלק את העומס, DX12 גם כן, לכן תמיכה של תוכנה ספציפית היא לא קריטית.

TR עולה 2000$ רק המעבד, בהצלחה עם זה.

ואגב, ב- GTA V אני רואה ניצול של כל ליבה וליבה, שלא לדבר שאני עושה סטרים והקלטה 4k, אז אני רואה את הביצועים בפועל ולא מטעה.

 

2950X עולה היום 850$ . 

https://www.amazon.com/AMD-Ryzen-Threadripper-Processor-YD295XA8AFWOF/dp/B07GFN6CVF?tag=georiot-us-default-20&ascsubtag=tomshardware-3186746144835334490-20

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

100 FPS  זה מספיק טוב להשוואת DX12 במאמץ ברזולוציה גבוהה? כאמור, אין לי בעייה במשחקים כי אני לא מחפש 300FPS ברזולוציה נמוכה, אלא מעמיס על כרטיס המסך ULTRA VSYNC, ויכול למקסם כל משחק, מה שלא יכול להגיד כל משתמש במעבד "רגיל" כשמשחקים מסויימים דורשים יותר ליבות, ובעלי אוריינטציה לעומס על המעבד.

 

 

TS Asrock boost new OC.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מדבר כאילו זה ליבות של מעבד אטום 1.2GHZ; 

פה כל ליבה רצה ב-3.5GHZ ומקבלת גישה לכל הקאש, באופן ובמהירות זהה לליבות של i7 6950x, ואף אחד לא טען שהן איטיות או לא מתאימות למשחקים. כפי שנאמר קודם, אינטל לא התקדמה הרבה ב- IPC במהלך הדורות, לכן כל ליבה ספציפית דומה גם לליבות של SKYLAKE ו-, מלבד התדר לתהליכון בודד שאצלהם יכול להיות גבוה יותר,  ואני מקבל ב- CPUZ  במבחן בודדת 400 נקודות שזה מספק לכל הדיעות, אז אפשר להגיד שאני נהנה משני העולמות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בידיוק, השנים האחרונות מצויינים לכל מי שאין ביכולתו לירכוש מחשבי סוקט כפול של זיאון באלפי דולרים לכל מעבד, ביזכות התחרות הם יכולים להתחיל לעבוד ולהיכנס בעניינים בתקציב סביר ביותר החל עם 2700X או TR.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, אך יש לזכור שמכירות תחנות העבודה והדרישה למעבדי שרתים היא עדיין גבוהה, כי יש תכונות שפשוט לא קיימות במערכות ביתיות, ובמיוחד לצרכים מקצועיים אין תחליף לאותן "מפלצות"; תכונות כמו תמיכה בזכרון ECC, תמיכה בריבוי סוקטים, תמיכה בשמונה ויותר ערוצי , תמיכה בצמתי NUMA, ריבוי ערוצי PCIE, ממשקי ניהול הביוס מהרשת, ועוד, אז אני לא חושב ששוק תחנות העבודה סובל במיוחד. אך טוב שההתפתחויות בכיוון הכללי הן לכיוון ריבוי הליבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאתה פשוט מפספס את הפואנטה של הגולשים פה. אין ספק שבנית מערכת מרשימה מבחינת ביצועים ותמורה למחיר, אף אחד לא סותר את זה שאתה נהנה מביצועי פרימיום ולא באמת מוגבל במשהו, יש כאן הבהרה ברורה שהגישה שבחרת בה היא לא בהכרח הדבר הכי *טוב* ללכת בו אם רוצים לשדרג מחשב שמיועד ל-workload tasks ולגיימינג כפי שאתה מתיימר להציג, יש אופציות יותר טובות ויותר משתלמות כמו ה-3900X והט'רדריפרים מהדורות הקודמים למטלות של "משתמשים מתקדמים". 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ייתכן שנסחפתי קצת עם השבחים למערכת, בטח שלא התיימרתי לומר שכולם צריכים לבנות כזו והיא תהיה להם משתלמת יותר, יותר מלמשל רייזן 9 מבחינת תמורה פר מחיר פרופר. אכן, זה גם סוג של PROOF OF CONCEPT, ואני לא מצפה ממשתמשים ביתיים להבין בסטפינג QS מאיביי, או להתעסק עם דרייבר EFI ועם הפשטת ביוס מן ה- MICROCODE שלו, אשר נחוצים במקרה הזה לטובת 40% שיפור ביצועים, וזו גם דרך שלא מסכנת את המעבד או היציבות בשום צורה. אבל מי שבאמת רוצה וחובב את העניין, יש לא מעט מהמורות בדרך אך לי זה שווה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ae bd תזכור דבר מאוד חשוב, יש יחסית מעט משחקים שיודעים לרוץ מעל 4 ליבות ועוד יותר מעט על 8 כמו שצריך (יוביסופט לא נחשבת בסיפור הזה, הם פשוט זורקים *** על אופטימזציה ועל הלקוחות שלהם)

זה שאתה רואה בזמן משחק את כל 36 הליבות "עובדות" לא אומר שהם באמת "עובדות" כמו שמישהו אמר פה "כל עובדת בפני עצמה"

תחשוב על קבוצת כדורגל שיש בה 11 שחקנים וכל שחקן עושה מה שבא לו במקום לשחק כולם ביחד כקבוצה כשכל אחד יש תפקיד משלו וכל אחד יודע מה הוא אמור לעשות ומתי.

אותו דבר אצלך, אם משחק לא יודע לנצל את כל הליבות שלך או שיודע אבל נפל על אופטימזציה (ASSASSIN CREED?) כאן נכנסות לעבודה ליבות בודדות והתדרים שלהם. פלוס אל תשכח ש 99 אחוז ממשחקים (אם לא 100) עוברים אופטימזציה על המוכרים למשתמש הבייתי ככה שלהם יש יתרון בביצועים עליך בלי קשר לעוצמה הכבירה שיש לך בקופסת המתכת.

 

אני עובד בתוך איש סיסטם ועובד הרבה עם חוות שרתים שיושבים על בעשרות אלפי ירוקים לשרת תאמין לי הייעוד שלהם זה נטו לעבודה עם כמויות מידע עצומות SQL למינהם והחזקה של מספר רק של משתמשים בוא זמנית ללא לאגים CITRIX לדוגמה.

 

משחקים פחות...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...